• Deze RPG gaat over het High School Leven van Carlos, James, Logan en Kendall. De tijd was snel gegaan, het leek wel gister dat ze voor de eerste keer naar high school gingen, inmiddels zitten ze al in derde klas van high school. 2 jaar geleden was het nog allemaal nieuw voor ze, Hoe ze elke dag hun boeken mee moesten slepen, hoe ze ieder les uur in een ander lokaal zaten, hoe gemeen de leraren hier waren in vergelijking met middle school, en dan had je ook nog de pestkoppen. Inmiddels waren ze aan alles gewend, en hadden ze hun plek wel gevonden. Ondanks alles hadden ze elkaar belooft om altijd vrienden van elkaar te blijven en zichzelf te blijven, dit blijkt tot nu toe gewerkt te hebben, of toch niet?... (Deze RPG staat los van de tv serie van BTR.)





    Rollen:
    Kendall: Kendizzzzle.
    Logan: Ariena
    James: Schuld
    Carlos: Barnowl

    Leerlingen van Burton High (Max. 10, en het liefst 5 jongens en 5 meisjes.)
    Kyra Cateline Romano.- Adnane
    Ivy Olivia Morgan- Presence
    Kathy Rose Jones - Dobreva
    Alysia Dessy Campbell- Depay
    Tyler Stephano Rodriquez- Adnane
    Joshua Brady North- BlackAlpha

    Leraren:
    Dominic Zane Olivers- Presence
    Damianne Abigail Stavros Barnowl




    Regels RPG:
    Het liefst 3 of 4 zinnen per post, meer mag altijd.
    Niemand buiten sluiten, of uitschelden.
    Vragen stellen mag altijd, en als je ideeën hebt hoor ik ze graag ;).
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Geen perfecte personages.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent, of als je niet meerr mee wilt doen.
    Pobeer minstens 2 keer per week te posten.
    Er wordt niet van te voren afgesproken of iemand een relatie met een bepaald iemand krijgt.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Topic 1
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:31 ]


    How far is far

    Ik heb al twee personages, en een derde is echt te veel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik heb al twee personages, en een derde is echt te veel.

    Ja snap ik haha, als je iemand weet voor Carlos hoor ik het graag (:


    How far is far

    Als iemand, iemand weet voor Carlos hoor ik het graag. Ik zit een beetje in een Calos-Crisis xD


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Als iemand, iemand weet voor Carlos hoor ik het graag. Ik zit een beetje in een Calos-Crisis xD


    Carlos-crisis dat klinkt leuk xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)

    Carlos-crisis dat klinkt leuk xD

    Haha het kwam ineens in me op xD


    How far is far

    Nog steeds niemand voor Carlos, lalalalala...


    How far is far

    Mag ik een lerares reserveren

    En vooruit ik zal dan ook de rol van Carlos op me nemen

    BarnOwl schreef:
    Mag ik een lerares reserveren

    En vooruit ik zal dan ook de rol van Carlos op me nemen

    Maar al te graag, en dankje, je hebt me echt gered haha :)


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Maar al te graag, en dankje, je hebt me echt gered haha :)




    haha graag gedaan. :)

    Ik ga denk ik rond dinsdag de eerste speeltopic openen (:


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Ik ga denk ik rond dinsdag de eerste speeltopic openen (:


    Okii, ik zal dan dadelijk ergens mijn rollen invullen.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Okii, ik zal dan dadelijk ergens mijn rollen invullen.

    Is goed (:


    How far is far

    Rol: BTR lid
    Volledige naam: James David Maslow.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk + foto: Hij is verschrikkelijk ijdel en dat kun je duidelijk terug zien in zijn uiterlijk. Hij is geobsedeerd door zijn haren en zijn gezicht en is vaak in de sportschool te vinden. Door zijn 1,85 m en zijn goddelijke lichaam, hoe hij het vaak vertaald, is hij vaak niet weg te slaan bij de dames. Hij heeft een litteken op zijn elleboog, die hij ontving tijdens het uitvoeren van een hockey-stunt .



