• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton || Paddo
    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso *
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon *




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle *
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways *
    -Marcus Franz Missen || LogitG27 *
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo *
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart *

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon *
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl *
    -Feline Carroll || Huaso *
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart *
    - Vrij !





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon *
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton *
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart *
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai *
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing *


    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera *
    -Eve Alma Dwellington || Inside *
    -Calendae Myah Limentina || Calipso *
    -Jasmine Jose Parker || xAlways *
    -June Dominique Rossi || VladiFerr *



    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k 165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & Jasmine Jose Parker
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & ...




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Story
    Praattopic

    Begin

    Het is de eerste schooldag op beide academies , vrienden zien elkaar terug en maken plezier ,sommige ontzien het om hun vijanden terug te zien. De eerste schooldag is een maandag ,maar de lessen zijn pas vanaf morgen. De leerkrachten houden een oogje in het zeil en helpen de nieuwe leerlingen. Iedere student krijgt bij binnenkomst een fiche ,bij de ene is dit bekender dan de ander. Het fiche heeft informatie in welke gang je slaapt ,in welke richting je ingedeeld bent en de kamer waar je slaapt. De lessenroosters en boeken zullen op je kamer te vinden zijn.


    Iedereen is ondertussen mensen aan het ontmoeten of vrienden weer te zien. De jongeren mogen zich stilaan klaarmaken om naar het plein te gaan van hun school. Daar zal de directeur een speech geven en te leerlingen welkom heetten. Ook worden de leerlingen ingedeeld per categorie en daarna mogen ze naar de gezamenlijke eetzaal gaan om avond te eten ,want de volgende dag word een zware dag.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Shadow ~~ Brighton

    Als eenmaal de sigaret op is, gooi ik hem op de grond.
    Langzaam stap ik van het muurtje af waarna ik even rond kijk,
    Verschillende mensen kwamen al het schoolterrein opwandelen.
    Maar geen van allen wilde ik mijn kamer mee delen, nor wilde ik ze leren kennen.
    Langzaam loop ik richting het schoolgebouw waarna ik mijn handen in mijn zakken stop.
    Bagage had ik niet nodig, nor had ik werkelijk iets nodig.
    Alles wat ik nodig had, zat in mijn gedachten.
    Mijn kamer wist ik al, het was een kamer waar ik vorig jaar ook in sliep.
    Langzaam loop ik de zaal binnen waarna ik twee mensen in de zaal zie staan,
    Een jongen en een meid.
    Ik grijns even waarna ik rustig langs ze loop en de trap op stap,
    Eenmaal boven loop ik langzaam naar mijn kamer waarna ik hem open doe,
    Blijkbaar was mijn kamergenoot er nog niet. Des te beter, dan kon ik het bed bij het raam claimen!
    Rustig laat ik mijzelf op het bed bij het raam vallen waarna ik mijn ogen even sluit,
    Ik had weinig zin om "kennis" te maken met de mensen die hier waren,
    Ik hoefde niet eens persee de mensen hier te kennen! Het enige wat ik wilde was vrij zijn en door de wereld heen reizen!

    Jayden 'Jay' O'Brien|| Academie of Guillotine

    De vreemdeling pakte mijn hand langzaam vast om het te schudden, "Ja" zei hij zo zacht dat ik het nog maar net kon horen.
    Hierna schraapte hij zijn keel en zei met een hardere toon "Ja, ik ben ook van Guillotine. Casey Day, noem me maar Cas. Leuk je te ontmoeten, Jayden."
    Moest ik hem nu Cas noemen of Casey? ik noem hem wel gewoon Cas dat vind hij vast wel goed, anders had hij het ook niet gezegd.
    "Hoe gaat het?" hoor ik Cas schaapachtig vragen waardoor ik uit mijn gedachten werd geschud. "met mij gaat het wel goed, alles is alleen wel een doolhof voor mij" zei ik terwijl ik even beschaamd lach, "jij zit vast niet toevallig in kamer 661? ik ben mijn kamergenoot namelijk nog niet tegengekomen." vroeg ik met een beetje hoop, dan wist ik alvast wie mijn kamergenoot was en was ik al bevriend met diegene of kende ik hem al.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Kendall-Brighton:

