• Hooi! (:

    Ik weet niet of dit topic hier goed staat, ik zat namelijk te twijfelen tussen Multimedia en het Stamcafe.

    Maar goed, laat ik maar eventjes ter zake komen. Ik heb momenteel namelijk een mobieltje, en tsja... Daar kun je mee bellen en smsen en that's it. Ik zou daarom dan ook graag een nieuw mobieltje kopen, een smartphone. Maar ik heb helemaal geen verstand van mobieltjes!!
    Momenteel heb ik 70 euro in mijn portomonnee, maar dat is dus gewoon contant. Dat is gewoon gemakkelijk als ik daarvan iets koop, omdat ik van mijn moeder niet zelf mag bankieren. Maar goed, dat terzijde, want ik kan in principe heus wel meer uitgeven. Ik wil zelf gewoon niet boven de 100 euro uitkomen. Ik denk dat een prepaid toestel het handigst is, maar je schijnt ook een goed en toch goedkoop abonnement te kunnen krijgen en dan het toestel gratis. Wat vinden jullie? Er is mij wel aangeraden om géén Samsung te nemen, dus dat doe ik dan ook maar beter niet.

    Wat voor mobieltje raden jullie aan, en waarom? Alvast héél erg bedankt voor jullie hulp! (flower)

    Edit: Als ik meer dan 100 euro moet betalen kan dat best hoor. Maar ik vind 100 euro al een best groot bedrag, vandaar. Maar zoals ik ook al zei daarom; Ik heb geen verstand van mobieltjes en dus ook niet van de prijs die ik ervoor betalen moet.
    Wat is verder handiger: Prepaid of een abonnement?
    Edit 2: Als een Samsung helemaal niet zo slecht is als dat vrienden van me zeggen wil ik ook opzich wel een Samsung nemen hoor, zolang ie maar goed werkt.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:29 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik raad een Samsung juist aan.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Er is niks mis met samsung hoor.
    De mijne heb ik nu al twee jaar en hij doet het prima ( samsung galaxy y)
    Onlangs heb ik wel de oude telefoon van mijn broer gekregen die net iets beter is (galaxy ace).
    Als je voor het eerst een smartphone koopt zou ik de galaxy y aanraden.
    Die is nu iets van 80 euro


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn telefoon, de Samsung Galaxy Y (de nieuwste) is super heerlijk en fijn, zuinig als wifi niet aanstaat en je kan er alles mee zoals t moet op een smartphone, voor 80 eurie, en bij sommige winkels 100. dus zegmaar tussen de 80-100, aanrader voor zoiets goeds :)


    It's high noon.

    Ik zou in ieder geval geen Samsung Galaxy SIII nemen. (Niet dat dat is wat in je budget past, maar goed)
    Eigenlijk zou ik in jouw geval voor een Nokia oid gaan. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dus eigenlijk is een Samsung helemaal niet zo slecht?
    En als ik meer dan 100 euro moet betalen oké, dat kan best. Maar niet mega veel meer, als het kan. :p
    Is het verder handiger om een abonnement te nemen, of om prepaid te doen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Comanche schreef:
    Ik zou in ieder geval geen Samsung Galaxy SIII nemen. (Niet dat dat is wat in je budget past, maar goed)
    Eigenlijk zou ik in jouw geval voor een Nokia oid gaan. :Y)


    Ik denk dat Nokia als een smartphone niet past in een budget van 100€ (;
    Bij Nokia heb je vrijwel zeker Windows 8, één van de grootste verschillen daarmee met Android is dat je Windows app store hebt


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Gibbs schreef:
    Dus eigenlijk is een Samsung helemaal niet zo slecht?
    En als ik meer dan 100 euro moet betalen oké, dat kan best. Maar niet mega veel meer, als het kan. :p
    Is het verder handiger om een abonnement te nemen, of om prepaid te doen?


    In hoeverre ben je van plan je telefoon te gaan gebruiken? Wil je bijv overal internet of vind je je Wi-Fi thuis genoeg?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Elk abbonementstoestel kun je ook los krijgen (;


    Ja dat weet ik. Maar dan betaal je al gauw veel geld, mocht je een Galaxy S4 bijvoorbeeld willen.
    En in combi met een abonnement krijg je vaak het toestel gratis.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik denk dat Nokia als een smartphone niet past in een budget van 100€ (;
    Bij Nokia heb je vrijwel zeker Windows 8, één van de grootste verschillen daarmee met Android is dat je Windows app store hebt

    Niet zo denigrerend doen met dat knipoogje. (cat)
    En natuurlijk zijn er wel Nokia telefoons van onder de honderd euro, zelfs smartphones. Waar jij het nu over hebt, is de Nokia Lumia.
    @Gibbs; Struin Bol.com maar even af, zij hebben echt heel veel mooie telefoons en de service is geweldig! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dance4ever schreef:
    (...)

    In hoeverre ben je van plan je telefoon te gaan gebruiken? Wil je bijv overal internet of vind je je Wi-Fi thuis genoeg?


    Nou, ik spendeer de meeste tijd thuis, dus thuis wifi is in principe wel voldoende. Hoewel ik elke maandag naar Apeldoorn ga, en dan naar een ''vriendin'' ben voor de 2 uur dat ik op het accordeonorkest wachten moet. Dus daar heb ik dan ook wel graag wifi.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Comanche schreef:
    (...)
    Niet zo denigrerend doen met dat knipoogje. (cat)
    En natuurlijk zijn er wel Nokia telefoons van onder de honderd euro, zelfs smartphones. Waar jij het nu over hebt, is de Nokia Lumia.
    @Gibbs; Struin Bol.com maar even af, zij hebben echt heel veel mooie telefoons en de service is geweldig! (:


    Ik bedoelde niks denigrerend ^^
    Heb zelf bijna een Nokia genomen tot ik erachter kwam dat je daar micro sim kaart voor nodig had-iig t model wat ik wilde- en ik weet uit ervaring van andere mensen dat Windows 8 kan tegenvallen.. Da's alles^^

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:26 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    SPECS schreef:
    Ik raad een Samsung juist aan.=p


    26 - 02 - '16

    ik raad je een samsung aan!!
    wil je persé geen samsung... kies dan een telefoon met een android besturing!!
    geen windows 8 enzo...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb eventjes nog een edit geplaatst. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nou, ik spendeer de meeste tijd thuis, dus thuis wifi is in principe wel voldoende. Hoewel ik elke maandag naar Apeldoorn ga, en dan naar een ''vriendin'' ben voor de 2 uur dat ik op het accordeonorkest wachten moet. Dus daar heb ik dan ook wel graag wifi.


    Met prepaid raad ik niet aan 3g/4g netwerk te gaan gebruiken vanwege de kosten die daaraan verbonden zijn. Buiten je huis zou ik nakijken of er open Wi-Fi netwerken zijn waar je normaal bent.
    Heb je liever abonnement dan kun je kiezen of een abonnement met een toestel of een los toestel kopen en een simonly abonnement erbij nemen. Daarbij heb je tegenwoordig enorm veel provider, dus enorm keuze daarin. Wel je dan bijv een groot internet abonnement heb je bijv Hi wat vooral grote abonnement heeft een simpel die vooral kleine heeft^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."