• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2013 - 11:07 ]


    -

    Ik moet echt eens bordspellen aanschaffen voor op mijn kamertje. Ik wil een hele kast vol.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben best wraakzuchtig, als ik het zo bedenk. Al die venijnige opmerkingen die door mij heen gaan, oei, het is maar beter dat ik me zo goed kan inhouden, want anders was de pleuris uitgebroken. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mail, mevrouw, mail! D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben echt verslaafd aan lezen
    Het is voor mij echt een soort reddingsboei
    Ik kan me zo verliezen in het verhaal dat ik het vergeet dat ik helemaal alleen zit
    aan een grote tafel in de aula
    Dat ik vergeet dat er niemand naast mij komt zitten in de klas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké, het is een feit: ik ben mateloos gefascineerd door Van Gogh's leven en werk. Ik heb echt moeite om niet allemaal zinloze werkstukken te gaan schrijven over hem en zijn werk met alle zinloze details die een hobbywerkstuk kan hebben. Ik ben echt obsessief met zijn kunst en leven, oeps.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Orchard schreef:
    Ik moet echt eens bordspellen aanschaffen voor op mijn kamertje. Ik wil een hele kast vol.

    Cluedooo!


    You are beautiful, you are love.

    Incantatem schreef:
    Oké, het is een feit: ik ben mateloos gefascineerd door Van Gogh's leven en werk. Ik heb echt moeite om niet allemaal zinloze werkstukken te gaan schrijven over hem en zijn werk met alle zinloze details die een hobbywerkstuk kan hebben. Ik ben echt obsessief met zijn kunst en leven, oeps.


    Ik woon heel dichtbij het van Gogh museum ^^
    Het is langs mijn oma's huis


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)
    Het was eigenlijk geen grap :Y)

    I know, maar dit "Een klap tegen die verwaande rot kop van je" klonk simpelweg zo grappig. ;o.

    OT: This is fishy. So very fishy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wel fijn, mijn toekomst verpest in slechts twee uur. Great.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Morticia schreef:
    (...)
    I know, maar dit "Een klap tegen die verwaande rot kop van je" klonk simpelweg zo grappig. ;o.

    OT: This is fishy. So very fishy.


    Haha xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Ik woon heel dichtbij het van Gogh museum ^^
    Het is langs mijn oma's huis


    Je woont in Amsterdam? JDNUHRBFHBDUHB, ik ben jaloers. In vakanties struin ik hele dagen langs musea. Ik zou er alles voor geven om dicht bij het Van Gogh Museum te wonen en met een Museumjaarkaart wekelijks te kijken naar al die prachtschilderen en met name de Amandelbloessem. :9~ Ik zou echt tijden naar dat schilderij kunnen staren; helaas zijn er kut Spanjaarden en Zuid-Amerikanen die je met hun arrogante gedrag opzij duwen en dingen naar je brullen in hun eigen taal - Antwoord: 'Bek dicht, ouwe heks' - en foto's mét flits maken terwijl dat ten strengste verboden is en godverdomme de beveiliging ze erop aanspreekt en ze gewoon dóórgaan. Tja, dat irriteert met best wel daarin. Toen een deel van de collectie in Hermitage Amsterdam was i.v.m. de verbouwingen van het Van Gogh Museum, waren er een hoop meer Spaanstalige en Italiaanstalige mensen dan voorheen; dat vertelde een medewerker. Ik was er niet zo lang geleden, toen het Van Gogh Museum weer open was, en die asociale lui waren nagenoeg niet meer te vinden in Hermitage Amsterdam. Opgeruimd staat netjes; wel je dringen bij Van Gogh, maar als er een prachtige collectie met impressionisten gelijktijdig is, kijk je vies naar het bordje en loop je maar naar de museumshop - dan denk ik: Stom kutwijf, als je Van Gogh zo bewondert, moet je toch wel weten dat hij wel degelijk sterk is beïnvloed door impressionisten tijdens zijn lange, tweede verblijf bij zijn broer Theo in huis is Parijs. Adôh.


    OT: Depressieve Dinsdag: 'Uitstel van executie' gevolgd door 'Een dubbeltje op zijn kant'. Altijd weer fijn, hé. (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is er ook een in Amsterdam?
    Ik bedoelde het museum in Eindhoven, Neunen ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het voelt anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    stinkdrop


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Soms heb ik zo'n ontzettend grote behoefte om iets groots, belangrijks te schrijven, maar weet ik niet wat D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it