• Deze RPG gaat over het High School Leven van Carlos, James, Logan en Kendall. De tijd was snel gegaan, het leek wel gister dat ze voor de eerste keer naar high school gingen, inmiddels zitten ze al in derde klas van high school. 2 jaar geleden was het nog allemaal nieuw voor ze, Hoe ze elke dag hun boeken mee moesten slepen, hoe ze ieder les uur in een ander lokaal zaten, hoe gemeen de leraren hier waren in vergelijking met middle school, en dan had je ook nog de pestkoppen. Inmiddels waren ze aan alles gewend, en hadden ze hun plek wel gevonden. Ondanks alles hadden ze elkaar belooft om altijd vrienden van elkaar te blijven en zichzelf te blijven, dit blijkt tot nu toe gewerkt te hebben, of toch niet?... (Deze RPG staat los van de tv serie van BTR.)





    Rollen:
    Kendall: Kendizzzzle.
    Logan: Ariena
    James: Schuld
    Carlos: Barnowl

    Leerlingen van Burton High (Max. 10, en het liefst 5 jongens en 5 meisjes.)
    Kyra Cateline Romano.- Adnane
    Ivy Olivia Morgan- Presence
    Kathy Rose Jones - Dobreva
    Alysia Dessy Campbell- Depay
    Tyler Stephano Rodriquez- Adnane
    Joshua Brady North- BlackAlpha

    Leraren:
    Dominic Zane Olivers- Presence
    Damianne Abigail Stavros Barnowl




    Regels RPG:
    Het liefst 3 of 4 zinnen per post, meer mag altijd.
    Niemand buiten sluiten, of uitschelden.
    Vragen stellen mag altijd, en als je ideeën hebt hoor ik ze graag ;).
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Geen perfecte personages.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent, of als je niet meerr mee wilt doen.
    Pobeer minstens 2 keer per week te posten.
    Er wordt niet van te voren afgesproken of iemand een relatie met een bepaald iemand krijgt.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Topic 1
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:31 ]


    How far is far

    Ik reserveer dan nog een mannelijke leraar. Ik heb nog wel een leuk idee daarvoor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik reserveer dan nog een mannelijke leraar. Ik heb nog wel een leuk idee daarvoor.

    Is goed (:


    How far is far

    Rol: Mannelijke leraar.
    Volledige naam: Dominic Zane Olivers.
    Leeftijd: Vijfentwintig jaar.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Dominic is een man die een vreemde sfeer om zich heen heeft hangen. Hij is een mysterieus type die weet hoe hij iedereen gemakkelijk kan bespelen. Hij is sluw en egoïstisch, maar weet al deze kenmerken te verbergen achter zijn masker van perfectie. Hij gedraagt zich als een aardige, geduldige man die voor de klas staat en zich ook nog eens probeert te gedragen zodat het hart van elk meisje een slag sneller lijkt te slaan. Dominic weet wat hij doet en zorgt ervoor dat zijn plannetjes altijd zo goed mogelijk verlopen. Hij is niet moeilijk boos te maken en is dan ook snel op zijn tenen getrapt.
    Familie: Dominics moeder is overleden toen hij zestien jaar was. Zijn vader was niet bepaald geïnteresseerd in zijn leventje en liet hem meestal links liggen. Hij heeft ook nog een zusje, die vijf jaar jonger is dan hem.
    Geschiedenis: Dominic groeide op in de binnenstad. Hij heeft een gemakkelijk en normaal leventje gehad totdat zijn moeder overleed. Sindsdien is de zachtaardige Dominic verandert in een vunzig type. Het begon met verschillende meisjes mee naar huis nemen, maar tijdens zijn studie als leraar sloeg hij vrijwel door. Zijn karakter leek wel een andere wending te nemen en hij werd een stuk agressiever, hoewel hij het voor de buitenwereld altijd goed leek te kunnen verbergen. Misbruik maken van zijn uiterlijk is niets nieuws meer voor hem en sinds zijn achtiende drijft hij maar al te graag zijn zin door.
    Extra: Dominic is nieuw op de school.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zoals je al kunt lezen is Dominic een leraar die maar al te graag misbruik maakt van zijn uiterlijk en functie. Als je het geen goed idee vindt kun je het aangeven, hoewel ik het concept wel een interessante toevoeging vond geven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rol: Studente
    Volledige naam: Alysia Dessy Campbell
    Leeftijd: Alysia is 18 jaar oud.
    Uiterlijk + foto:



    Melanie Iglesias
    Alysia heeft lange bruine haren waar een lichte slag in zit. Sommige dagen stijlt ze haar haren om het wat langer te laten lijken. Ze heeft een gladde, egale huid waar ze eigenlijk nooit veel foundation op hoeft te doen. Ze heeft grote sprekende donkergroene ogen die ze elke dag siert met wat eyeliner en mascara. Haar wenkbrauwen zijn dun en goed gevormd. Ze heeft volle onderlippen waar ze af en toe een laagje donkerrode lippenstift op doet. Ze is wat minder tevreden over haar neus, deze vind ze te groot.
    Alysia is geen lang meisje, met haar 1.65 is ze toch aan de kleinere kant. Ze is slank en heeft een volle D-cup waar ze erg tevreden over is. Ze kleedt zich zoals ze zelf wil, ook al houdt ze de laatste mode wel in de gaten.
    Innerlijk: Alysia is een rustig meisje die liever de kat uit de boom kijkt in plaats van meteen zichzelf open te stellen. Ze praat niet makkelijk over haar gevoelens en geeft mensen niet snel haar vertrouwen. Ze is een lief meisje en haat het als mensen zich rot voelen. Ze ziet andere mensen het liefst lachen en zal er dan ook veel voor doen om mensen goed te laten voelen. Ze interesseert zich in mode en dans. Haar grootste passie ligt dan ook bij dansen en dans kun je gerust haar lust en leven noemen. In haar dans kan ze al haar gevoelens leggen en zo kan ze zich veel beter uiten dan met woorden. Ze gaat graag uit met haar vriendinnen en nuttigt hierbij nog weleens een drankje om wat losser te worden. Alysia is een echte doorzetter en zal nooit opgeven voordat ze haar doel bereikt heeft.
    Familie: Alysia heeft een oudere broer, Daniel van 22. Haar ouders zijn net van elkaar gescheiden. Alysia heeft het hier nog altijd moeilijk mee.
    Geschiedenis:
    -Komt nog-
    Extra: -Komt nog-

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 18:46 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Presence schreef:
    Zoals je al kunt lezen is Dominic een leraar die maar al te graag misbruik maakt van zijn uiterlijk en functie. Als je het geen goed idee vindt kun je het aangeven, hoewel ik het concept wel een interessante toevoeging vond geven.

    Het is zeker een goed idee ;)


    How far is far

    Ik ben een groot fan van BTR maar ik heb dus jammer genoeg nog nooit in een RPG meegedaan dus totaal geen ervaring.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    Ik ben een groot fan van BTR maar ik heb dus jammer genoeg nog nooit in een RPG meegedaan dus totaal geen ervaring.

    Is niet erg, ik zou het erg leuk vinden als je mee zou doen (:


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Is niet erg, ik zou het erg leuk vinden als je mee zou doen (:

    Heb je nog een studente over? :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Neeeinn,
    Ik zie dit ook echt pas net..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ariena schreef:
    (...)
    Heb je nog een studente over? :)

    Nee sorry wel een student als je dat wil, en als je perse een meisje wil zijn kan je ook een lerares zijn. en Logan Carlos en James zijn ook nog vrij. (:


    How far is far

    LuckyStrikex schreef:
    Neeeinn,
    Ik zie dit ook echt pas net..

    Haha, er zijn nog zat rollen over voor als je mee wilt doen (:


    How far is far

    Kan ik een lerares reserveren??


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Callitte schreef:
    Kan ik een lerares reserveren??

    Sure (:


    How far is far

    Ik ben volgende week zaterdag waarschijnlijk niet online. Ik meld het nu alvast, anders ga ik het vergeten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."