• Een algemeen Hunger Games Topic!





    Tributes.
    ~ Chicas - Gail
    ~ Microwave
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Moirea - Yazmine
    ~ LetUsBurn
    ~ Lazhar
    ~ Talilayu - Sterre
    ~ Aragog
    ~ HaIcyon - Demi
    ~ Inermis - Savannah
    ~ Cicero
    ~ Butera
    ~ Latier - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Dillon - Jacco
    ~ grotesnork
    ~ Heap - Melissa
    ~ Pluviophile - Merel
    ~ Spotgaai - Marlies
    ~ Jaimes - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ Zaiphon - Maxime
    ~ Knight
    ~ NeverIand - Mirte
    ~ Gilbertson
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Karev - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Starckey
    ~ GhostKing - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Graphique - Lisanne
    ~ VitaIncoluma - Céline
    ~ Rawiyah - Jette
    ~ Petals - Lisa
    ~ xZiall ~ Linde
    ~ SPECS ~ Jolijn
    ~ Wunjo ~ Fanny


    Trailers.


    Stories:


    Kunnen jullie naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn echte naam is trouwens Jolijn.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    En die van mij Linde :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nogmaals, mensen: geef jullie usernames alsjeblieft door. Van sommigen weet ik het door het forum of te GB'en, maar ik kijk niet elke dag de hele lijst na. Ik heb net nog eens de lijst afgegaan, en de helft van de usernames waren veranderd, terwijl ik de laatste keer dat iemand het doorgegeven had, ik het ook aangepast had. Ik wil het topic graag proper houden, maar geef me daar dan aub de kans toe ^^

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 16:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En ik ben Lisa ;D


    Because I love him, do I need another reason?

    Zet mij er maar bij, ik heet Fanny :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    The Hunger Games :9~


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik wou al een tijdje kritiek geven op de film, maar hield mezelf in. Maar goed, hier is het dan toch. Begrijp me niet verkeerd, maar die serie boeken is gewoonweg een ge-wel-dig serie. Maar er zijn wel dingens die eigenlijk maakten dat het geen boeken zijn die verfilmd konden worden.

    1. Het is in een een ik-persoon geschreven. Tijdens het lezen voelde t gewoon zo spannend en leef je mee met Katniss maar de films? Die zijn nogal koud als je het mij vraagt. Alsof er geen emotie in zat ondanks alle moeite van Jennifer. En mensen die zeggen dat t een emotionele film was, overdrijven een beetje. Het boek was pas emotioneel!!
    2. In het boek lees je Katniss's gedachten, wat bij het overgang tot een film leid naar een soort van stilte. Vooral de eerste film. En ze hebben ook verkeerde muziek. Ze konden dus beter echt emotionele beats erin gooien.
    3. Dit gaat meer over het feit dat we telkens een jaar moeten wachten op de volgende film. Toen de eerste film uitkwam, was iedereen van 'HUNGER GAAMES', maar nu? Het hele heisa eromheen was echt gezakt. Het zou leuk zijn geweest als we in een periode van 1,5 jaar alles te zien kreeg, want zo was het echt niet leuk. Maar goed, mensen die de boeken niet hebben gelezen, zullen zeggen van dat t nog altijd goed is, maar ja. Ik denk dat ik me punt wel duidellijk heb gemaakt?

    Ik vond dit echt een teleurstelling tijdens het kijken van de film.

    -Die gedeelte waar Finnick een gedicht voorlas, het ging ongeveer zo 'My love, if I die, I'll be thinking of your lips.' Nou, ik verwachtte een echte poem ipv zo'n cliché shit.
    - Die stukje van die 'tap', het leek alsof Katniss supersmart was toen ze de tap kreeg. Nou-hou ze konden haar beter eerst haar hersenen laten kraken.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 17:16 ]


    -

    Chicas schreef:
    Ik wou al een tijdje kritiek geven op de film, maar hield mezelf in. Maar goed, hier is het dan toch. Begrijp me niet verkeerd, maar die serie boeken is gewoonweg een ge-wel-dig serie. Maar er zijn wel dingens die eigenlijk maakten dat het geen boeken zijn die verfilmd konden worden.

