• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    Okay, ik ga het toch proberen: Kan ik nog meedoen?


    Reality's overrated.

    Cimmaron schreef:
    Okay, ik ga het toch proberen: Kan ik nog meedoen?

    Yesh, welcome he? (:
    Name please (A)


    -

    De nepplaatjes voor de crew:







    ^ Ook één voor mezelf, de vorige had ik echt slecht gemaakt :X. Michelle heeft er natuurlijk geen nodig, zij is al bemiddelaar :'D.

    Oh ja, kan je me misschien even PB'en hoe het zit met die nieuwsbrief, Gail?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 17:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    De nepplaatjes voor de crew:







    ^ Ook één voor mezelf, de vorige had ik echt slecht gemaakt :X. Michelle heeft er natuurlijk geen nodig, zij is al bemiddelaar :'D.

    Oh ja, kan je me misschien even PB'en hoe het zit met die nieuwsbrief, Gail?

    Hey Thanks!! Hhaaha, ik heb je nieuwe ook meteen erin gezet ^^
    Ik zal je even PB'en maar niet meteen. Heb een verschrikkelijke muisarm. Tikken gaat nogal traag.


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Hey Thanks!! Hhaaha, ik heb je nieuwe ook meteen erin gezet ^^
    Ik zal je even PB'en maar niet meteen. Heb een verschrikkelijke muisarm. Tikken gaat nogal traag.

    Aiai, veel ... 'beterschap', bij gebrek aan betere woorden? xD
    Bedankt ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wel, niet, wel, niet, wel, niet? Ik heb alleen maar conflicten met mezelf vandaag... Zucht
    Owww.... Ik wil dit zo graag, maar ik heb zo f***ing druk:(

    EDIT: laten we het maar gewoon proberen... Mag ik mezelf reserveren? (:

    Alleen... Ik weet niet of ik binnen 24 uur mezelf afkrijg Dit klinkt zo weird -.-, want ik kan morgen niet online komen... Ik kan wel alvast een beginnetje maken? Is dat ok?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 17:41 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    Wel, niet, wel, niet, wel, niet? Ik heb alleen maar conflicten met mezelf vandaag... Zucht
    Owww.... Ik wil dit zo graag, maar ik heb zo f***ing druk:(


    Je kan proberen?


    16 - 09 - '17

    Ohh shit, ik moet mijn rol nog afmaken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Ohh shit, ik moet mijn rol nog afmaken.


    Jaaaaa Ö


    16 - 09 - '17

    Silversnow schreef:
    Wel, niet, wel, niet, wel, niet? Ik heb alleen maar conflicten met mezelf vandaag... Zucht
    Owww.... Ik wil dit zo graag, maar ik heb zo f***ing druk:(

    EDIT: laten we het maar gewoon proberen... Mag ik mezelf reserveren? (:

    Alleen... Ik weet niet of ik binnen 24 uur mezelf afkrijg Dit klinkt zo weird -.-, want ik kan morgen niet online komen... Ik kan wel alvast een beginnetje maken? Is dat ok?

    Dat doen er wel meerderen, dus je kan altijd proberen ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Silversnow schreef:
    Wel, niet, wel, niet, wel, niet? Ik heb alleen maar conflicten met mezelf vandaag... Zucht
    Owww.... Ik wil dit zo graag, maar ik heb zo f***ing druk:(

    EDIT: laten we het maar gewoon proberen... Mag ik mezelf reserveren? (:

    Alleen... Ik weet niet of ik binnen 24 uur mezelf afkrijg Dit klinkt zo weird -.-, want ik kan morgen niet online komen... Ik kan wel alvast een beginnetje maken? Is dat ok?

    Gewoon meedoen inderdaad (;
    En zoals Chocolata al zegt, meerden heb dat ook gedaan (waaronder ik :'D) Ik moet ook echt dringend m'n innerlijk verder afschrijven :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Silversnow schreef:
    Wel, niet, wel, niet, wel, niet? Ik heb alleen maar conflicten met mezelf vandaag... Zucht
    Owww.... Ik wil dit zo graag, maar ik heb zo f***ing druk:(

    EDIT: laten we het maar gewoon proberen... Mag ik mezelf reserveren? (:

    Alleen... Ik weet niet of ik binnen 24 uur mezelf afkrijg Dit klinkt zo weird -.-, want ik kan morgen niet online komen... Ik kan wel alvast een beginnetje maken? Is dat ok?


    Ja, je mag een beginnetje maken en maak je maar niet druk over het feit dat je rol er niet helemaal af zal zijn binnen 24 uur. Zoals eerder gezegd zijn er meerdere mensen die hun rol later afgemaakt hebben of nu nog steeds moeten afmaken. We kijken daar echt niet zo erg naar hoor ;)


    16 - 09 - '17

    Hmmm, ga ik maar even werk van maken.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    Dooddoenervo
    • Echte naam:
    Jarne
    • Leeftijd:
    14
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    -
    • Innerlijk:
    Eigenlijk ben ik redelijk onzeker, ik ben wel heel vrolijk en ben altijd wel in voor een grap. Ik huil niet rap, tenzij er echt iets ergs gebeurt is. Ik lijk erg zwak. Maar ik heb iedereen in mijn omgeving al duidelijk gemaakt dat je met mij liever geen ruzie hebt.
    • Extra:
    Ik weet niet of dat van pas komt, maar ik doe atletiek.



    Zo, hij is af.


    Queer zijn is gewoon alles

    Rey schreef:
    (...)
    Yesh, welcome he? (:
    Name please (A)


    Noek.
    Mijn rol komt morgen, ik ga weer lekker verder slapen.


    Reality's overrated.