• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig

    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sivan schreef:
    Ik ben 1/8ste Iers. Mijn Opa is Iers.
    Ik ben alleen maar een mengel moesje van alles xD
    Ik ben 1/2 Schots,1/8ste Iers,1/8ste Birts,1/8ste Frans en 1/8ste Nederlands xD
    Duidelijkheid. Ik ben geboren in Schotland. Ben later naar Nederland gekomen samen met mijn vader en moeder. (:


    Wow, cool haha. Ik ben 1/2 Spaans, 2/4 Russisch en 2/4 Nederlands xd


    El Diablo.

    Sivan schreef:
    (...)



    Ik kan 'm niet zien. (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adnane schreef:
    (...)

    Wow, cool haha. Ik ben 1/2 Spaans, 2/4 Russisch en 2/4 Nederlands xd


    Nice ^^ Ook een accent of hellemaal niet? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Ik kan 'm niet zien. (no_chears)



    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Omfg. Ik ben gewoon 100% Indonesisch geloof ik, al heb ik wel Chinees bloed in me. We hebben twee tempels voor onze familie in China ^-^ Waar ik ook bij sta, woehoe.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 19:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sivan schreef:
    (...)



    Accents zijn nou eenmaal schattig. ^^ Vind ik dan. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sivan schreef:
    (...)

    Nice ^^ Ook een accent of hellemaal niet? :'D


    Een beetje, ik spreek sowieso altijd met een "Rollende" R xd


    El Diablo.

    Adnane schreef:
    (...)

    Een beetje, ik spreek sowieso altijd met een "Rollende" R xd


    I like you ^^ Ik ben nu niet meer de enige xD Wacht misschien een vreemde vraag maar als je 2/4de Russisch bent. Is dan niet een deeltje homofobisch? Dit klinkt raar i know en sorry als ik het vraag. Het is gewoon iets dat in mijn hoofd opkwam opeens.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Accents zijn nou eenmaal schattig. ^^ Vind ik dan. :3


    Je bent niet de enige -.-'' Ik ging vandaag met 3 jongens mijn accent oefenen xD Ze keken zo vreemd op toen ik opeens normaal begon te praten n plaats van die hele korte zinnen van:
    Oke ik kom er aan ofzo xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige -.-'' Ik ging vandaag met 3 jongens mijn accent oefenen xD Ze keken zo vreemd op toen ik opeens normaal begon te praten n plaats van die hele korte zinnen van:
    Oke ik kom er aan ofzo xD


    Hahaha, awh. Net zoals ik hou van Belgen, dat klinkt zo schattig. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sivan schreef:
    (...)

    I like you ^^ Ik ben nu niet meer de enige xD Wacht misschien een vreemde vraag maar als je 2/4de Russisch bent. Is dan niet een deeltje homofobisch? Dit klinkt raar i know en sorry als ik het vraag. Het is gewoon iets dat in mijn hoofd opkwam opeens.


    Haha, I like you too c: En nee, ik heb niks tegen homo's :] Vind het leuke mensen ^^


    El Diablo.

    Averalda schreef:
    Omfg. Ik ben gewoon 100% Indonesisch geloof ik, al heb ik wel Chinees bloed in me. We hebben twee tempels voor onze familie in China ^-^ Waar ik ook bij sta, woehoe.


    Wauw O.o Het enige dat wij hebben is in plaats verjaarsdagen verjaarweken xD Maar dat komt deel s aangezien veel mensen moeten vliegen uit allemaal verschillende landen. Wacht eens woonde niet een tante van mij in Japan? xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Adnane schreef:
    (...)

    Haha, I like you too c: En nee, ik heb niks tegen homo's :] Vind het leuke mensen ^^


    Ghehe dan is het goed :Y) Aangezien dat artikel over homojachten nog niet uit mijn hoofd is gegaan En de verhalen van mijn tante


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Wauw O.o Het enige dat wij hebben is in plaats verjaarsdagen verjaarweken xD Maar dat komt deel s aangezien veel mensen moeten vliegen uit allemaal verschillende landen. Wacht eens woonde niet een tante van mij in Japan? xD


    Ik vind het ook wel gaaf, maar ben er nog nooit geweest, wat ik wel zou willen :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Hahaha, awh. Net zoals ik hou van Belgen, dat klinkt zo schattig. :3


    :3 Ik kan wel plat Nederlands praten maar dat kost veel moeite. en aangezien die gasten mij nooit zo normaal hoorden praten keken ze vreemd op. En toen kwam de klas erbij staan en kreeg ik een lolly :Y) *Heeft een verslaving voor lolly's*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial