• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2013 - 11:07 ]


    -

    Wel als Cookiemonster ze op heeft gegeten...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het geeft zo'n goed gevoel als je na ruim een halfjaar toch nog je gelijk krijgt :Y)


    Stenenlikker

    Vanaf nu heb ik een hekel aan scheikunde. (cat)


    :)

    Wtf, ga toch met zen allen lekker fietsen, dan hoef ik jullie gezeik niet te horen!


    16 - 09 - '17

    Tijd om naar bed te gaan. Ik ben kapot.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Cause I feel so much better than befo-o-ore.
    *insert Legally Blonde repertoire*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit krijg ik nooit op tijd af D:


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Dus je beweert nu dat je de hele herfstvakantie feestjes hebt gepland en niet één dag met mij kan afspreken? Je kan het ook gewoon zeggen als je niet wilt afspreken, hoor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fuuu dit wordt gewoon echt een onvoldoende


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Nawh zo lief. <3


    •*• Lululu •*•

    Heb er gewoon geen woorden voor deze keer.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Komen mijn ouders net zo thuis van ouderavond. Begint mn stiefvader over mn oude wiskundeleraar van wie hij dacht dat het mijn Duitsleraar was. En toen ik zijn naam noemde mijn moeder zo: Oh, dat was toch diegene die jij zo leuk vond?
    Ughh. -_-


    Stenenlikker

    Oh God, that's awesome. En totaal onverwacht, haha. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weet je wat jij nodig hebt? Een klap tegen die verwaande rot kop van je >:-(


    'The best way to predict the future is to create it'.

    oke, kut.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.