• Lieve mensjes

    Al sinds mijn vriendin en ik elkaar kennen en het onderwerp "De Tennisbal" ter sprake kwam kregen we een meningsverschil (totaal niet ernstig). Volgens mij is de tennisbal GROEN, maar volgens mijn vriendin is de tennisbal GEEL. Nu zegt het vrouwelijke gedeelte van haar familie/vriendin/kennissen etc. dat het ook geel is, maar het mannelijke gedeelte dat het groen is! Ook hier thuis bij mij zeggen ze allemaal dat het groen is. (man en vrouw)

    Dus, beste Qers, help ons eens even over ons probleem heen te helpen en stem op onze poll.. Welke kleur heeft deze tennisbal?
    http://www.quizlet.nl/polls/29202/welke-kleur-heeft-deze-tennisbal/

    Hier alvast het plaatje ook: (staat ook in de poll!)


    alvast bedankt voor het stemmen!!

    Ik en Huaso


    It's high noon.

    Father schreef:
    Wat dacht je van een combinatie tussen beide? Jezus, waar mensen zich tegenwoordig druk over maken.


    I live for the applause, you will die for it.

    onze tennisballen zijn allemaal groen op een roze naXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tennisballen zijn over het algemeen geel; zo worden ze ook aangegeven bij tennistoernooien en bonden. Je hebt echter wel groen/gele ballen, maar deze zijn zachter en worden gebruikt bij de jonkies.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gewoon groen dus, die op dat plaatje ;P


    It's high noon.

    Mebarak schreef:
    Tennisballen zijn over het algemeen geel; zo worden ze ook aangegeven bij tennistoernooien en bonden. Je hebt echter wel groen/gele ballen, maar deze zijn zachter en worden gebruikt bij de jonkies.


    Precies dit ^^


    To infinity and beyond •

    Paars (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Geel (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha ik denk geel


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Kraaijkamp schreef:
    Geel.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik ben verbaasd over de tot-nu-toe resulstaten, en teleurgesteld D:


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Ik ben verbaasd over de tot-nu-toe resulstaten, en teleurgesteld D:


    Het zijn geen rare resultaten hoor. Heb jij ooit een professional tennisspeler over een 'groene tennisbal' gehoord? :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zo groen...


    Searching heavens for another earth

    Mebarak schreef:
    (...)

    Het zijn geen rare resultaten hoor. Heb jij ooit een professional tennisspeler over een 'groene tennisbal' gehoord? :')


    Nee, noch een gele, want ik luister/kijk niet naar professioneel tennis x)


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Nee, noch een gele, want ik luister/kijk niet naar professioneel tennis x)


    Nou, ik kan je vertellen dat ze daar allemaal over gele ballen praten, want groene bestaan niet :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."