• Ik ben bezig met een paar stukjes te schrijven maar ik twijfel of ze goed genoeg zijn.
    Daarom graag jullie mening:

    Met grote passen liep hij over de vuile grond. Met zijn slanke vingers streek hij over de ruwe muren en liet zijn handen bloedden. Hij hief zijn hand naar zijn mond en streek met zijn tong over zijn bebloede hand. Hij sloot zijn ogen en liet een genietende grom horen. Met zijn tong likte hij de gemorste druppels bloed van zijn lippen.
    'ik wil haar hebben.. Ik wil haar verse bloed proeven.. Ik wil mijn tanden in haar nek laten glijden..' Hij sloot zijn rode ogen en ging tegen een van de muren aanhangen. Hij legde zijn hoofd in zijn nek en keek naar de donkere hemel die hoog boven hem uit torende. Een lage grom kwam uit zijn beangstigende, grote mond. Zijn tanden leken zich terug te trekken in zijn tandvlees samen met zijn lange neus. Zijn onderkaak trok zichzelf naar voren. Zijn tandloze mond veranderde langzaam in een lange, wolfachtige snuit. Er kwamen lange, scherpe tanden uit zijn tandvlees die je boten zouden kunnen verbrijzelen. Hij kreunde en zakte verder naar de grond toe. Met zijn grote handen -die er inmiddels als gevaarlijke klauwen uitzagen- Probeerde hij zijn shirt kapot te scheuren. Hij begon luidruchtig te hijgen en naar adem te happen. Uit zijn vingers kwamen lang, spitse nagels te voorschijn. Zijn broek en schoenen begonnen uit te scheuren en hij wierp ze kwaad weg. Zijn oren begonnen steeds spitser te worden en zijn hoofdhaar begon zich uit te breiden naar beneden. Via zijn kin liep zijn vacht over zijn borst naar zijn benen. Hij opende zijn lange snuit en liet een lang, hart verscheurend gejank horen. Hij liet zijn rode ogen door de steeg glijden op zoek naar de beste route die naar het huis van 'haar' liep. 'ik zal haar krijgen'

    X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dikste discussie over puntjes xD
    ik zal jullie advies onthouden (A)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    Dikste discussie over puntjes xD
    ik zal jullie advies onthouden (A)
    ^
    Haha, inderdaad. Ik ben een beletseltekenmuggenziftser x].
    Om ontopic te blijven: doorschrijven, meid, want het is helemaal niet slecht geschreven. Alleen wat variatie, betere spelling en correct gebruik van het beletselteken kan het mooier maken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb altijd geleerd dat er enkel na het beletselteken een spatie moet komen... vreemd dat mijn docente Nederlands het dan altijd verkeerd heeft uitgelegd. Ik zal dat maar onthouden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dreamence schreef:
    Ik heb altijd geleerd dat er enkel na het beletselteken een spatie moet komen... vreemd dat mijn docente Nederlands het dan altijd verkeerd heeft uitgelegd. Ik zal dat maar onthouden. (:

    Jouw docente Nederlands deugt niet :'D. Check Wikipedia maar eens. Trouwens, als je goed oplet zie je dat ze in boeken ook een spatie voor het beletselteken zetten, hoewel zelfs schrijvers soms fouten maken (A).

    Guys, we gaan offtopiiiiiiiiiiiiiiiiiic.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jouw docente Nederlands deugt niet :'D. Check Wikipedia maar eens. Trouwens, als je goed oplet zie je dat ze in boeken ook een spatie voor het beletselteken zetten, hoewel zelfs schrijvers soms fouten maken (A).

    Guys, we gaan offtopiiiiiiiiiiiiiiiiiic.


    Schrijvers kunnen technisch gezien geen fouten maken als ze een boek schrijven in spelling & grammatica, omdat dat de vrijheid van een schrijver is om opzettelijk spel of grammaticafouten te maken. Vaak ligt het aan de stijl van een schrijver, want ik denk dat niemand zou klagen als bijvoorbeeld J.K. Rowling de spatie gebruikt voor het beletselteken of niet. Het punt is alleen dat veel lezers het fijner vinden om geen spelfouten of grammaticafouten aan te treffen in een boek, omdat het erg afleid van het lezen en het boek kwalitatief minder maakt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Chocolata schreef:
    (...)^
    Haha, inderdaad. Ik ben een beletseltekenmuggenziftser x].
    Om ontopic te blijven: doorschrijven, meid, want het is helemaal niet slecht geschreven. Alleen wat variatie, betere spelling en correct gebruik van het beletselteken kan het mooier maken.


    Bedankt (A)
    Ik heb echt resoect voor J. K. Rowling O.O
    Ik ben al ongeveer 4 uur aan het lezen zonder me te vervelen Maar ik moet echt als een speer aan mijn huiswerk want ik heb gisteren ook al ik-weet-niet-hoelang gelezen xD


    'The best way to predict the future is to create it'.