• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig

    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat er allemaal gebeurt in het topic. Ik lig in een deuk :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    Wat er allemaal gebeurt in het topic. Ik lig in een deuk :'D


    :Y) Ik heb een idee voor Hazel haar begin. Dit gaat dus vreemd worden. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Goedemorgenn <3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Goodmorging ^^ Ben net terug van een wedstrijd voetballen. Wat een paar klote wijfen zeg -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Goodmorging ^^ Ben net terug van een wedstrijd voetballen. Wat een paar klote wijfen zeg -.-''


    Ik begin pas na de herfstvakantie met wedstrijden :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Be happy^^
    Eerst hebben we een kwartier lang 11 tegen 13 zitten spelen. En die coach wist ervan af! Je zag gewoon zo een meisje gelijk naar de kant lopen.
    en ik had gescoord in de laatste minuut er was geen blesure tijd. Gaan we nog 5 minuten door -.-''
    En ze dachten ook dat je elkaar moest vermoorden, ze sloegen je in je maag en tapte je. sloegen je. Niet normaal.
    Sorry mijn frustraties moesten er uit -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ouch. Ik zou dan echt kwaad worden :') En ik moet met een stick spelen, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hockey *.* speelde vroeger hockey
    En waarom mocht ik jou stick niet even lenen. Kon ik hun hoofden er af slaan (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 11:19 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Hockey *.* speelde vroeger hockey
    En waarom mocht ik jou stick niet even lenen. Kon ik hun hoofden er af slaan (nerd)


    Van mij mag je dat :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oke ik kom hem de volgende keer eventjes halen :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hehe, ik verveel me ._.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga ff schrijven en daarna naar de Primark :Y) En dan daarna krijg ik mijn zakgeld en voor de eerste keer kleedgeld ik wil niet :'( Ghehe ik hou niet van kleedgeld :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga de hele dag niksen thuis, bleh, misschien nog naar buiten met mijn vriendin. Idk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hmm. Ik ga vanavond nog skypen met een vriendin uit Australië en daarna mijn bedje opzoeken. En morgen ga ik opstaan om half 7 aangezien ik anders echt die twitcam mis en dat wil ik niet aangezien ik weet hoe hun vorige was Denkt na over de vorige keer en dat ze om 5 uur s'nachts naar de twitcam keek terwijl ze die dag 3 toetsen had en in slaap viel bij Geschiedenis
    Het gaat me hellemaal lukken :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Hmm. Ik ga vanavond nog skypen met een vriendin uit Australië en daarna mijn bedje opzoeken. En morgen ga ik opstaan om half 7 aangezien ik anders echt die twitcam mis en dat wil ik niet aangezien ik weet hoe hun vorige was Denkt na over de vorige keer en dat ze om 5 uur s'nachts naar de twitcam keek terwijl ze die dag 3 toetsen had en in slaap viel bij Geschiedenis
    Het gaat me hellemaal lukken :Y)


    O.o, welke Twitcam?


    I don't want you to die, I want you to suffer.