• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2013 - 11:07 ]


    -

    Omg nee. Gewoon nee. Quizzen zijn niet bedoeld om reclame te droppen. Wat een onzin. Kan hier geen melding van gemaakt worden of zo?


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    Omg nee. Gewoon nee. Quizzen zijn niet bedoeld om reclame te droppen. Wat een onzin. Kan hier geen melding van gemaakt worden of zo?

    Kan je quizen niet melden? Anders zou ik gewoon een mod de link PB'en. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Kan je quizen niet melden? Anders zou ik gewoon een mod de link PB'en. (:


    Ik heb er een melding van gemaakt, want dit mag niet eens. Er werd ook om kudo's gevraagd en de quiz had niet eens fatsoenlijke vragen en de quiz had maar 1 uitkomst.


    26 - 02 - '16

    I hate being treated like dog-shit ..

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 16:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Maven schreef:
    (...)

    Ik heb er een melding van gemaakt, want dit mag niet eens. Er werd ook om kudo's gevraagd en de quiz had niet eens fatsoenlijke vragen en de quiz had maar 1 uitkomst.

    Dat mag inderdaad niet. Vreselijk als mensen zoiets doen. Hoe moelijk is het om de regels te lezen en te volgen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dat mag inderdaad niet. Vreselijk als mensen zoiets doen. Hoe moelijk is het om de regels te lezen en te volgen :'D


    Indeed.


    26 - 02 - '16

    Ik twijfel of ik mee ga doen met mijn klarinet of toch ga zingen :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Argh. Moe, stress en een berg huiswerk... :(

    M13Vulpecula schreef:
    Argh. Moe, stress en een berg huiswerk... :(

    't komt wel goed (;

    Gewoon even rustig op adem komen en dan je huiswerk maken.


    26 - 02 - '16

    Middernacht wilde ik niet naar de wc omdat ik te lui was en ik op een stapelbed sliep en ik boven, dus dan zou ik er nog uit en in moeten klimmen en zin had ik niet, want ik wilde heerlijk verder slapen. De ochtend daarna had ik nog steeds mijn luiheid in me en bovendien hield ik me in, zodat ik naar school kon gaan. En op school wilde ik naar de wc, maar toen kwam ik mijn klotementor tegen en hij zag dat ik wat in mijn tas rammelde, terwijl ik naar de wc wilde. Hij stuurde me terug naar de klas en nu ben ik thuis en ik besef me dat ik o zo graag naar de wc wilde, maar nu lijkt het dat ik op mijn stoel ben geplakt.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Middernacht wilde ik niet naar de wc omdat ik te lui was en ik op een stapelbed sliep en ik boven, dus dan zou ik er nog uit en in moeten klimmen en zin had ik niet, want ik wilde heerlijk verder slapen. De ochtend daarna had ik nog steeds mijn luiheid in me en bovendien hield ik me in, zodat ik naar school kon gaan. En op school wilde ik naar de wc, maar toen kwam ik mijn klotementor tegen en hij zag dat ik wat in mijn tas rammelde, terwijl ik naar de wc wilde. Hij stuurde me terug naar de klas en nu ben ik thuis en ik besef me dat ik o zo graag naar de wc wilde, maar nu lijkt het dat ik op mijn stoel ben geplakt.


    Da's irritant. Ik ken het gevoel.


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    (...)

    Da's irritant. Ik ken het gevoel.


    Yes, it is. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Twijfel twijfel twijfel


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Pfff, morgen worden er fotos' gemaakt van het huis, zodat hij daarna in de verkoop kan. Echt raar man! Mijn hele jeugd ligt hier.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    dat feel, when you hate every hair on your skin


    and, tears. Fuck you go home, be gone. out of my sight stupid water droplets.. go make rain or be the sea or something, i dont like tears at all :C

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 17:45 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·