• Lieve mensjes

    Al sinds mijn vriendin en ik elkaar kennen en het onderwerp "De Tennisbal" ter sprake kwam kregen we een meningsverschil (totaal niet ernstig). Volgens mij is de tennisbal GROEN, maar volgens mijn vriendin is de tennisbal GEEL. Nu zegt het vrouwelijke gedeelte van haar familie/vriendin/kennissen etc. dat het ook geel is, maar het mannelijke gedeelte dat het groen is! Ook hier thuis bij mij zeggen ze allemaal dat het groen is. (man en vrouw)

    Dus, beste Qers, help ons eens even over ons probleem heen te helpen en stem op onze poll.. Welke kleur heeft deze tennisbal?
    http://www.quizlet.nl/polls/29202/welke-kleur-heeft-deze-tennisbal/

    Hier alvast het plaatje ook: (staat ook in de poll!)


    alvast bedankt voor het stemmen!!

    Ik en Huaso


    It's high noon.

    Geeeeeeeeeeeeeeel!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Groooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!


    It's high noon.

    Gewoon geel voor mij.


    comfort in c h a o s

    Gewoon geel indeed.


    26 - 02 - '16

    Wat dacht je van een combinatie tussen beide? Jezus, waar mensen zich tegenwoordig druk over maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geeeeel!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ._. En.. komt mevrouw Cult ook uit belgië toevallig? want dan ligt t echt daaraan, en anders aan t verschil man-vrouw O_o


    It's high noon.

    Father schreef:
    Wat dacht je van een combinatie tussen beide? Jezus, waar mensen zich tegenwoordig druk over maken.


    Het is geen drukmaken, het is een droge leuke discussie ;P


    It's high noon.

    Gewoon geel. Ik zie echt niet hoe je daar groen in kan zien.


    Ex astris, sciencia

    LogitG27 schreef:
    ._. En.. komt mevrouw Cult ook uit belgië toevallig? want dan ligt t echt daaraan, en anders aan t verschil man-vrouw O_o


    Eh nee, ik ben Nederlands. Hoezo?


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Eh nee, ik ben Nederlands. Hoezo?


    Nee niks, dan is t het man-vrouw verschil, vrouwen zien het als geel, mannen als groen


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Nee niks, dan is t het man-vrouw verschil, vrouwen zien het als geel, mannen als groen


    Oh, oke


    26 - 02 - '16

    Groen. (cat)

    Ze verschillen? Ze kunnen groen, geel of oranje zijn (niet deze). Maar ik vind het groengeel?


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Draculea schreef:
    Groen. (cat)


    Danku


    It's high noon.