• Deze RPG gaat over het High School Leven van Carlos, James, Logan en Kendall. De tijd was snel gegaan, het leek wel gister dat ze voor de eerste keer naar high school gingen, inmiddels zitten ze al in derde klas van high school. 2 jaar geleden was het nog allemaal nieuw voor ze, Hoe ze elke dag hun boeken mee moesten slepen, hoe ze ieder les uur in een ander lokaal zaten, hoe gemeen de leraren hier waren in vergelijking met middle school, en dan had je ook nog de pestkoppen. Inmiddels waren ze aan alles gewend, en hadden ze hun plek wel gevonden. Ondanks alles hadden ze elkaar belooft om altijd vrienden van elkaar te blijven en zichzelf te blijven, dit blijkt tot nu toe gewerkt te hebben, of toch niet?... (Deze RPG staat los van de tv serie van BTR.)





    Rollen:
    Kendall: Kendizzzzle.
    Logan: Ariena
    James: Schuld
    Carlos: Barnowl

    Leerlingen van Burton High (Max. 10, en het liefst 5 jongens en 5 meisjes.)
    Kyra Cateline Romano.- Adnane
    Ivy Olivia Morgan- Presence
    Kathy Rose Jones - Dobreva
    Alysia Dessy Campbell- Depay
    Tyler Stephano Rodriquez- Adnane
    Joshua Brady North- BlackAlpha

    Leraren:
    Dominic Zane Olivers- Presence
    Damianne Abigail Stavros Barnowl




    Regels RPG:
    Het liefst 3 of 4 zinnen per post, meer mag altijd.
    Niemand buiten sluiten, of uitschelden.
    Vragen stellen mag altijd, en als je ideeën hebt hoor ik ze graag ;).
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Geen perfecte personages.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent, of als je niet meerr mee wilt doen.
    Pobeer minstens 2 keer per week te posten.
    Er wordt niet van te voren afgesproken of iemand een relatie met een bepaald iemand krijgt.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Topic 1
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:31 ]


    How far is far

    BarnOwl schreef:
    Rol: Carlos
    Volledige naam: Carlos Roberto Pena jr.
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:

    Carlos is een aardige maar een beetje een gekke jongen, door zijn gedrag kan hij echter wel meisjes aan het lachen krijgen, hij draagt graag vaak een helm die hij dan ook niet af wil zetten tenzij als het perse moet in de lessen bevoorbeeld, als hij zijn helm kwijt zijn dan denkt hij gelijk dat hij gestolen is en kan er dan de hele dag naar zoeken. Verder kan Carlos erg behulpzaam zijn, als je wilt dat hij je ergens mee helpt dan doet hij dat, tenzij als hij er echt geen tijd voor heeft.
    Familie: Komt
    Geschiedenis: Komt
    Extra: Komt

    De rest van Carlos+foto en de lerares komt vanavond.^^


    Is goed, maar wil je zijn leeftijd veranderen in 16? want in deze RPG zitten ze op High School en zijn ze nog niet beroemd, voor de rest is hij al goed (:


    How far is far

    Als ik vanavond nog steeds niet de twee lijstjes heb ingevuld dan mag je gerust morgen van mij gewoon de eerste topic aanmaken, want dan werk ik de personage morgenvroeg voordat ik ga werken weer een beetje bij en de wat ik nog niet klaar heb van de invullijstje dan morgenavond na half 6 ^^ en dan beloof ik echt dat mijn personages klaar zijn.

    BarnOwl schreef:
    Als ik vanavond nog steeds niet de twee lijstjes heb ingevuld dan mag je gerust morgen van mij gewoon de eerste topic aanmaken, want dan werk ik de personage morgenvroeg voordat ik ga werken weer een beetje bij en de wat ik nog niet klaar heb van de invullijstje dan morgenavond na half 6 ^^ en dan beloof ik echt dat mijn personages klaar zijn.

    Is goed :)


    How far is far

    BarnOwl schreef:
    Rol: Carlos
    Volledige naam: Carlos Roberto Pena jr.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk + foto:


    Innerlijk:

    Carlos is een aardige maar een beetje een gekke jongen, door zijn gedrag kan hij echter wel meisjes aan het lachen krijgen, hij draagt graag vaak een helm die hij dan ook niet af wil zetten tenzij als het perse moet in de lessen bevoorbeeld, als hij zijn helm kwijt zijn dan denkt hij gelijk dat hij gestolen is en kan er dan de hele dag naar zoeken. Verder kan Carlos erg behulpzaam zijn, als je wilt dat hij je ergens mee helpt dan doet hij dat, tenzij als hij er echt geen tijd voor heeft.
    Familie: Carlos heeft drie broers Antonio, Javi en Andres
    Geschiedenis: Carlos is geboren in Columbia, Missouri maar is opgegroeid in Weston, Florida.
    Extra: /


    Carlos is zo goed als af.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Carlos is zo goed als af.

    dankje :)


    How far is far

    Ik denk dat ik de speeltopic vanavond open, nu ben ik er een tijdje niet, ik ben er vanavond pas weer vandaar.


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Ik denk dat ik de speeltopic vanavond open, nu ben ik er een tijdje niet, ik ben er vanavond pas weer vandaar.


    Zou je hem misschien na 7uur kunnen openen want ik heb BBQ tot half 7 en kan dan pas reageren.

    Schuld schreef:
    (...)

    Zou je hem misschien na 7uur kunnen openen want ik heb BBQ tot half 7 en kan dan pas reageren.

    Ja dat is geen probleem, ik ben bij mijn tante, dus ik denk dat ik hem misschien morgen pas ga openen.


    How far is far

    Rol: Logan
    Volledige naam: Logan Phillip Henderson
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk+foto:




    Logan heeft zwart haar, bruine ogen en is ongeveer 1 meter 78 lang.

    Innerlijk: Logan is de serieuze van de 4. Hij vindt leren leuk en zit eigenlijk altijd vooraan in de klas. Met Logan kan je heel goed lachen, Hij is best onzeker en verlegen. Verder is hij een goeie luisteraar.
    Familie: Hij heeft een zusje genaamd Presley. ( ik wist wel hoe zijn moeder heette maar zij vaders naam weet ik niet)
    Geschiedenis: Logan is opgegroeid in New Dallas in Texas.
    Extra: Zijn hobby's zijn sporten, zingen en acteren.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 0:04 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Yaayh, alles is zo'n beetje compleet (lol)

    Ariena schreef:
    Rol: Logan
    Volledige naam: Logan Phillip Henderson
    Uiterlijk+foto:





    Innerlijk: Logan is de serieuze van de 4. Hij vindt leren leuk en zit eigenlijk altijd vooraan in de klas. Met Logan kan je heel goed lachen, Hij is best onzeker en verlegen. Verder is hij een goeie luisteraar.
    Familie: Hij heeft een zusje genaamd Presley. ( ik wist wel hoe zijn moeder heette maar zij vaders naam weet ik niet)
    Geschiedenis: Logan is opgegroeid in New Dallas in Texas.
    Extra: Zijn hobby's zijn sporten, zingen en acteren.

    Hij is goed, maar zou je zijn leeftijd er bij willen zetten, en zijn uiterlijk willen beschrijven? (:


    How far is far

    De speeltopic is geopend. (:


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Hij is goed, maar zou je zijn leeftijd er bij willen zetten, en zijn uiterlijk willen beschrijven? (:

    gedaan :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)
    gedaan :)

    Dankuu (:


    How far is far

    Ik maak morgen de lerares aan goed? dat beloof ik deze keer echt gelijk als ik wakker wordt en op de pc kom vul ik de lijstje in.