• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    Rey schreef:
    Ziet het praattopic bij jullie ook blank uit?
    Link

    Wat bedoel je met blank? :8


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    You only live once geldt hier. (A)


    Oh nee, als hier ge'YOLO komt ben ik meteen weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    (...)

    Oh nee, als hier ge'YOLO komt ben ik meteen weg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Huidige usernaam: Aragog
    Echte naam: Michelle
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Over het algemeen is Michelle een eigenwijs, koppig meisje dat niet luistert naar de mening van anderen, wat haar regelmatig in problemen brengt. Ze heeft een eigen wil en is ook niet bang om dat duidelijk te laten merken. Ze is perfectionistisch en daarbij ook erg competitief, wat haar soms lichtelijk arrogant of kleinerend uit de bocht kan laten brengen.
    Over het algemeen is ze ontzetten pessimistisch en cynisch en dat is ook algemeen bekend omdat het duidelijk terug te vinden is in haar uitspraken. Erg sociaal is ze niet, maar ze heeft genoeg vrienden om op been te blijven. Het zijn er echter niet veel, omdat ze mensen niet al te snel vertrouwt en vaak erg kritisch is; ze haat mensen sneller dan dat ze ze liefheeft. Tegen haar vrienden is ze echter vaak spottend, plagend, maar ook betrouwbaar en behulpzaam. Ze kan er niet tegen om een dierbare verdrietig te zien en Michelle heeft de slechte gewoonte om te snel de verantwoordelijkheid over iemand te nemen, waardoor ze er zelf vaak onder lijdt.
    Extra: Ze uit haar emoties graag in artistieke dingen zoals tekenen en/of schrijven. And yes, she's a proud potterhead.

    Het is zo fucking raar om over mezelf te schrijven. :W

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 21:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ^ Jij bent echt zo ... zo ongelooflijk knap D:.

    Arratay schreef:
    (...)

    Oh nee, als hier ge'YOLO komt ben ik meteen weg.

    Nee hoor,, ik wilde je niet afschrikken! :'D Normaal háát ik dat gejodel ge-YOLO, maar nu was het toch wel even nodig.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    ^ Jij bent echt zo ... zo ongelooflijk knap D:.
    (...)
    Nee hoor,, ik wilde je niet afschrikken! :'D Normaal háát ik dat gejodel ge-YOLO, maar nu was het toch wel even nodig.


    Als je het zo 'háát' waarom gebruik je het dan?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    (...)

    Als je het zo 'háát' waarom gebruik je het dan?

    Omdat ik haar absoluut wilde overhalen om mee te doen :Y). Neem mij maar niet te serieus, want dat ben ik namelijk niet bepaald :'D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Omdat ik haar absoluut wilde overhalen om mee te doen :Y). Neem mij maar niet te serieus, want dat ben ik namelijk niet bepaald :'D.


    Nee, dat merk ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    (...)

    Nee, dat merk ik.

    Miauw, wat een gebitch. (cat)


    @ Lotta, awh, hihi. Dankjewel. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Huidige usernaam: Aragog
    Echte naam: Michelle
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Extra:

    De rest vul ik asap in. :Y)

    Woah, wat een lekker ding ben je. *winkwink*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arratay schreef:
    (...)

    Oh nee, als hier ge'YOLO komt ben ik meteen weg.


    SUICIDE SILENCE!!!!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cenation schreef:
    (...)

    Je kan gewoon proberen en als het dan nog niet lukt schrijf je jezelf gewoon uit?
    En je hebt volgende week wat? O_o

    Meh, ik doe het denk ik maar. Maar ik heb jullie gewaarschuwd dat ik dus niet 24/7 actief kan zijn (:
    SO: schriftelijke overhoring
    USO: uitgebreide schriftelijke overhoring (dus meer dan een SO)
    PO: praktische opdracht (presentaties, werkstukken etc.)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cozart schreef:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!) Cozart
    • Echte naam: Lisa
    • Leeftijd: 12, over 3 weken 13.
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]


    Ik heb m'n broertje geprobeerd eruit te knippen, maar nu zie je alsnog zijn hoofd.

    • Innerlijk: Ik ben een meisje dat heel rustig kan zijn, maar soms ook weer van die momenten heb dat je mij aan de andere kant van de straat zelfs kan horen. Snel boos wordt ik niet echt. Geïrriteerd wel. Vaak zeg ik hardop wat ik van iemand denk, zonder erbij na te denken. Ik schrik nogal snel. En dan bedoel ik ook echt snel. Ik ben al een aantal keer van de domste dingen geschrokken; mijn kussen, een druif en een tomaat. Ik kan geen twee seconde stil zitten. Er is nog echt een manier waarbij ik goed sta of zit. Mijn humor zal niemand ooit snappen. Vrienden vragen aan wel eens aan mij of ik niet gek word van mezelf. Concentreren is iets wat ik echt niet kan. Meestal ben ik met honderden dingen tegelijk bezig.
    • Extra: Ik ben een Directioner en doe aan ritmisch gymnastiek waardoor ik vrij lenig ben.


    Ik ben klaar.
    Dat klink raar :c

    Edit: Waarom wil 'ie niet onder één spoiler? :c

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 20:32 ]


    Do what people say you can't.

    • Huidige usernaam: Mirik
    • Echte naam: Lisanne
    • Leeftijd: 14
    • Uiterlijk: (toch maar de derde persoon dan) -misschien nog een foto, denk het niet-
    Lisanne is 1.76 en slank noch dik. Ze heeft een ondefinieerbare haarkleur, maar donkerblond/lichtbruin komt het meest in de buurt. De oogkleur is eveneens ondefinieerbaar, maar ik houd het toch maar bij grijsblauw. Ze draagt nooit make-up (heb er simpelweg geen tijd voor 's ochtends) en haar haar is meestal ontploft, dus zit het over het algemeen vast in een staart of een rommelige knot die altijd uitzakt. Als haar haar nou wel goed zit, laat ze het los hangen. De stijl is golvend, met onderaan een soort vreemde krul. Het hangt net over haar schouders.
    Ze draagt een bril, al sinds haar derde, maar wil graag lenzen.
    • Innerlijk: Lisanne kijkt in het begin altijd de kat uit de boom, en is over het algemeen bar slecht in het achterlaten van goede eerste indrukken. De eerste gesprekken zijn meestal wat onhandig en kortaf, maar als je haar beter leert kennen ontdek je dat ze een heel gezellig iemand is met humor waar je van moet houden.
    Ook kan ze het altijd goed vinden met mensen die dezelfde vreemde passies hebben als zij.
    Ze is rustig, ijverig en serieus als het moet, maar kan heel gek en druk doen als de gelegenheid zich voordoet.
    • Extra: Ze heeft een vreemde obsessie voor taal, Latijn en Nederlands. Haar hobby's zijn lezen en puzzelen.
    EDIT: oh, en ze is een enorme sloddervos die alles laat slingeren en een bar slecht korte termijngeheugen heeft. Maar het lange termijngeheugen is wel weer fotografische :')
    Fandoms:

    •HP
    •THG
    •Jason Bourne
    •Coldplay
    •The Avengers/Agents of SHIELD


    2016 EDIT: whoooooooooooooo ik ben echt intens veranderd als ik dit lees holy shit

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 13:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Chocolata schreef:
    ^ Woah, ik had jou dus echt niet blond verwacht x]. You're pretty!


    Wut? Lijk ik zo slim dan? :')
    Thank you (flower)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''