    1. Het is in een een ik-persoon geschreven. Tijdens het lezen voelde t gewoon zo spannend en leef je mee met Katniss maar de films? Die zijn nogal koud als je het mij vraagt. Alsof er geen emotie in zat ondanks alle moeite van Jennifer. En mensen die zeggen dat t een emotionele film was, overdrijven een beetje. Het boek was pas emotioneel!!
    2. In het boek lees je Katniss's gedachten, wat bij het overgang tot een film leid naar een soort van stilte. Vooral de eerste film. En ze hebben ook verkeerde muziek. Ze konden dus beter echt emotionele beats erin gooien.
    3. Dit gaat meer over het feit dat we telkens een jaar moeten wachten op de volgende film. Toen de eerste film uitkwam, was iedereen van 'HUNGER GAAMES', maar nu? Het hele heisa eromheen was echt gezakt. Het zou leuk zijn geweest als we in een periode van 1,5 jaar alles te zien kreeg, want zo was het echt niet leuk. Maar goed, mensen die de boeken niet hebben gelezen, zullen zeggen van dat t nog altijd goed is, maar ja. Ik denk dat ik me punt wel duidellijk heb gemaakt?

    Ik vond dit echt een teleurstelling tijdens het kijken van de film.
    -Die gedeelte waar Finnick een gedicht voorlas, het ging ongeveer zo 'My love, if I die, I'll be thinking of your lips.' Nou, ik verwachtte een echte poem ipv zo'n cliché shit.
    - Die stukje van die 'tap', het leek alsof Katniss supersmart was toen ze de tap kreeg. Nou-hou ze konden haar beter eerst haar hersenen laten kraken.


    Hier ga ik dan ook mijn kritiek op geven ^^
    1. Right, ze kunnen echt geen film vertellen in de ik-persoon. Maar ik moet wel toegeven dat ik de Katniss van de boeken leuker vond, die was.. nou ja, niet zo likeable. Ik vond het een emotionele film, en ik overdrijf echt niet, everyone his opinion.
    2. En hoe was je van plan Katniss' gedachten in een film te steken?
    3. 2 films maken op 1,5 jaar is een mission impossilble, dat lukt niemand. Bij elke serie duurt het op z'n minst een jaar vooraleer de nieuwe film uit is.
    'Bout Finnick, oké, ik was ook een beetje disappointed, maar zo slecht was het nu ook niet
    - Jemig god, als ze al die details erin moesten steken, hadden we een 5 uur lange film. Dat was niet echt nodig om dat erin te steken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vond hem juist heel goed verfilmd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oh, nog even een vraagje: Is de shipname van Annie en Finnick toevallig Fannie? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De film is echt geweldig! De boeken hadden ze echt niet beter kunnen verfilmen dan dit!
    Geweldig verhaal, geweldig geacteerd! Goede acteurs ook!
    Boeken zijn altijd beter dan de films Chicas. Dat is normaal :) Vind ik toch.
    Bij welk boek dan ook zul je wel vinden dat de boeken leuker zijn.
    Catching Fire! <3


    Hell is empty and all the devils are here - William Shakespeare

    Wunjo schreef:
    Oh, nog even een vraagje: Is de shipname van Annie en Finnick toevallig Fannie? :Y)


    Dat vroeg ik me ook al af, en ik moest aan jou denken, eerlijk gezegd ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BellaSwanx schreef:
    De film is echt geweldig! De boeken hadden ze echt niet beter kunnen verfilmen dan dit!
    Geweldig verhaal, geweldig geacteerd! Goede acteurs ook!
    Boeken zijn altijd beter dan de films Chicas. Dat is normaal :) Vind ik toch.
    Bij welk boek dan ook zul je wel vinden dat de boeken leuker zijn.
    Catching Fire! <3


    Niet altijd, niet als de film er eerst was ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lol, bij mijn naam staat nu mijn username :'D


    Because I love him, do I need another reason?

    Hwin schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me ook al af, en ik moest aan jou denken, eerlijk gezegd ^^


    Ghehe, dat bedacht ik me opeens.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''