• Hooi! (:

    Ik weet niet of dit topic hier goed staat, ik zat namelijk te twijfelen tussen Multimedia en het Stamcafe.

    Maar goed, laat ik maar eventjes ter zake komen. Ik heb momenteel namelijk een mobieltje, en tsja... Daar kun je mee bellen en smsen en that's it. Ik zou daarom dan ook graag een nieuw mobieltje kopen, een smartphone. Maar ik heb helemaal geen verstand van mobieltjes!!
    Momenteel heb ik 70 euro in mijn portomonnee, maar dat is dus gewoon contant. Dat is gewoon gemakkelijk als ik daarvan iets koop, omdat ik van mijn moeder niet zelf mag bankieren. Maar goed, dat terzijde, want ik kan in principe heus wel meer uitgeven. Ik wil zelf gewoon niet boven de 100 euro uitkomen. Ik denk dat een prepaid toestel het handigst is, maar je schijnt ook een goed en toch goedkoop abonnement te kunnen krijgen en dan het toestel gratis. Wat vinden jullie? Er is mij wel aangeraden om géén Samsung te nemen, dus dat doe ik dan ook maar beter niet.

    Wat voor mobieltje raden jullie aan, en waarom? Alvast héél erg bedankt voor jullie hulp! (flower)

    Edit: Als ik meer dan 100 euro moet betalen kan dat best hoor. Maar ik vind 100 euro al een best groot bedrag, vandaar. Maar zoals ik ook al zei daarom; Ik heb geen verstand van mobieltjes en dus ook niet van de prijs die ik ervoor betalen moet.
    Wat is verder handiger: Prepaid of een abonnement?
    Edit 2: Als een Samsung helemaal niet zo slecht is als dat vrienden van me zeggen wil ik ook opzich wel een Samsung nemen hoor, zolang ie maar goed werkt.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:29 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sony en Huawei zijn allebei heel fijn. Als je een goedkoop abonnement wil, dan zou ik bij youfone kijken. Die zijn goedkoop en werkt goed (bij mij)

    SPECS schreef:
    (...)

    Bij een abonnement is je mobiel zelf gratis, ik heb mijn mobiel in de HI winkel vlak bij mijn woonplaats gehaald maar je kunt je mobiel ook online kopen, het ligt er een beetje aan wat je zelf wilt.=)


    Ik denk dat ik 'm dan online koop, ik ben al op Hollandsnieuwe voor abonnementen en de prijs van de toestellen dan erbij aan het kijken, want het toestel is dus niet áltijd gratis als je een abonnement neemt. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fennekin schreef:
    Sony en Huawei zijn allebei heel fijn. Als je een goedkoop abonnement wil, dan zou ik bij youfone kijken. Die zijn goedkoop en werkt goed (bij mij)


    Youfone? Daar heb ik nu nog nooit van gehoord. :p
    Maar ik zal eens kijken! Kun je daar alleen voor abonnementen terecht, of ook voor toestellen? Bedankt voor het advies! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Youfone? Daar heb ik nu nog nooit van gehoord. :p
    Maar ik zal eens kijken! Kun je daar alleen voor abonnementen terecht, of ook voor toestellen? Bedankt voor het advies! (:


    Alleen abonnementen, maar als je dan een beetje rekent is het waarschijnlijk nog steeds goedkoper om een losse telefoon te kopen met abonnement in plaats van abonnement met telefoon.

    Fennekin schreef:
    (...)

    Alleen abonnementen, maar als je dan een beetje rekent is het waarschijnlijk nog steeds goedkoper om een losse telefoon te kopen met abonnement in plaats van abonnement met telefoon.


    Aah zo, oke. Thanks! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb de samsung galaxy mini en die kostte me 90 euro :) voor abonnementen weet ik niet goed hoe en wat, mijn vader betaalt dat voor me. Maar dit is de eerste smartphone die ik heb en ik kom er goed mee overweg :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Zeg, wat heeft iedereen tegen Windows Phone? (cat) Ik ben echt gelukkig met mijn Nokia Lumia. ^^
    Die is alleen wel veel duurder dan wat jij er aan kwijt wil.
    Ik zag ook ergens het woord 'Youfone' voorbij komen en een abonnement van hen wil ik je bij dezen ook aanraden. (: Het werkt heel fijn en is niet duur, ik betaal geloof ik twaalf euro in de maand en ik kom nooit tekort.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Zeg, wat heeft iedereen tegen Windows Phone? (cat) Ik ben echt gelukkig met mijn Nokia Lumia. ^^
    Die is alleen wel veel duurder dan wat jij er aan kwijt wil.
    Ik zag ook ergens het woord 'Youfone' voorbij komen en een abonnement van hen wil ik je bij dezen ook aanraden. (: Het werkt heel fijn en is niet duur, ik betaal geloof ik twaalf euro in de maand en ik kom nooit tekort.


    Hmm, die zijn inderdaad nog niet zo slecht! Maar dan moet je er wél nog zelf een los toestel kopen. Kun je me iets aanraden misschien? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is dit een goed mobiel? En kan ik er dan een abonnement van Youfone aan doen?

    Edit: Ik lees dat ie geen Android heeft, en dus geen apps kan. Is dit er nog op te zetten, of Google Play store er op te zetten, of helemaal niet? Apps zouden namelijk ook wel leuk zijn. :p

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 17:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij Hollandsnieuwe kan je best goedkoop een abonnement krijgen met telefoon? Dat vind ik persoonlijk handiger dan Prepaid.


    El Diablo.

    Adnane schreef:
    Bij Hollandsnieuwe kan je best goedkoop een abonnement krijgen met telefoon? Dat vind ik persoonlijk handiger dan Prepaid.


    Ik zit een beetje te twijfelen tussen bij Hollandsnieuwe een abonnement met toestel te kopen. Of een los toestel te nemen en een abonnement van Youfone dan te nemen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hmm, die zijn inderdaad nog niet zo slecht! Maar dan moet je er wél nog zelf een los toestel kopen. Kun je me iets aanraden misschien? (:


    Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van eerlijk gezegd... Ik ga je in ieder geval wel iets áfraden en dat is de Samsung Galaxy Gio. Die moet je echt niet kopen, rotding. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van eerlijk gezegd... Ik ga je in ieder geval wel iets áfraden en dat is de Samsung Galaxy Gio. Die moet je echt niet kopen, rotding. (':


    Hahaha oke dan, bedankt voor het advies! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alcatel is (Meestal) ook geen succes.


    El Diablo.