• Welke mascara raden jullie aan? Ik ga namelijk zo weer nieuwe halen en ik vroeg me af welke het beste is.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Geen, gewoon puur natuur ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ook zelden dezelfde mascara, maar nu gebruik ik o.a. een mascara van de HEMA: Mascara waterproof Lengthy Lashes


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik draag nooit mascara(Of andere make - up) dus ik zou het niet weten :Y)


    -

    IK gebruik momenteel de paarse en de gele van Maybeline, en eentje van l'oreal, en die gele van maybeline (met een korm borsteltje) blijft toch wel echt de beste.


    effort never betrays you

    Kom ik weer aan, maar eh. Ik heb een MAC mascara. Ik heb namelijk best gevoelige ogen en van die Maybeline en L'oreal kreeg ik last van m'n ogen.


    To infinity and beyond •

    Geen idee waarvan die van mij is. Ik heb vaak wel mascara op, maar zelfs met mascara op zijn mijn wimpers nog korter dan mensen zonder mascara.. Dus het interesseert mij niet zoveel.

    Geen een ;)
    Ik doe niet aan make-up


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik koop als ze in aanbieding zijn. Nu heb ik van Bourjois maar ik draag nauwelijks make-up :p


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb zelf Chanel gehad en nu Collistar, beide erg fijn! Ik heb ook die Colossol Cat Eye (ik weet niet welk merk, ik denk Maybelline), maar ik kreeg niet het gewenste effect, maar het is wel dat je mascara enorm opvalt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 23:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik gebruik Mascara XXXL - Black Edition. Meer stond er niet op, en ik betwijfel of dat de naam van het merk is. Ik koop hem in ieder geval bij de DA voor een tientje en hij werkt naar wens.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er altijd een paar (1 in mijn tas, make upkastje, badkamer enzoverder:))

    Mijn favorieten waar ik eigenlijk altijd op uitkom zijn:

    Drogisterij:
    L'oreal million lashes (nu in de aanbieding bij etos, 40% korting)
    Max factor masterpiece

    High-end:
    Elisabeth Arden
    Lancome

    Er is nu trouwens ook een actie bij Kruidvat dat als je je oude mascara inlevert krijg je de nieuwste van Max Factor voor €5,-


    The night is dark and full of terrors.

    Miss Manga van L'oréal is een super fijne mascara.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Miss manga vind ik persoonlijk echt geweldig!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik draag nooit make-up, dus ik zou het niet weten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb één paarse met een boogje (weet het merk niet), één van de hema en één oranje van MaxFactor. Vindt de eerste twee fijn wanneer ik ze alle drie opdoe, maar als ik er maar één gebruik pak ik de oranje


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.