• Hey guys! (:
    Aan de titel te zien weten jullie waar dit over gaat!
    Ik heb kaarten voor het concert van One Direction op 25 juni 2014
    en mij leek het leuk om een meeting te organiseren.
    Ik zou graag jullie mening daarover willen hebben, hoe jullie daarover denken.
    Mij lijkt het in ieder geval super gaaf om mensen, uit België en Nederland, van Q te ontmoeten om te praten over Q, interesses en over One Direction ofcourse!

    Dus de belangrijkste vraag voor deze topic is:
    • Zouden jullie een One Direction meeting willen op 25 juni 2014 bij de Amsterdam Arena?

    LET OP! Dit is nog niet georganiseerd, dus er is nog géén meeting!




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 9:16 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Tomas schreef:
    (...)

    Die kans is echt heel klein. Ben zelf weleens een dag van te voren in de rij gaan liggen (Tokio Hotel) of 's ochtends om 6u of nog vroeger (ook Tokio Hotel) en dat werd gewoon geaccepteerd. Ik was zelfs nummer 300 nog wat haha. Nu weet ik natuurlijk niet hoe de Directioners zijn maar goed.

    Oke dan.. Ik ben namelijk ook naar TH geweest en werd toen ook weggestuurd. Dat was op 4 maart dat ze optraden in Ahoy Rotterdam. Ik waarschuw alleen (uit mijn eigen ervaring) dat het kan gebeuren. Ik hoop dat bet niet gebeurd. Anyway.. thanks voor het reageren! (:


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    LittleVirag schreef:
    (...)
    Oke dan.. Ik ben namelijk ook naar TH geweest en werd toen ook weggestuurd. Dat was op 4 maart dat ze optraden in Ahoy Rotterdam. Ik waarschuw alleen (uit mijn eigen ervaring) dat het kan gebeuren. Ik hoop dat bet niet gebeurd. Anyway.. thanks voor het reageren! (:


    Echt ben je toen weggestuurd? Ik was daar samen met een vriendin om 7 uur 's ochtends en toen konden we gewoon aansluiten. Vreemd.
    Nja het is sowieso altijd lastig in te schatten met dat soort concerten hoe streng ze zijn en bij Tokio Hotel waren het ook altijd enorm veel fans die vroeg kwamen, misschien dat het daaraan lag? Ik heb geen idee haha.

    Op de kaartjes van 1D staat ook dat het verboden is om op 24 en 25 juni voor 12:00 op het terrein te bivakkeren ;o


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Tomas schreef:
    (...)

    Echt ben je toen weggestuurd? Ik was daar samen met een vriendin om 7 uur 's ochtends en toen konden we gewoon aansluiten. Vreemd.
    Nja het is sowieso altijd lastig in te schatten met dat soort concerten hoe streng ze zijn en bij Tokio Hotel waren het ook altijd enorm veel fans die vroeg kwamen, misschien dat het daaraan lag? Ik heb geen idee haha.

    Echt waar? Wat een naai streek dan... Ik was daar ook vroeg en moest weg. Naja, ik was er dan s' nachts al maaaar kwam later terug. Echt fucked up gewoon. Naja, we zullen zien hoe het bij 1D aan toe gaat. ;-)


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    LittleVirag schreef:
    (...)
    Echt waar? Wat een naai streek dan... Ik was daar ook vroeg en moest weg. Naja, ik was er dan s' nachts al maaaar kwam later terug. Echt fucked up gewoon. Naja, we zullen zien hoe het bij 1D aan toe gaat. ;-)


    Ja inderdaad. We zullen het de 24e wel zien. Dat is wel fijn aan op de 25e gaan. Dan weet je in ieder geval hoe streng ze zijn en hoe vroeg je kan gaan en zo.

    Liesiemo schreef:
    Op de kaartjes van 1D staat ook dat het verboden is om op 24 en 25 juni voor 12:00 op het terrein te bivakkeren ;o


    Volgens mij staat dat op elk concertkaartje, maar dat heb ik bij nog geen een concert meegemaakt haha.

    Tomas schreef:
    (...)

    Volgens mij staat dat op elk concertkaartje, maar dat heb ik bij nog geen een concert meegemaakt haha.

    ja dat zeiden ze bij Ladt gaga ook. en een vriend van mij zat daar al 3 dagen van tevoren...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tomas schreef:
    (...)

    Volgens mij staat dat op elk concertkaartje, maar dat heb ik bij nog geen een concert meegemaakt haha.


    Haha, oké. Nja, ik was ook niet van plan om me aan die regel te houden.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Tomas schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. We zullen het de 24e wel zien. Dat is wel fijn aan op de 25e gaan. Dan weet je in ieder geval hoe streng ze zijn en hoe vroeg je kan gaan en zo.

    Precies! Dus je brengt verslag uit? ^^


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Liesiemo schreef:
    (...)

    Haha, oké. Nja, ik was ook niet van plan om me aan die regel te houden.

    Hahaaa nooo way dat ik me aan die regel houd! :')


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    LittleVirag schreef:
    (...)
    Precies! Dus je brengt verslag uit? ^^


    Misschien. Heb sws kaartje voor de 25e maar zit er over na te denken om ook de 24e te gaan (zijn nog genoeg kaartjes online te krijgen). Moet ik alleen nog even heel goed over nadenken en kijken of het in het budget past haha.

    Tomas schreef:
    (...)

    Misschien. Heb sws kaartje voor de 25e maar zit er over na te denken om ook de 24e te gaan (zijn nog genoeg kaartjes online te krijgen). Moet ik alleen nog even heel goed over nadenken en kijken of het in het budget past haha.

    Zijn er serieus nog kaarten voor de 24ste? Ik krijg een hoop negatieve berichten van vriendinnen dat de 24ste al uitverkocht was maar je kan dus nog kaarten krijgen? Great... Ik had liever de 24ste gegaan, omdat er meer mensen dan heen gaan die ik ken. Maaaaargoed... I'm glad I have tickets. <3

    Hahaha oke. Snap ik. Ik hoop voor je dat het nog in je budget past. (: *duimt*


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Ja via de officiële weg is het uitverkocht, maar er zijn heel fans die tickets verkopen omdat ze er te veel hebben of betere hebben vanwege die extra datum. Je hebt op Twitter ook een speciaal 1D tickets-account met vraag en aanbod van tickets en daar komen er enorm veel voorbij.

    Tomas schreef:
    Ja via de officiële weg is het uitverkocht, maar er zijn heel fans die tickets verkopen omdat ze er te veel hebben of betere hebben vanwege die extra datum. Je hebt op Twitter ook een speciaal 1D tickets-account met vraag en aanbod van tickets en daar komen er enorm veel voorbij.

    Oke thanks for sharing that! Ik wist van niks! <3


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Tomas schreef:
    Ja via de officiële weg is het uitverkocht, maar er zijn heel fans die tickets verkopen omdat ze er te veel hebben of betere hebben vanwege die extra datum. Je hebt op Twitter ook een speciaal 1D tickets-account met vraag en aanbod van tickets en daar komen er enorm veel voorbij.


    O beter dat er een Twitter voor is aangemaakt. Dan is het wel iets betrouwbaarder dan marktplaats bijvoorbeeld. In mei waren er volgens mij 300 meiden die het Ziggo Dome niet in konden vanwege valse kaarten. Zo sneu :c


    You can't have a rainbow, without a little rain.