• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig

    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sivan schreef:
    (...)

    :3 Ik kan wel plat Nederlands praten maar dat kost veel moeite. en aangezien die gasten mij nooit zo normaal hoorden praten keken ze vreemd op. En toen kwam de klas erbij staan en kreeg ik een lolly :Y) *Heeft een verslaving voor lolly's*


    Hahaha. Lol, serieus? Ik heb een verslaving voor energy drankjes. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Averalda schreef:
    (...)

    Ik vind het ook wel gaaf, maar ben er nog nooit geweest, wat ik wel zou willen :'D


    Gaan zou ik zeggen. Zelf heb ik jeukende voeten Ja ik had nederlands vandaag xD en wil ik zo graag over 4/5 jaar het land uit. En bij mij bff intrekken en daar mijn leven opbouwen. En als het daar niet lukt kan ik altijd nog naar Londen gaan xD
    Volgens mij zijn we niet meer bij het exacte onderwerp (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Hahaha. Lol, serieus? Ik heb een verslaving voor energy drankjes. :3


    Ik mag die niet door mijn sport. En als ze me ermee betrappen kan je geschorst worden -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Gaan zou ik zeggen. Zelf heb ik jeukende voeten Ja ik had nederlands vandaag xD en wil ik zo graag over 4/5 jaar het land uit. En bij mij bff intrekken en daar mijn leven opbouwen. En als het daar niet lukt kan ik altijd nog naar Londen gaan xD
    Volgens mij zijn we niet meer bij het exacte onderwerp (cat)


    Ik wil in Engeland studeren en wonen. Omg, dat is gewoon mijn levensdoel. Ik ben dertien, but who cares.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sivan schreef:
    (...)

    Ik mag die niet door mijn sport. En als ze me ermee betrappen kan je geschorst worden -.-''


    Wat doe je voor sport dan? Serieus? Omfg. Ik kan er niet zonder leven, haha. Vooral tijdens werken vind ik het lekker. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Wat doe je voor sport dan? Serieus? Omfg. Ik kan er niet zonder leven, haha. Vooral tijdens werken vind ik het lekker. (:


    Lieke.. Dat verwoest je darmen. Ik drink het zelden :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Lieke.. Dat verwoest je darmen. Ik drink het zelden :3


    Sssst Marie, niemand hoeft dat te weten. ^^ Vooral m'n ouders niet. Die zijn er fel op tegen. (bat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Sssst Marie, niemand hoeft dat te weten. ^^ Vooral m'n ouders niet. Die zijn er fel op tegen. (bat)


    Sssst, Lieke! Hou jezelf aan de feiten (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Sssst, Lieke! Hou jezelf aan de feiten (cat)


    Je verpest alles Marie. D: Pff. Hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Wat doe je voor sport dan? Serieus? Omfg. Ik kan er niet zonder leven, haha. Vooral tijdens werken vind ik het lekker. (:


    Ik doe Kunstschaatsen en western rijden in mijn vrije tijd. Bij kunstschaatsen train ik 4 tot 6 keer in de week Klote KNKBen ik doe western rijden alleen bij de Kunstschaatsstop maar probeer daar niet achter te raken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga nu eerst mijn haar verven. Dus reageer straks pas weer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik ga nu eerst mijn haar verven. Dus reageer straks pas weer.


    Welke kleur? Sorry dat klinkt vreemd maar ik ben nieuwschierig xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Ik doe Kunstschaatsen en western rijden in mijn vrije tijd. Bij kunstschaatsen train ik 4 tot 6 keer in de week Klote KNKBen ik doe western rijden alleen bij de Kunstschaatsstop maar probeer daar niet achter te raken xD


    Oh wauw, kei leuk! Schaatsen lijkt me echt een super leuke sport. ^^ Ik voer lekker niets uit, ben lui. x'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Styles schreef:
    Ik ga nu eerst mijn haar verven. Dus reageer straks pas weer.


    Stiekem, heel stiekem, wil ik een foto als je klaar bent. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Omg. Mijn perverted mind gaat zich opzetten, hoe ik Zayn wakker kan maken in zijn boxer. OMG. I HATE MYSELF.


    I don't want you to die, I want you to suffer.