• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik ben er om te helpen, dus spreek me aan als je hulp nodig hebt? xp

    Hahaha, het is eerder dat ik niemand wilt kwetsen of laten denken dat ik hun niks vind en dat ik hun daarom niet bij crew heb neergezet ;s


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Hahaha, het is eerder dat ik niemand wilt kwetsen of laten denken dat ik hun niks vind en dat ik hun daarom niet bij crew heb neergezet ;s

    Mij maakt het echt niets uit waar ik terechtkom :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rey schreef:
    (...)
    Hahaha, het is eerder dat ik niemand wilt kwetsen of laten denken dat ik hun niks vind en dat ik hun daarom niet bij crew heb neergezet ;s


    Je moet niet altijd iedereen geven wat ie wil en ik denk echt niet dat iemand hier ruzie gaat maken als hij/zij niet bij de crew zitten.


    16 - 09 - '17

    Ik wil de verrader zijn!
    Whaha nee, ik ben in ieder geval echt benieuwd naar m'n rol.
    En zeker niet onzeker zijn over de indeling, want uiteindelijk begrijpt iedereen wel dat niet iedereen tot crew benoemt kan worden. En we - als ik ook voor de anderen mag en kan spreken :'D - zullen het ons ook zeker niet persoonlijk aantrekken mochten we niet tot 'zogezegde' crew worden benoemd (;
    Dus gewoon indelen (;

    Gehe iedereen een getal geven en een willekeurig iemand uit je gezin bv even de cijfers indelen in groepjes :'D Heel random en zonder gedoe. Gehe voor zulke dingen is m'n vriend altijd het slachtoffer :'D
    Net als met wedstrijden en er is een keuze opdracht met alleen cijfers. Dan roep ik van Dan! Noem eens een getal tussen de die en die, maar die en die mogen niet :'D Erg handig :'D

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:46 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik wil de verrader zijn!
    Whaha nee, ik ben in ieder geval echt benieuwd naar m'n rol.
    En zeker niet onzeker zijn over de indeling, want uiteindelijk begrijpt iedereen wel dat niet iedereen tot crew benoemt kan worden. En we - als ik ook voor de anderen mag en kan spreken :'D - zullen het ons ook zeker niet persoonlijk aantrekken mochten we niet tot 'zogezegde' crew worden benoemd (;
    Dus gewoon indelen (;

    Gehe iedereen een getal geven en een willekeurig iemand uit je gezin bv even de cijfers indelen in groepjes :'D Heel random en zonder gedoe. Gehe voor zulke dingen is m'n vriend altijd het slachtoffer :'D
    Net als met wedstrijden en er is een keuze opdracht met alleen cijfers. Dan roep ik van Dan! Noem eens een getal tussen de die en die, maar die en die mogen niet :'D Erg handig :'D


    Over dat getal he? Ik gebruik random.org als ik zoiets moet doen xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Over dat getal he? Ik gebruik random.org als ik zoiets moet doen xp

    Dat kan ook nog, ja XD Waarschijnlijk een pak simpeler dan iemands hulp vragen, al vind ik het gewoon leuk om m'n vriend lastig te vallen ermee. En dan heeft hij meteen het gevoel dat ik toch ook nog zo tussendoor aan hem denk :'D Voelt hij zich niet helemaal verwaarloosd als ik m'n eigen ding doe :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Dat kan ook nog, ja XD Waarschijnlijk een pak simpeler dan iemands hulp vragen, al vind ik het gewoon leuk om m'n vriend lastig te vallen ermee. En dan heeft hij meteen het gevoel dat ik toch ook nog zo tussendoor aan hem denk :'D Voelt hij zich niet helemaal verwaarloosd als ik m'n eigen ding doe :'D


    Hahaha xD

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 21:05 ]


    16 - 09 - '17

    WRAAK!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    WRAAK!!!!



    Wow, wat een wraak O_o


    16 - 09 - '17

    Geloof me, als je dat volledig luistert blijft het in je hoofd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb momenteel deze in m'n hoofd, niet dat het iets met dit te maken heeft, maar goed.


    26 - 02 - '16

    Dooddoenervo schreef:
    Geloof me, als je dat volledig luistert blijft het in je hoofd.


    Genoeg gehoord in de Efteling zelf


    16 - 09 - '17

    Dat nummer ken ik!!!

    @Ce nation

    Goddamned.:/

    Slaapwel!!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 21:10 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Dat nummer ken ik!!!

    @Ce nation

    Goddamned.:/

    Slaapwel!!


    Die spatie in mijn username staat er officieel niet xp
    Slaaplekker, DDennogiets


    16 - 09 - '17

    Tu tutu tu tutu tu tuutuuu, tu tutu tututuuuuu


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen