• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Malafide
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    RavensMoon ~ Eerste opdracht
    Jinora ~ Eerste opdracht
    Forsythia ~ Eerste opdracht.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.

    Morticia
    PandaCakeje ~ Eerste opdracht.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    Hexxus ~ Eerste opdracht.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
    PradaNova ~ Niet ingeleverd.

    Azazels
    Aragog ~ Eerste opdracht.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Afwezig vanaf 25-10-2013 tot 01-11-2013.
          ~ Uitstel vanaf 02-11-2013 tot 09-11-2013.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Tweede opdracht:
    Teken twee zelfde versies van een ding, persoon of ruimte en geef de één een warme uitstraling en de ander koud. Dit mag je als bijvoorbeeld een door 'in de midden gehakte' tekening doen, dubbel naast elkaar of yin-yang stijl - dat maakt niks uit.
          Omdat dit best een grote opdracht is heb ik ook besloten dat je zelf mag beslissen hoe je dit wilt maken, dus je mag het ook in het digitaal maken.
    Voorbeeld 1 & Voorbeeld 2.
    Let op: Hetgeen wat je tekent moet hetzelfde zijn als de ander, maar in een andere uitstraling - dus het meisje in een van de voorbeelden moet je niet opletten.


    De inleverdatum is: 02-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 1:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Ik heb je gezegd dat hij het naar mij heeft gestuurd.

    En ik heb vermeld dat hij het naar mij moest sturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    En ik heb vermeld dat hij het naar mij moest sturen.

    Ik was met hem op het moment aan het praten, dus vond hij dat handiger.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ingeleverd. :'D Mennnnn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik heb nog een betere foto ;3 mochten jullie die willen is die hier


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Aragog schreef:
    Ingeleverd. :'D Mennnnn.

    Heb je het bij Azazels ingeleverd?

    @ Hexxus: Ik ga het niet meer veranderen.

    En denk eraan Shion, Forsythia, Draculea en PradaNova, vandaag voor 23.59 uur wil ik de opdracht ingeleverd hebben. Zo niet, dan schrijf ik ook jullie uit. Behalve als jullie een goede reden hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ yep :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    ^ yep :3

    Okay. Ik heb trouwens al een nieuwe opdracht bedacht, ghihi. Al weet ik niet zeker of het wat is en of het origineel is, maar ik heb er eentje. ^^

    (Even off-topic: Moest ik trouwens als eerst reageren bij mijn RPG of niet? Want dan schrijf ik zo een reactie.)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 19:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat 't vandaag af moet, ben ook druk bezig atm. ^^

    Malafide schreef:
    (...)
    Okay. Ik heb trouwens al een nieuwe opdracht bedacht, ghihi. Al weet ik niet zeker of het wat is en of het origineel is, maar ik heb er eentje. ^^

    (Even off-topic: Moest ik trouwens als eerst reageren bij mijn RPG of niet? Want dan schrijf ik zo een reactie.)

    Oeeeh, ik ben benieuwd.

    Uh, zeg jij het maar. Ik kijk nu PLL met mams, maar als het moet kan ik vanavond laat nog wel reageren - it's going to be crappy, though.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Malafide schreef:
    (...)

    @ Hexxus: Ik ga het niet meer veranderen.

    dus ik heb voor niets die nieuwe foto gemaakt enzo en jullie beoordelen op de kutte foto ;3? oke

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 20:25 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Aragog schreef:
    (...)
    Oeeeh, ik ben benieuwd.

    Uh, zeg jij het maar. Ik kijk nu PLL met mams, maar als het moet kan ik vanavond laat nog wel reageren - it's going to be crappy, though.

    Ik zal wel even reageren en dan heb jij wat voor vanavond. Misschien is dat beter? En ja, ik weet alleen niet of ik jullie meteen de opdracht geef of dat ik het pas doe met de beoordelingen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Ik zal wel even reageren en dan heb jij wat voor vanavond. Misschien is dat beter? En ja, ik weet alleen niet of ik jullie meteen de opdracht geef of dat ik het pas doe met de beoordelingen?
    ik ga drukke weken te gemoed ik zou het fijn vinden als de opdracht snel komt.
    niet lullig bedoeld


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)ik ga drukke weken te gemoed ik zou het fijn vinden als de opdracht snel komt.
    niet lullig bedoeld

    Haha, niet lullig opgevat. ^^
    Het was een vraag voor iedereen bedoeld eigenlijk. So ben blij dat je erop reageert. :] En dat zal ik dan doen, zodra de eerste paar minuten van Woensdag beginnen zet ik de volgende opdracht erop. Oké? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hexxus schreef:
    (...)
    dus ik heb voor niets die nieuwe foto gemaakt enzo en jullie beoordelen op de kutte foto ;3? oke

    Niet zeuren, zoals we al eerder hebben vermeld: we beoordelen niet op het kwaliteit van het beeld.


    misschien kan je de opdracht geven, maar erbij te vertellen dat het pas ingeleverd kan worden nadat de winnaar is uit gekozen.


    Vampire + Servant = Servamp