    Ik gooide mijn net opgerookte sigaret op de grond en trapte hem uit. Ik stond op van het bankje en pakte mijn loodzware koffer op, en liep richting de school. Toen ik naar binnen liep kreeg ik een briefje in mijn hand geduwt, met mijn rooster, kamernummer en kamer genoot erop. Oke fijn dat wordt dus 6 trappen omhoog lopen, en dat vanaf vandaag dus iedere dag. Ik liep zonder enige emotie op mijn gezicht naar 6 hoog en liep naar mijn kamer. Ik keek naar de kamer nummers en dan weer naar mijn briefje, 625 nee die was het niet. 663 Die was het ook niet, 682 ik keek naar mijn briefje en zag dat dit mijn kamer nummer was, en ik liep naar binnen. Ik zag dat mijn kamer genoot er al was, en had inmiddels het bed bij het raam tot zijn beschikking genomen. "yo, ik ben Kendall" Zei ik terwijl ik op het overgebleven bed ging zitten. Normaal zou ik me niet aan vreemden voorgesteld hebben, maar dit was mijn kamergenoot hier zat ik het hele jaa mee opgescheept, dus het is wel zo fijn als we het met elkaar kunnen vinden.


    How far is far

    Casey Abel Day || Guillotine

    Gelukkig krijg ik een serieus antwoord op mijn vraag en geen sarcastische rotopmerking. "Met mij gaat het wel goed, alles is alleen wel een doolhof voor mij" zegt Jayden en ik moet glimlachen door zijn antwoord. "Jij zit vast niet toevallig in kamer 661? ik ben mijn kamergenoot namelijk nog niet tegengekomen." vraagt hij daarna en ik kijk snel nog een keer naar het briefje, om te kijken of dit niet het geval is. Ik voel een steek van teleurstelling door me heen schieten als ik zie dat ik een ander kamernummer op mijn blaadje heb staan. Nu kan ik alleen nog maar hopen dat mijn kamergenoot net zo redelijk is als deze jongen. "Nee, sorry. Kamer 625," zeg ik spijtig. Ineens vraag ik me af wat voor een mutatie Jayden heeft. Zijn mutatie is in ieder geval niet vanaf de buitenkant te zien en ik ben zowaar blij voor hem. Normaal gesproken benijd ik die mutanten, maar Jayden is tot nu toe aardig tegen me geweest. Ik realiseer me dan dat ik eigenlijk niet kan of mag oordelen; iedere mutant kan problemen hebben met zijn of haar mutatie, of deze nu zichtbaar is of niet.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:16 ]


    Caution first, always.

    Shadow ~~ Brighton

    Langzaam merkte ik de rust even over mij heen komen,
    Het was een gevoel wat zeldzaam was bij mij,
    Het gevoel van vrijheid was het gene wat mij altijd rustig maakte, en dankzij het raam had ik dat... deels...
    Als ik de deur open hoor gaan doe ik mijn ogen even open,
    Een jongen komt binnen waarna die zich voorstelt.
    "yo, ik ben Kendall"
    Ik kijk hem even aan, haal mijn schouders op en doe mijn ogen weer dicht.
    Blijkbaar had ik dus een kamergenoot die even dacht dat ik mijn naam meteen ging zeggen...
    Jammer genoeg moest ik het hele jaar met hem...
    'Shadow'
    Meer zei ik niet, ik lag wel lekker en had geen zin om werkelijk moeite te doen.
    Waarom zou ik ubberhoudt... De docenten zeiden dat ik mijzelf wel thuis zou voelen hier...
    Maar vorig jaar voelde ik mij al opgesloten... EN dit jaar is geen verschil te merken...
    Het enige wat ik nog leuk vond hier op deze school was om de docenten tot tilt te laten slaan,
    Dingen te doen die niet werkelijk mochten en over scheit aan hebben...

    Kendall-Brighton:

    Ik hoorde dat mijn kamer genoot blijkbaar niet echt zin had om te praten, of om ook maar iets te zeggen, mooi want ik had dat dus ook niet. Dus ik begon mijn spullen uit te pakken. Na een stilte hoorde ik mijn kamer genoot toch iets zeggen "shadow" zei hij. Ik hoorde duidelijk aan zijn stem dat hij duidelijk geen zin had om voor de rest ook maa iets tegen me te zeggen, dus ik liet het hier maar bij. Mijn mobiel trilde op mijn bed, waar ik hem intussen op had gegooit. Ik liep naar mijn mobiel toe en zag dat ik een smsje van mijn zus Jade had gehad. "En leuke kamergenoot Loner? :P" stond er. Er verscheen een piepkleine glimlach op mijn gezicht, wat overigens niet vaak gebeurde. "Hij is niet erg spraakzaam Bitch Perfect, en jou kamer genoot?" typte ik terug. Ik noemde haar altijd Bitch Perfect, en zij mij altijd loner, ik had werkelijk geen idee waarom het begon als een grap en is altijd zo gebleven. Ik gooide mijn mobiel weer terug op mijn bed en pakte mijn koffer verder uit.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:40 ]