    Innerlijk: James is een jongen die lijkt te barsten van het zelfvertrouwen en is ervan overtuigd dat hij met hard werken, een sterke wil en een goede persoonlijke verzorging, alles kan bereiken wat hij nastreeft. Hij heeft de dingen graag op zijn eigen manier en zal er dus alles aan doen om de anderen hiervan te overtuigen. James ziet het leven dan ook als één grote uitdaging. Probleem is dat hij zichzelf wel eens durft te overschatten en gaat hierdoor fouten maken. Eigelijk is het een stille jongen die bij vreemden erg verlegen kan overkomen terwijl dat bij zijn vrienden niet te werken is. Stiekem is hij erg onzeker over zichzelf en de keuzes die hij voor zichzelf of zijn naasten maakt.
    Familie: Hij is opgegroeid bij zijn ouders, Cathy Burge en Mike Maslow, en heeft een oudere broer genaamd Philip en een half-zus genaamd Ali Thom. Met alle familieleden heeft een hij speciale band.
    Geschiedenis: Geboren in New York, groeide James op in La Jolla, Californië. Zijn ouders vonden vroeger al dat hij goed kon zingen maar hij heeft hier tot nutoe nog niks mee gedaan omdat hij niet vindt dat hij kan zingen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:02 ]

    Schuld schreef:
    Rol: BTR lid
    Volledige naam: James David Maslow.
    Leeftijd: 23 jaar.
    Uiterlijk + foto: Hij is verschrikkelijk ijdel en dat kun je duidelijk terug zien in zijn uiterlijk. Hij is geobsedeerd door zijn haren en zijn gezicht en is vaak in de sportschool te vinden. Door zijn 1,85 m en zijn goddelijke lichaam, hoe hij het vaak vertaald, is hij vaak niet weg te slaan bij de dames. Hij heeft een litteken op zijn elleboog, die hij ontving tijdens het uitvoeren van een hockey-stunt .



    Innerlijk: James is een jongen die lijkt te barsten van het zelfvertrouwen en is ervan overtuigd dat hij met hard werken, een sterke wil en een goede persoonlijke verzorging, alles kan bereiken wat hij nastreeft. Hij heeft de dingen graag op zijn eigen manier en zal er dus alles aan doen om de anderen hiervan te overtuigen. James ziet het leven dan ook als één grote uitdaging. Probleem is dat hij zichzelf wel eens durft te overschatten en gaat hierdoor fouten maken. Eigelijk is het een stille jongen die bij vreemden erg verlegen kan overkomen terwijl dat bij zijn vrienden niet te werken is. Stiekem is hij erg onzeker over zichzelf en de keuzes die hij voor zichzelf of zijn naasten maakt.
    Familie: Hij is opgegroeid bij zijn ouders, Cathy Burge en Mike Maslow, en heeft een oudere broer genaamd Philip en een half-zus genaamd Ali Thom. Met alle familieleden heeft een hij speciale band.
    Geschiedenis: Geboren in New York, groeide James op in La Jolla, Californië. Hij begon opleiding als zanger op 6-jarige leeftijd toen zijn ouders hem in de San Diego Children's Choir hoorde zingen. Hij verscheen als Shane in de aflevering iCarly "iSaw hem eerste ' als Shane.
    Extra: -


    Zou je zijn leeftijd, en geschiedenis even willen veranderen, want in deze RPG zijn ze nog niet beroemd, en zitten ze op high school. Voor de rest is hij helemaal goed (:


    How far is far

    Rol: Carlos
    Volledige naam: Carlos Roberto Pena jr.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk + foto:


    Innerlijk:

    Carlos is een aardige maar een beetje een gekke jongen, door zijn gedrag kan hij echter wel meisjes aan het lachen krijgen, hij draagt graag vaak een helm die hij dan ook niet af wil zetten tenzij als het perse moet in de lessen bevoorbeeld, als hij zijn helm kwijt zijn dan denkt hij gelijk dat hij gestolen is en kan er dan de hele dag naar zoeken. Verder kan Carlos erg behulpzaam zijn, als je wilt dat hij je ergens mee helpt dan doet hij dat, tenzij als hij er echt geen tijd voor heeft.
    Familie: Carlos heeft drie broers Antonio, Javi en Andres
    Geschiedenis: Carlos is geboren in Columbia, Missouri maar is opgegroeid in Weston, Florida.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 8:59 ]