• Ik vond dit op Girlscene dus ik dacht, laten we dit ook even doen op quizlet? (:

    Welke mannen/jongens vind jij nou echt sexy, wat niemand snapt? Dus dat iedereen zegt: hoe kan je DIE nou knap vinden?
    Plaats het hier met een fotootje!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oh,en wat ook niemand begrijpt is blijkbaar dat ik Tom Felton een lekker ding vind.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy



    Mister Vuorinen. :Y)


    Searching heavens for another earth


    Shemar Moore :9~
    En dan die episode dat hij heel casual zonder shirt de kamer in loopt met een mobiel in zijn handen :9~


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:


    Shemar Moore :9~
    En dan die episode dat hij heel casual zonder shirt de kamer in loopt met een mobiel in zijn handen :9~



    Lelijke man is dat zeg.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jason Isaacs (aka Lucius Malfoy) :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deilia schreef:
    (...)

    Lelijke man is dat zeg.

    En om deze reden past hij voor mij perfect in dit topic (:


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    En om deze reden past hij voor mij perfect in dit topic (:


    Dat was sarcatisch..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Dat was sarcatisch..

    Sorry, sarcasme is soms moeilijk te horen over het internet :')


    From these ashes, I will rise

    Ik kom er nu niet zo op, maar er zijn wel vaak genoeg mannen die ik dan knap vind (in films, reclames, soaps, series etc.) en dat anderen (met wie ik op dat moment tv kijk) ze echt lelijk vinden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Sorry, sarcasme is soms moeilijk te horen over het internet :')


    Gaan we weer moeilijk doen!?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is bij mij meestal andersom; dat er mannen zijn die echt bijna iedereen knap vind (of in ieder geval heel veel mensen), maar ik vind er echt totaal niks aan. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deilia schreef:
    (...)

    Gaan we weer moeilijk doen!?

    Huh? Het was niet aanvallend bedoelt. Ik begreep je opmerking alleen verkeerd, daar kan jij toch ook niks aan doen?


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Huh? Het was niet aanvallend bedoelt. Ik begreep je opmerking alleen verkeerd, daar kan jij toch ook niks aan doen?


    Je hebt gelijk, sarcasme werkt niet over het internet ;')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ben Wishaw


    Ralph Fiennes


    en Matthew Gray Gubler


    Miep

    Ralph <33333


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''