    How far is far

    Jayden 'Jay' O'Brien|| Academie of Guillotine

    Hij keek eerst even naar zijn kamernummer en leek een beetje teleurgesteld "Nee, sorry. Kamer 625," zei hij spijtig waarna ik knikte.
    Het was wel jammer maar mijn kamergenoot is waarschijnlijk ook wel aardig, hopelijk wel want ik zou het hele schooljaar een kamer delen met hem.
    Ik had nu eigenlijk wel zin gekregen in dit schooljaar, hier kon ik tenminste eerlijk zijn tegen anderen zonder afgekeurd te worden.
    "weet jij iets leuks te doen hier?" vroeg ik om een ongemakkelijke stilte te voorkomen terwijl ik mijn handen in mijn broekzakken stak.
    misschien kon ik nog wel een paar mensen ontmoeten bedacht ik terwijl ik eventjes rondkeek maar mijn aandacht snel weer op Cas bevestigde doordat ik niet ongeïnteresseerd wou overkomen, mensen gaan namelijk altijd op hun eerste indruk af dus probeer ik mijn beste been voor te zetten.


    You can't not look cool with a crossbow.

    -@Saar, zal ik Eve naar Lynn sturen? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    -@Saar, zal ik Eve naar Lynn sturen? -


    (is goed ze staat op de basisverfieping van het internaat samen met Ryan ^^ oh en er is trouwens een praattopic ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eve Alma Dwellington || Guillotine.
    Ik gooide de deur van de taxi dicht, zonder ook maar te betalen. Ik was niet in een al te best humeur, en als ik dit niet onder controle hield gingen er doden vallen. Letterlijk. Ik probeerde rustig in te ademen, wat me enigzinds kalmeerde. Mijn vingers gingen over mijn linkeroor, waar het enige kenmerk van mijn kracht zat. Ik haalde snel de vingers door mijn haar, waardoor er een pluk voor mijn oor viel. Ik liep het internaat binnen, en ging rechtsstreeks door naar de vrouw waarvan we de kamerindelingen van kregen. Aangekomen op de eerste verdieping nam ik een hap adem, en opende de deur. Meteen verliet een kreun mijn mond. Een rood met zwart bed, en de andere was blauw met wit. Ik sliep in dezelfde kamer als een Brighton-leerlinge. Ik smeet mijn koffer op het bed, en hoorde een doffe klap tegen het raam. Ik keek naar wat het was, en zag een dood vogeltje nog net naar beneden vallen. Fijn, ik had een vogel vermoord op mijn eerste dag terug. Ik stormde mijn kamer weer uit en liep naar beneden, waar ik Oliver zag staan. Hij wist me meestal wel te kalmeren. "Hi Oliver." Aan mijn stem viel een beetje te horen dat ik nog wat boos was. "Ik heb het nu al fantastisch. Ik slaap in dezelfde kamer als een Brighton, en heb een vogel vermoord zonder dat het de bedoeling was. Zul je straks nog hebben ook dat ze geen flauw idee heeft wat ze hier doet. En, hoe gaat het met jou?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Olivier Jackson Skyes || Academie of Guillotine

    Wat verveeld slenterde ik rond. Misschien was is hier veel te vroeg aangekomen en kwamen al mijn vrienden later. Ja dat zou vast en zeker ook zo zijn.
    Ik wilde net naar terug naar boven gaan , ookal zag ik er tegenop om al die trappen op de lopen. Tot dat een stem me deed opkijken en grijnzen. "Hi Oliver." zei de redelijk boze stem van Eve. Ik draaide me om en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Als ze nu al boos was betekende dat niet veel goeds. "Ik heb het nu al fantastisch. Ik slaap in dezelfde kamer als een Brighton, en heb een vogel vermoord zonder dat het de bedoeling was. Zul je straks nog hebben ook dat ze geen flauw idee heeft wat ze hier doet. En, hoe gaat het met jou?" ratelde ze en een schuine glimlach vormt zich rond mijn lippen. "Ah Eve ,zo erg is het toch ook weer niet. Nu heb je tenminste iemand op je kamer die je kunt laten zien wie de slimste is en de baas is."zeg ik dan geruststellend tegen haar en sla een vriendschappelijke arm rond haar schouder. "En vogels zijn er genoeg ,of ze nou in de lucht zweven of niet." zei ik daar dan achterna met een glimlach. "Met mij gaat alles trouwens goed. Ik ben blij dat ik je weer terug zie ,ik begon me al te vervelen."vervolg ik dan met een grinnik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eve Alma Dwellington || Guillotine.

