• Ik vond dit op Girlscene dus ik dacht, laten we dit ook even doen op quizlet? (:

    Welke mannen/jongens vind jij nou echt sexy, wat niemand snapt? Dus dat iedereen zegt: hoe kan je DIE nou knap vinden?
    Plaats het hier met een fotootje!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Aragog schreef:
    Jason Isaacs (aka Lucius Malfoy) :9~


    Fuck yes. Ik heb wat met oudere mannen. Vooral als hij die pruik op heeft, zwijmel ik helemaal weg. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    CareFree schreef:
    The amazing Benedict Cumberbatch!



    :9~:9~:9~ En inderdaad ook Tom Hiddleston. En Benjamin Cook;


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    John Randall Hennigan, beter bekend als John Morrison van WWE


    16 - 09 - '17

    Valt Jensen Ackles er ook onder en Misha Collins, er zijn best wat mensen die hun niet echt 'Sexy' vinden. En Jared. The threesome of sexiness.

    Regan schreef:
    Valt Jensen Ackles er ook onder en Misha Collins, er zijn best wat mensen die hun niet echt 'Sexy' vinden. En Jared. The threesome of sexiness.


    Die foto ook, ik hou van hun :9~


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!


    -

    Regan schreef:
    Valt Jensen Ackles er ook onder en Misha Collins, er zijn best wat mensen die hun niet echt 'Sexy' vinden. En Jared. The threesome of sexiness.



    Ik ken juist superveel mensen die hun sexy/knap vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charlie Day



    Russell Crowe


    Caution first, always.

    Regan schreef:
    Valt Jensen Ackles er ook onder en Misha Collins, er zijn best wat mensen die hun niet echt 'Sexy' vinden. En Jared. The threesome of sexiness.



    I Just love Jensen Ackles and Jared Padalacki

    Also


    robert downey jr

    And Tom Hiddleston en Chris Hemsworh. En die kerel van Arrow...ben zijn naam even kwijt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ok, 3 mannen die mensen niet snappen.. heb er heel veel, maar meer gifs passen er niet in dit bericht.


    Jackson Rathbone


    Benedict Cumberbatch


    Viggo Mortensen / Aragorn

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 11:18 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    En, en, en..



    Clive Standen / Gawain

    Heb er nog wel heel veel meer, die mensen om me heen lelijk vinden. Maar heel veel mensen wel leuk vinden.
    Denk aan: Fili en Kili van the Hobbit, Johnny Depp, Martin Freeman, Ian Somerhalder, enz.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jackson Rathbone :9~


    Because I love him, do I need another reason?

    Wauw, het valt me op dat hier heel veel dezelfde genoemd worden, blijkbaar heeft toch iedereen dezelfde smaak.



    Voor mij, Norman Reedus.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Wauw, het valt me op dat hier heel veel dezelfde genoemd worden, blijkbaar heeft toch iedereen dezelfde smaak.



    Voor mij, Norman Reedus.


    Die snap ik idd niet nee xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]





    These boys. ^^
    Mijn vrienden vinden ze allemaal "gay".


    | Reality is for people that lack imagination |