• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:33 ]

    De Zaanse Schans, dat is gratis. Dan dan kan je ook naar het Verkade Paviljoen, dat kost alleen wel 9 euro.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Amsterdam

    Op vijf minuten van het Leidseplein en op loopafstand van het Rijksmuseum, Stedelijk Museum en het Van Gogh Museum ligt in Amsterdam het bekende Vondelpark.

    Keuze tussen 3 museum's en een park om te picknicken als je mooi weer hebt :)

    --

    http://www.dagjeweg.nl/tip/2264/Kom-naar-uw-favoriete-VARA-programma%21

    --

    Zomerbloemenpluktuin en creatieve workshops

    Het mooiste boeket bloemen pluk je zelf in de Bloemenpluktuin. Geniet daarna van een lekkere high tea of maak een mooie fietstocht.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Groningen is een mooie stad je kan er goed shoppen, veel terrasjes en restaurantjes.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Kom naar Friesland. :Y)
    Ehm, kun je niet zo'n tochtje op een boot maken? Karten is ook leuk, maar wel weer prijzig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In Maastricht kun je een rondleiding door de grotten krijgen, dat is wel leuk. Ik weet alleen niet precies meer hoe duur dat is. En dan kun je daarna Limburgse vlaai gaan eten. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Er is ook ergens dat je in klederdracht kan lopen door oudhollandse gebouwtjes. Volgens mij Volendam.
    Je kan ook naar Giethoorn in een bootje varen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shoppen in het centrum van Utrecht, aan de Oudegracht enzo. :Y) En daarna een broodje Mario eten.


    ars moriendi

    Parachutes schreef:
    In Maastricht kun je een rondleiding door de grotten krijgen, dat is wel leuk. Ik weet alleen niet precies meer hoe duur dat is. En dan kun je daarna Limburgse vlaai gaan eten. ^^

    Dat heb ik ook eens gedaan, maar dat was volgens mij wel vrij prijzig.

    Als je een boekenfan bent, moet je echt eens naar de boekenwinkel in Ermelo. Het klinkt misschien suf, maar ik vond het prachtig. Het was ingericht als een oude bibliotheek, en ik had net het gevoel alsof ik de bibliotheek op Hogwarts in liep :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ariena schreef:
    Groningen is een mooie stad je kan er goed shoppen, veel terrasjes en restaurantjes.


    Ga de Martini-toren beklimmen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dagje shoppen ? Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar A'dam is altijd leuk om gewoon wat rond te lopen, en er zijn heel erg veel musea, kies er eentje uit!
    Je kan ook voor wat kleinere steden gaan, in Amersfoort kun je ook wel goed shoppen, en ligt centraal.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Bronze schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook eens gedaan, maar dat was volgens mij wel vrij prijzig.

    Als je een boekenfan bent, moet je echt eens naar de boekenwinkel in Ermelo. Het klinkt misschien suf, maar ik vond het prachtig. Het was ingericht als een oude bibliotheek, en ik had net het gevoel alsof ik de bibliotheek op Hogwarts in liep :')


    Ohh, daar wil ik dan ook een keer heen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ohh en ga langs de Yoghurt Barn als je naar Utrecht gaat, nomnom! Soort Subwayconcept, waarbij je je eigen (frozen) yoghurt kunt samenstellen. Echt mijn nieuwe hangout hier in Utrecht. :'D


    ars moriendi

    Bronze schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook eens gedaan, maar dat was volgens mij wel vrij prijzig.

    Als je een boekenfan bent, moet je echt eens naar de boekenwinkel in Ermelo. Het klinkt misschien suf, maar ik vond het prachtig. Het was ingericht als een oude bibliotheek, en ik had net het gevoel alsof ik de bibliotheek op Hogwarts in liep :')


    Ik woon in ermelo! Waar zit die, dan? Haha, wat erg dat ik dit niet weet, maar ik woon hier pas kort.

    + Ik zou naar Amsterdam gaan als ik jou was! (Mijn oude woonplaats, haha!) Ik vond het daar altijd heerlijk om rond te lopen, en je kan er best veel doen (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 13:33 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Als je naar Amsterdam gaat, zodra je het station uitloopt en richting nieuwedijk gaat kom je een grote kaaswinkel tegen, daar kun je gratis 20 soorten kaas proeven ^^ ik werk helaas niet die dag helaas. Je kunt ook op de foto met een kaasmeisje :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Als je naar Amsterdam gaat, zodra je het station uitloopt en richting nieuwedijk gaat kom je een grote kaaswinkel tegen, daar kun je gratis 20 soorten kaas proeven ^^ ik werk helaas niet die dag helaas. Je kunt ook op de foto met een kaasmeisje :)


    Jammer, anders was ik zeker wel langsgekomen :3 Maar kaas is bah.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 0:09 ]