• Hey guys! (:
    Aan de titel te zien weten jullie waar dit over gaat!
    Ik heb kaarten voor het concert van One Direction op 25 juni 2014
    en mij leek het leuk om een meeting te organiseren.
    Ik zou graag jullie mening daarover willen hebben, hoe jullie daarover denken.
    Mij lijkt het in ieder geval super gaaf om mensen, uit België en Nederland, van Q te ontmoeten om te praten over Q, interesses en over One Direction ofcourse!

    Dus de belangrijkste vraag voor deze topic is:
    • Zouden jullie een One Direction meeting willen op 25 juni 2014 bij de Amsterdam Arena?

    LET OP! Dit is nog niet georganiseerd, dus er is nog géén meeting!




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 9:16 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Supertof dat jullie ook willen meeten!
    Info volgt snel! (: X


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Emolga schreef:
    Helaas. ik heb kaartjes voor de 24 :) maar ik kijk of ik voor 25 ook een ticket kan regelen xx


    Oke tof! Btw.. Ik zag net dat er iemand is die voor het concert op de 24ste een meeting regelt via Q.
    Neem maar een kijkje HIER. (:


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Ik kom, maar ik ga met mijn zusje, denk niet dat zij het zo leuk zou vinden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga ook de 25ste!
    Het lijkt me trouwens een heel leuk idee!

    JamesPotter schreef:
    Ik kom, maar ik ga met mijn zusje, denk niet dat zij het zo leuk zou vinden

    Misschien kan je je zusje overhalen, door te zeggen dat het leuk is en je Directioners kan ontmoeten om te praten over je favo bandlid?!
    Misschien helpt dat. Good luck!
    Ps: Kan ik jou wel bij de Deelnemers zetten dat jij wel komt?


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    fleurtjee11 schreef:
    Ik ga ook de 25ste!
    Het lijkt me trouwens een heel leuk idee!

    Tof! Dus ik kan je naam bij de Deelnemers plaatsen?


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Oh, ja. Kendizzzzle gaat met me mee :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Jaaaaaaaa dat lijkt mij superleuk!!


    Real bands save fans, real fans save bands.

    Zet mij er maar bij :]. Alleen ligt eraan hoe laat het georganiseerd wordt aangezien ik vroeg in de rij wil staan voor goede plaatsen te bemachtigen in vak Oranje.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    fkin awesome!
    dat moeten we egt voor elkaar zien te krygen!!!
    da zou egt leuk zijn :D
    een vriendin van mij gaat als banaan naar het concert xD omfg XD
    kga wel met me bff en we willen er op tijd zijn dus het hangt wel van de tijd af...

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 22:40 ]

    Nouja, weetje wat het is. Waarschijnlijk heeft iedereen wel Een andere ingang, dus moet je wel echt 1 plek afspreken. En zelf ga ik de rij niet uit, voor een meeting, aangezien ik staanplaatsen heb en er dus al vroeg ga zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Nouja, weetje wat het is. Waarschijnlijk heeft iedereen wel Een andere ingang, dus moet je wel echt 1 plek afspreken. En zelf ga ik de rij niet uit, voor een meeting, aangezien ik staanplaatsen heb en er dus al vroeg ga zitten.

    Nee gelijk heb je. Ik ga ook de lijn niet uit voor een meeting. Ik wil er ook zo vroeg mogelijk zijn maar de kans is heel groot dat je weg wordt gestuurd als je om 8 uur al op het terrein staat. Dus dan kan je net zo goed naar een meeting gaan, iets drinken en eten samen, misschien een paar leuke opdrachten zodat mensen in Amsterdam weten dat wij voor One Direction komen en wie weet kunnen we nog een glimp opvangen van de jongens als ze Amsterdam ingaan. You never know. (: Maar dat is nog maar een idee. Dus ik ga alles even uitvogelen. Wat we kunnen gaan doen en zo. Misschien hebben andere mensen ook nog ideeën over wat we kunnen doen. ;-)


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Lijkt me leuk! :) helleuu


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Styles schreef:
    Nouja, weetje wat het is. Waarschijnlijk heeft iedereen wel Een andere ingang, dus moet je wel echt 1 plek afspreken. En zelf ga ik de rij niet uit, voor een meeting, aangezien ik staanplaatsen heb en er dus al vroeg ga zitten.


    + Ik ga met mijn moeder en ik denk niet dat ze daar zin in heeft.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    LittleVirag schreef:
    (...)
    Nee gelijk heb je. Ik ga ook de lijn niet uit voor een meeting. Ik wil er ook zo vroeg mogelijk zijn maar de kans is heel groot dat je weg wordt gestuurd als je om 8 uur al op het terrein staat. Dus dan kan je net zo goed naar een meeting gaan, iets drinken en eten samen, misschien een paar leuke opdrachten zodat mensen in Amsterdam weten dat wij voor One Direction komen en wie weet kunnen we nog een glimp opvangen van de jongens als ze Amsterdam ingaan. You never know. (: Maar dat is nog maar een idee. Dus ik ga alles even uitvogelen. Wat we kunnen gaan doen en zo. Misschien hebben andere mensen ook nog ideeën over wat we kunnen doen. ;-)


    Die kans is echt heel klein. Ben zelf weleens een dag van te voren in de rij gaan liggen (Tokio Hotel) of 's ochtends om 6u of nog vroeger (ook Tokio Hotel) en dat werd gewoon geaccepteerd. Ik was zelfs nummer 300 nog wat haha. Nu weet ik natuurlijk niet hoe de Directioners zijn maar goed.