• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Malafide
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    RavensMoon ~ Eerste opdracht
    Jinora ~ Eerste opdracht
    Forsythia ~ Eerste opdracht.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.

    Morticia
    PandaCakeje ~ Eerste opdracht.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    Hexxus ~ Eerste opdracht.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
    PradaNova ~ Niet ingeleverd.

    Azazels
    Aragog ~ Eerste opdracht.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Afwezig vanaf 25-10-2013 tot 01-11-2013.
          ~ Uitstel vanaf 02-11-2013 tot 09-11-2013.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Tweede opdracht:
    Teken twee zelfde versies van een ding, persoon of ruimte en geef de één een warme uitstraling en de ander koud. Dit mag je als bijvoorbeeld een door 'in de midden gehakte' tekening doen, dubbel naast elkaar of yin-yang stijl - dat maakt niks uit.
          Omdat dit best een grote opdracht is heb ik ook besloten dat je zelf mag beslissen hoe je dit wilt maken, dus je mag het ook in het digitaal maken.
    Voorbeeld 1 & Voorbeeld 2.
    Let op: Hetgeen wat je tekent moet hetzelfde zijn als de ander, maar in een andere uitstraling - dus het meisje in een van de voorbeelden moet je niet opletten.


    De inleverdatum is: 02-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 1:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RavensMoon schreef:
    (...)dat zou ik echt niet eerlijk vinden, dan kan je dus lekker je tekening perfectioneren terwijl je eigenlijk al uitstel heb,
    anders ga ik dat ook doen bij de volgende opdrachten...


    I see, I see
    zo bedoelde ik het niet nee..
    ik had de vraag of dus close up van alleen gezicht /hoofd ook goed is én ofdat je in kleur moet doen of ook zwartgrijswit mag.

    niet met de bedoeling van iets perfectioneren wat de jury niet goed vind (: + ik wou gewoon graag even mijn WorInProgress laten zien (:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hexxus schreef:
    @Morticia, can I show you a little preview / have feedback ? Malafide reageert niet enzo;3

    Nee, dat kan je niet. RavensMoon heeft helemaal gelijk daarin, anders kan ik net zo goed tegen elk van mijn groepje zeggen dat het wel mag.

    Edit: Het maakt niet uit hoe je het tekent, of het nu in kleur is of niet. Close-up of het hele lichaam. Ingeleverd moet het toch wel.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 20:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hexxus schreef:
    (...)

    I see, I see
    zo bedoelde ik het niet nee..
    ik had de vraag of dus close up van alleen gezicht /hoofd ook goed is én ofdat je in kleur moet doen of ook zwartgrijswit mag.

    niet met de bedoeling van iets perfectioneren wat de jury niet goed vind (: + ik wou gewoon graag even mijn WorInProgress laten zien (:
    aha in dat geval vergeef me mijn felheid


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)aha in dat geval vergeef me mijn felheid


    Doesn't matter ^^ ik zeg wel vaker dingen die verkeerd opgevat worden ik ben gewoon niet zo goed in verwoorden ofzo, ik las het nog ns over hoe ik het zei was ook gewoon onduidelijk, ik snapte wel meteen hoe je het opvatte ;p so yeah,, my bad.

    @Morticia;
    okay dan weet ik genoeg, vanavond heb je m in je inbox^^ , waar moet ik m inleveren? want eh, ja you blocked me ;x?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    @Hexxus; Precies. Bondig gezegd: Geen zin in gezeur. Je weet waarom.
    Je kunt het naar Megaera profiel sturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    @Hexxus; Precies. Bondig gezegd: Geen zin in gezeur. Je weet waarom.
    Je kunt het naar Megaera profiel sturen.


    Will do (:
    en ja weet het, t is ok ;3 snap het wel


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ingeleverd :D
    I'm so proud of it ^^


    Who wants to live forever?

    Ik ben een beetje dom bezig geweest. Het maakt niet uit waar je de opdracht inlevert, aangezien de jury-leden 'm toch wel te zien krijgen. So sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ingeleverd ! ;D(yeah)(hoera)

    ik maak m nog in kleur voor mezelf maar ivm verneukings-kans-gehalte dat erg hoog ligt gewoon omdat ik n beetje dom ben geweest, lever ik m in zonder kleur ^^


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik kan het niet bijwerken op de één of andere manier.


    das vervelend :(


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)

    das vervelend :(

    Ik heb de story bijgewerkt. :]

    En voor degenen die 'm nog niet hebben ingeleverd: Vergeet niet dat je morgen de opdracht in moet leveren!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben er bijna mee klaar en lever hem morgen wel in I guess, heb toch vakantie dus dan kan ik de laatste puntjes nog op de i zetten. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hexxus schreef:
    ingeleverd ! ;D(yeah)(hoera)

    ik maak m nog in kleur voor mezelf maar ivm verneukings-kans-gehalte dat erg hoog ligt gewoon omdat ik n beetje dom ben geweest, lever ik m in zonder kleur ^^

    Ik heb helemaal niets van je gekregen, hoor. Ook niet op mijn andere profiel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Malafide schreef:
    (...)
    Ik heb de story bijgewerkt. :]



    jeeeej :3


    welkome to my garden of fantasy

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik heb helemaal niets van je gekregen, hoor. Ook niet op mijn andere profiel.

    Ik heb je gezegd dat hij het naar mij heeft gestuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.