• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:08 ]


    -

    Chocolata schreef:
    (...)
    Praat gezellig met ons, zoals Gail al zei? (:
    @Sylvie, ik kom uit Limburg. Ik spreek altijd zo traaaaaaaaaag, volgens mijn West-Vlaamse vrienden.
    @Gail, oh no, nou gaan we allemaal Lotto zeggen ... ;(

    Ik plaag m'n vriend altijd omdat hij een Limburger is :'D Al spreekt hij gewoon redelijk vlot en hoor je niet dat hij van Limburg is. Maar het is gewoon leuk om te plagen :'D Hij plaagt dan weer terug dat ik ook zo ga praten binnenkort, aangezien we nu bijna een jaar in Limburg wonen (heb daarvoor in de kempen gezeten :'D)

    En Lottie vind ik veel leuker klinken dan Lotto. En pestnamen, ik ken er alles van -.-
    Mijn pestnaam was Luizebed gezien mijn tweede naam Elizabeth is en m'n broertje dat niet kon (of niet wilde) uitspreken. En geloof me, dat is ook niet bepaald leuk als je nog op school zit en broerlief schreeuwt dat over het schoolplein :'D Nu kan ik er dan gelukkig mee lachen, maar vroeger kon ik er ook zo kwaad om worden als het gezegd werd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dooddoenervo schreef:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    Dooddoenervo
    • Echte naam:
    Jarne
    • Leeftijd:
    14
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    -
    • Innerlijk:
    Eigenlijk ben ik redelijk onzeker, ik ben wel heel vrolijk en ben altijd wel in voor een grap. Ik huil niet rap, tenzij er echt iets ergs gebeurt is. Ik lijk erg zwak. Maar ik heb iedereen in mijn omgeving al duidelijk gemaakt dat je met mij liever geen ruzie hebt.
    • Extra:
    Ik weet niet of dat van pas komt, maar ik doe atletiek.


    Zo, hij is af.


    Da-amn Jarne. Ik aan het hopen op een beschrijving van je. Ssrsly!!


    -

    Rey schreef:
    (...)

    Da-amn Dooddoenervo. Ik aan het hopen op een beschrijving van je. Ssrsly!!


    ik geef mijn naam al niet zomaar prijs.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    ik geef mijn naam al niet zomaar prijs.

    But, I like your real name very much (no_chears)


    -

    Rey schreef:
    (...)
    But, I like your real name very much (no_chears)

    Ik ook :c. Er zijn niet zoveel leuke jongensnamen, maar deze wel. Wees er maar trots op!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik over het algemeen ook niet, maar blijkbaar vindt de rest van België dat wel ... :X
    Oef, gelukkig maar!

    Gail, nee, alsjeblieft niet! D:


    Ach soms als ik wat trager ben met iets in de klas krijg ik een steek van 'Das echt van den Limburg eh' en dan nog op zo'n trage toon en dan zeg ik altijd 'Ha-ha, wat zijn we weer grappig en niks tegen Limburgers he!' xD


    16 - 09 - '17

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik ook :c. Er zijn niet zoveel leuke jongensnamen, maar deze wel. Wees er maar trots op!


    Bedankt, maar het blijft Dooddoenervo


    Queer zijn is gewoon alles

    NEE JARNE!!


    -

    Rey schreef:
    NEE JARNE!!
    +1 hehe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rey schreef:
    NEE JARNE!!


    Haha, slecht mens xp


    16 - 09 - '17

    Rey schreef:
    NEE JARNE!!

    +1.
    Weet je, laten we lekker rebelleren. Hier, in de RPG en in alle topics daarover zeggen we Jarne, ik vind het gewoon onzinnig om iedereen bij de voornaam te noemen, behalve jou.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    +1.
    Weet je, laten we lekker rebelleren. Hier, in de RPG en in alle topics daarover zeggen we Jarne, ik vind het gewoon onzinnig om iedereen bij de voornaam te noemen, behalve jou.

    Helemaal mee eens!


    -

    Chocolata schreef:
    (...)
    +1.
    Weet je, laten we lekker rebelleren. Hier, in de RPG en in alle topics daarover zeggen we Jarne, ik vind het gewoon onzinnig om iedereen bij de voornaam te noemen, behalve jou.
    inderdaad


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Weer 20000 tegelijk -_-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    Weer 20000 tegelijk -_-


    ?


    16 - 09 - '17