• Deze RPG gaat over het High School Leven van Carlos, James, Logan en Kendall. De tijd was snel gegaan, het leek wel gister dat ze voor de eerste keer naar high school gingen, inmiddels zitten ze al in derde klas van high school. 2 jaar geleden was het nog allemaal nieuw voor ze, Hoe ze elke dag hun boeken mee moesten slepen, hoe ze ieder les uur in een ander lokaal zaten, hoe gemeen de leraren hier waren in vergelijking met middle school, en dan had je ook nog de pestkoppen. Inmiddels waren ze aan alles gewend, en hadden ze hun plek wel gevonden. Ondanks alles hadden ze elkaar belooft om altijd vrienden van elkaar te blijven en zichzelf te blijven, dit blijkt tot nu toe gewerkt te hebben, of toch niet?... (Deze RPG staat los van de tv serie van BTR.)





    Rollen:
    Kendall: Kendizzzzle.
    Logan: Ariena
    James: Schuld
    Carlos: Barnowl

    Leerlingen van Burton High (Max. 10, en het liefst 5 jongens en 5 meisjes.)
    Kyra Cateline Romano.- Adnane
    Ivy Olivia Morgan- Presence
    Kathy Rose Jones - Dobreva
    Alysia Dessy Campbell- Depay
    Tyler Stephano Rodriquez- Adnane
    Joshua Brady North- BlackAlpha

    Leraren:
    Dominic Zane Olivers- Presence
    Damianne Abigail Stavros Barnowl




    Regels RPG:
    Het liefst 3 of 4 zinnen per post, meer mag altijd.
    Niemand buiten sluiten, of uitschelden.
    Vragen stellen mag altijd, en als je ideeën hebt hoor ik ze graag ;).
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Geen perfecte personages.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent, of als je niet meerr mee wilt doen.
    Pobeer minstens 2 keer per week te posten.
    Er wordt niet van te voren afgesproken of iemand een relatie met een bepaald iemand krijgt.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Topic 1
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:31 ]


    How far is far

    Presence schreef:
    Ik ben volgende week zaterdag waarschijnlijk niet online. Ik meld het nu alvast, anders ga ik het vergeten.

    Oke ik zal er rekening mee houden, in idergeval bedankt dat je het gezegt hebt.


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Nee sorry wel een student als je dat wil, en als je perse een meisje wil zijn kan je ook een lerares zijn. en Logan Carlos en James zijn ook nog vrij. (:

    Doe dan maar Logan :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)
    Doe dan maar Logan :)

    oke is goed, ik zal je erbij zetten (:


    How far is far

    Rol:
    Volledige naam: Kathy Rose Jones
    Leeftijd: 18 jaar, jarig op 23 maart
    Uiterlijk + foto: Kathy heeft lang, chocoladebruin krullend haar tot net onder haar schouderbladen. Ze heeft een mooie olijfkleurige huid en chocoladebruine ogen die doen denken aan een hert, maar toch gevaarlijk. Ze is ongeveer 1.69 maar lijkt langer door haar hakken en grote mond.






    Nina Dobrev

    Innerlijk: Kathy is van zichzelf een bitchy meid, maar met vrienden of familie erg lief en beschermend. Met haar leren jasjes en hoge hakken is ze best intimiderend, wat ze graag zo heeft, omdat ze niet echt van mensen houd. Een beetje een eenzaat dus, ook al kijken veel mensen tegen haar op. Ze is dol op haar beste vrienden, en zal letterlijk alles voor ze doen. Wat niet veel mensen weten, is dat Kathy ontzettend veel houd van zingen, dat doet ze dan onder de douche en bijna altijd als ze alleen is. Je zal absoluut moeite moeten doen met haar vertrouwen te winnen, omdat ze vroeger erg naïef was en daardoor vaak gekwetst is door personen van wie ze hield. Als je eenmaal haar vertrouwen hebt, zal ze eerst nog wat argwanend zijn, maar daarna als snel losser worden.
    Familie: Kathy heeft een oudere broer, Matt, die 24 is en medicatie studeert. Ze woont bij haar moeder Delilah nadat haar vader overleed na een auto-ongeluk.
    Geschiedenis: Kathy was ooit een lief meisje die geen vlieg kwaad deed. Ze groeide op in het perfecte gezin, beschermende grote broer en liefhebbende ouders. Alles leek op z'n rolletjes te lopen, totdat Matt ging studeren. Haar vader werd losser in dingen en begon meer te drinken, wat op ruzies uitliep met Kathy's moeder. Op een gegeven moment was hij zo boos geworden dat hij met zijn dronken kop achter het stuur ging zitten en verongelukte. Haar moeder begon ook te drinken, maar in mindere mate, wetende dat Kathy haar nodig had. Kathy zelf dronk nu ook meer en begon te roken, zo leerde ze voor zichzelf op te komen en niet snel mensen in haar hart te laten. Omdat ze immers toch in een klap dood konden zijn.
    Extra: -


    Because I love him, do I need another reason?

    JustMyHazza ----> Dobreva


    Because I love him, do I need another reason?

    Volgens mij is deze rollentopic een beetje dood aan het gaan.......


    How far is far

    Je meent het x')


    Because I love him, do I need another reason?

    Waarschijnlijk omdat er niet genoeg animo is voor dit RPG. Het concept (High School inclusief een boy band) is ook niet bepaald origineel. Als je het idee nou op een manier zou aanpassen zodat het wat mensen trekt en een bepaalde verhaallijn heeft zou er misschien meer animo voor zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik James?

    Schuld schreef:
    Mag ik James?

    Tuurlijk :D


    How far is far

    Wil iemand Carlos zijn?? Ik wil deze week namelijk graag beginnen en dat gaat niet zonder Carlos...


    How far is far

    Wauw ik dacht dat het wel mee viel, maar de RPG is echt aan het sterven xD


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Wauw ik dacht dat het wel mee viel, maar de RPG is echt aan het sterven xD


    er komt vast wel iemand die Carlos wilt zijn


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)

    er komt vast wel iemand die Carlos wilt zijn

    Ik hoop het haha


    How far is far

    Lalalala xD


    How far is far