    Hij glimlachte schuin, en ik kon het niet laten om ook te glimlachen. "Ah Eve, zo erg is het toch ook weer niet. Nu heb je tenminste iemand op je kamer die je kunt laten zien wie de slimste is en de baas is." Ik knikte. Dat was ook wel weer waar. Ik vond het wel fijn om druk en macht uit te oefenen, dus dan was het wel weer handig om een nieuwe Brighton op de kamer te hebben. "Met mij gaat trouwens alles ook goed. Ik ben blij dat ik je weer terug zie, ik begon me al te vervelen." Grinnikte hij. Ik maakte een zwierend gebaar met mijn buitenste arm. "Er valt met mij ook altijd wel wat te beleven." Zei ik met een bekakte stem. In het opzicht van krachten waren Oliver en ik een goede combinatie. Stel ik was ongelofelijk kwaad en schakelde zijn gevaren-hersenfunctie uit, dan zou hij zichzelf onmiddelijk helen indien hij zichzelf pijn deed. Ik keek nogmaals op het kamer-kaartje. "Evelynn Josephine Heartman. Ken je haar?" Zelfs haar naam klonk liefelijk. Of in elk geval haar achternaam.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Olivier Jackson Skyes || Academie of Guillotine

    Eve kreeg al een glimlach op haar gezicht ,waardoor ik wist ,dat het me gelukt is om haar te kalmeren. Op mijn antwoorden knikte ze ,wat me ook weer deed glimlachen. Ze maakte een zwiederen gebaar met haar arm en begon dan met een bekakt accent te vertellen. "Er valt met mij ook altijd wel wat te beleven." iuk grinnikte even. "Inderdaad ja."zei ik ook met een bekakte stem terug en lach dan even zacht. Eve haalde haar briefje uit en ik las even vluchtig mee. "Evelynn Josephine Heartman. Ken je haar?" Vroeg Eve dan ,maar ik schudde mijn hoofd. Ik kende geen Heartman's of niet dat ik wist tenminste. "Vast een nieuwe leerling. Ik zit denk ik ook met een nieuwtje opgescheept. Hopelijk valt hij mee." zucht ik. Ik had echt geen zin om een heel jaar met een etter opgescheept te zitten. Hij zou vast ook jonger zijn dan mij ,aangezien hij nieuw is. Ik haalde even nonchalant een hand door mijn donkerbruine en warrige haren en keek dan weer naar Eve. "Zin om naar de cafetaria te gaan? Ik rammel en heb nog niet kunnen ontbijten." zeg ik dan zielig en trek een pruillipje.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 12:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Eve kreeg al een glimlach op mijn gezicht." o_o -

    Eve Alma Dwellington || Academy of Guillotine.
    Hij schudde, tot mijn teleurstelling, zijn hoofd. "Vast een nieuwe leerling. Ik zit denk ik ook met een nieuwtje opgescheept. Hopelijk valt hij mee." Ik knikte. Hij haalde een nonchalante hand door zijn haar, en ik glimlachte licht. Uitslover. Hij keek me aan. "Zin om naar de cafetaria te gaan? Ik rammel en heb nog niet kunnen ontbijten." zei hij met een zielig gezicht. "Oh-keee," zuchtte ik overdreven. Samen liepen we naar het cafetaria, waar de geur van warme broodjes mijn neus binnendrong. Al had ik al ontbeten, dat betekende niet dat een lekker broodje er niet meer inging. Ik pakte gauw het laatste kaasbroodje weg, vlak voor de hand van een ogenschijnlijk nieuw Brighton-meisje. Ik gaf haar een waag-het-eens-om-je-bek-open-te-trekken blik, en ze sloot haar mond. Ik trok even aan mijn donkerrode blouse, waar een zwarte skinny onder vandaan kwam. "Oh, hier heb ik echt even behoefte aan."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Olivier Jackson Skyes || Academie of Guillotine

    "Oh-keee," zuchtte Eve overdreven en ik grijns even ,waarna ik met heer meeliep. Gelukkig van de Cafetaria ook in de onder verdieping van het internaat ,waardoor we meer 1 trap naar beneden moesten. "waarom hebben ze nog steeds geen lift geplaatst." kreun ik. Iedere dag moest ik meer dan 6 trappen op en af. Als we dichter bij kwamen rook ik al de gezellig warme geur van versgebakken broodjes. Eve was me al voor en liep op de broodjes kaas af. Zelf koos ik voor een broodje hem ,aangezien ik niet echt graag kaas at. Ik nam nog een flesje water en zag Eve al haar gemene blik opzetten op een Brighton leerlinge. "Oh, hier heb ik echt even behoefte aan." zei ze en ik lachte zacht. "Misschien was dat wel je kamer genote." grinnikte ik en liep dan met haar mee naar een tafeltje ,waar me op een stoel plofte en een hap nam van mijn broodje. "Heb je verder nog iets speciaals meegemaakt in je 'vakantie? " vroeg ik Eve dan om over een ander onderwerp te beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH