• Een algemeen Hunger Games Topic!





    Tributes.
    ~ Chicas - Gail
    ~ Microwave
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Moirea - Yazmine
    ~ LetUsBurn
    ~ Lazhar
    ~ Talilayu - Sterre
    ~ Aragog
    ~ HaIcyon - Demi
    ~ Inermis - Savannah
    ~ Cicero
    ~ Butera
    ~ Latier - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Dillon - Jacco
    ~ grotesnork
    ~ Heap - Melissa
    ~ Pluviophile - Merel
    ~ Spotgaai - Marlies
    ~ Jaimes - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ Zaiphon - Maxime
    ~ Knight
    ~ NeverIand - Mirte
    ~ Gilbertson
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Karev - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Starckey
    ~ GhostKing - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Graphique - Lisanne
    ~ VitaIncoluma - Céline
    ~ Rawiyah - Jette
    ~ Petals - Lisa
    ~ xZiall ~ Linde
    ~ SPECS ~ Jolijn
    ~ Wunjo ~ Fanny


    Trailers.


    Stories:


    Kunnen jullie naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vond het eerlijk gezegd een van de beste verfilmingen ooit en ik ben behoorlijk kritisch op dat vlak.
    Vond hem ook beter overkomen dan het eerste deel.

    Het enige wat ik miste in de film was een link met district 13. Als je de boeken hebt gelezen, weet je dat er misschien nog een district 13 is en dat het filmpje wat ze gebruiken ook steeds hetzelfde is. Het meisje waar ik mee ging heeft de boeken niet gelezen en snapte het einde niet helemaal vanwege district 13 en waar die dan ineens vandaan kwam Dus ja dat was misschien het enige wat ze beter hadden kunnen doen, maar voor de rest top!

    Tomas schreef:
    Ik vond het eerlijk gezegd een van de beste verfilmingen ooit en ik ben behoorlijk kritisch op dat vlak.
    Vond hem ook beter overkomen dan het eerste deel.
    Het enige wat ik miste in de film was een link met district 13. Als je de boeken hebt gelezen, weet je dat er misschien nog een district 13 is en dat het filmpje wat ze gebruiken ook steeds hetzelfde is. Het meisje waar ik mee ging heeft de boeken niet gelezen en snapte het einde niet helemaal vanwege district 13 en waar die dan ineens vandaan kwam Dus ja dat was misschien het enige wat ze beter hadden kunnen doen, maar voor de rest top!


    Ja, de mensen met wie ik naar de film ging snapten er ook geen ene reet van.

    Ik vind dat open einde trouwens ook best kut, maar goed, zo gaat het in het boek ook.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Petals: sorry, ik was verstrooid.

    En over 13. Tja, dan moet je het boek maar lezen. Ik vond het top (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Chicas schreef:
    Ik wou al een tijdje kritiek geven op de film, maar hield mezelf in. Maar goed, hier is het dan toch. Begrijp me niet verkeerd, maar die serie boeken is gewoonweg een ge-wel-dig serie. Maar er zijn wel dingens die eigenlijk maakten dat het geen boeken zijn die verfilmd konden worden.

    1. Het is in een een ik-persoon geschreven. Tijdens het lezen voelde t gewoon zo spannend en leef je mee met Katniss maar de films? Die zijn nogal koud als je het mij vraagt. Alsof er geen emotie in zat ondanks alle moeite van Jennifer. En mensen die zeggen dat t een emotionele film was, overdrijven een beetje. Het boek was pas emotioneel!!
    2. In het boek lees je Katniss's gedachten, wat bij het overgang tot een film leid naar een soort van stilte. Vooral de eerste film. En ze hebben ook verkeerde muziek. Ze konden dus beter echt emotionele beats erin gooien.
    3. Dit gaat meer over het feit dat we telkens een jaar moeten wachten op de volgende film. Toen de eerste film uitkwam, was iedereen van 'HUNGER GAAMES', maar nu? Het hele heisa eromheen was echt gezakt. Het zou leuk zijn geweest als we in een periode van 1,5 jaar alles te zien kreeg, want zo was het echt niet leuk. Maar goed, mensen die de boeken niet hebben gelezen, zullen zeggen van dat t nog altijd goed is, maar ja. Ik denk dat ik me punt wel duidellijk heb gemaakt?

    Ik vond dit echt een teleurstelling tijdens het kijken van de film.
    -Die gedeelte waar Finnick een gedicht voorlas, het ging ongeveer zo 'My love, if I die, I'll be thinking of your lips.' Nou, ik verwachtte een echte poem ipv zo'n cliché shit.
    - Die stukje van die 'tap', het leek alsof Katniss supersmart was toen ze de tap kreeg. Nou-hou ze konden haar beter eerst haar hersenen laten kraken.


    Paranymph schreef:
    Voor de mensen die gaan zitten zeiken over het feit dat het anders moet zijn: als je verwacht dat een boekverfilming precies op het boek lijkt: jij zal never de nimmer een 'goede' boekverfilming zien. Boekverfilmingen zijn slecht, klaar. Maar als je er gewoon naar kijkt als een film, die gebaseerd is op het boek, dan zul je véél meer vermaken.
    En verplaats jij je maar eens in die scriptschrijvers. Ze kunnen toch nauwelijks om het uur een poll openen om te vragen wat ze wel of niet erin moeten doen?

    Dat voor punt 1 en 2.
    Punt 3: a. Anders maken ze geen profit. b. Maak jij even een serie waarvan de verwachtingen té hoog zijn in 1,5 jaar?

    Ik moet die boeken weer eens lezen! Ik ben 't allemaal kwijt D:


    I rest my case.

    Dit is niet boos of aanvallend bedoeld, maar ik vind dat je redelijk moet blijven. Daarom vind ik het ook 'dom' als je een boek met een verfilming gaat vergelijken. Dat is namelijk het laatste wat je moet doen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hwin schreef:
    @Petals: sorry, ik was verstrooid.
    En over 13. Tja, dan moet je het boek maar lezen. Ik vond het top (:


    Je kan niet verwachten dat iedereen de boeken gaat lezen/heeft gelezen..
    Maar goed ik vond hem ook echt tof (:

    Tomas schreef:
    (...)

    Je kan niet verwachten dat iedereen de boeken gaat lezen/heeft gelezen..
    Maar goed ik vond hem ook echt tof (:


    Weet ik, maar het is gewoon... I mean, bij deel 1 snapte ik ook niet alles onmiddellijk, omdat ik de boeken toen nog niet gelezen had.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Niet iedereen houdt zo van lezen en heeft daar ook het geduld voor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Niet iedereen houdt zo van lezen en heeft daar ook het geduld voor.


    Weet ik toch, maar dan moet je ook niet verwachten dat je alles snapt vanaf de eerste keer. Zelfs met de boeken heb je dat niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haal mij maar van de lijst, ik ben hier toch nooit.


    16 - 09 - '17

    Wintermagic schreef:
    Haal mij maar van de lijst, ik ben hier toch nooit.


    Jammer, maar oké. Je bent eraf.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Hier ga ik dan ook mijn kritiek op geven ^^
    1. Right, ze kunnen echt geen film vertellen in de ik-persoon. Maar ik moet wel toegeven dat ik de Katniss van de boeken leuker vond, die was.. nou ja, niet zo likeable. Ik vond het een emotionele film, en ik overdrijf echt niet, everyone his opinion.
    2. En hoe was je van plan Katniss' gedachten in een film te steken?
    3. 2 films maken op 1,5 jaar is een mission impossilble, dat lukt niemand. Bij elke serie duurt het op z'n minst een jaar vooraleer de nieuwe film uit is.
    'Bout Finnick, oké, ik was ook een beetje disappointed, maar zo slecht was het nu ook niet
    - Jemig god, als ze al die details erin moesten steken, hadden we een 5 uur lange film. Dat was niet echt nodig om dat erin te steken.


    Iedereen hun opinie inderdaad. Maar Catching Fire was anders allang klaar. Maar ze moesten dus die hele promotie ding erin steken terwijl het al een beroemde film was. Die tijd konden ze mooi gebruiken om deel 3 te maken :Y)


    -

    Barnabas schreef:
    Niet iedereen houdt zo van lezen en heeft daar ook het geduld voor.

    Dit dus ^^ Heel veel mensen houden niet van en/of wachten gewoon op een verfilming ervan. Dus district 13 moest er inderdaad inkomen.


    -

    Wat ik ook wel mistte was dat ze de film gingen bekijken van al die andere, vorige Hunger Games


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    Wat ik ook wel mistte was dat ze de film gingen bekijken van al die andere, vorige Hunger Games

    Ja! Dat was echt zo'n stuk die ik er echt in wou zien. Ik wou de 50e Hongerspelen zien en die was foetsie. Niet eens een woord ervan.


    -

    Chicas schreef:
    (...)
    Ja! Dat was echt zo'n stuk die ik er echt in wou zien. Ik wou de 50e Hongerspelen zien en die was foetsie. Niet eens een woord ervan.


    Ja, Haymitch :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''