• Hey guys! (:
    Aan de titel te zien weten jullie waar dit over gaat!
    Ik heb kaarten voor het concert van One Direction op 25 juni 2014
    en mij leek het leuk om een meeting te organiseren.
    Ik zou graag jullie mening daarover willen hebben, hoe jullie daarover denken.
    Mij lijkt het in ieder geval super gaaf om mensen, uit België en Nederland, van Q te ontmoeten om te praten over Q, interesses en over One Direction ofcourse!

    Dus de belangrijkste vraag voor deze topic is:
    • Zouden jullie een One Direction meeting willen op 25 juni 2014 bij de Amsterdam Arena?

    LET OP! Dit is nog niet georganiseerd, dus er is nog géén meeting!




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 9:16 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    het lijkt mij ook een leuk idee om ergens af te spreken. ik kan nu al niet wachten tot het zover is!! ik heb trouwens ook nog 2 kaarten voor 24 juni, ik verkoop ze voor 75 euro per stuk. (ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik ''reclame'' maak). het zijn staanplaatsen voor het groene vak met anuleringsverzekering. als iemand geintresseerd is, stuur me dan maar een prive bericht. ze zijn 100 % echt net als de kaartjes voor 25 juni waar ik heen ga met een vriendin.
    en ik kan ze trouwens via de mail opsturen (digitaal of brief) maar je kan ze natuurlijk ook gewoon ophalen. ik kan dan ook bankoverschriften laten zien XD.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 22:11 ]


    Escape life by reading

    Derwisj -> Chez
    ;3


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Lijkt me zeker leuk alleen ik ben niet zo lang op q en ken niet iedereen.. ;-;


    I see you, over there! Sexy cookie! Cookie Cookie, HAH cookie cookie!

    Wolphine schreef:
    Lijkt me zeker leuk alleen ik ben niet zo lang op q en ken niet iedereen.. ;-;


    Ach, ik ken ook nauwelijks mensen hoor, dit is toch juist een goede gelegenheid om mensen te leren kennen!


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Ik heb kaarten voor 25 juni, maar ik ga met een groepje meiden die niet op Q zitten. Dus voor mij zit het er niet in.

    Kun je mij erbij schrijven? Ik ga toch alleen anders. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ga er de 25e heen :)

    Ik ben er op 25 juni :) vak 404


    "The wrong thing about being gay is how people act whe

    Ik heb geen kaarten voor 24 én 25 juni, laat mij even lekker huilen in een hoekje. (huil)

    Ik ga met twee meiden naar het concert die niet eens weten wat Quizlet is haha
    Het had me wel leuk geleken om dan te meeten, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Chez schreef:
    (...)

    Ach, ik ken ook nauwelijks mensen hoor, dit is toch juist een goede gelegenheid om mensen te leren kennen!

    Precies! Ik ken ook niet alle mensen die mee gaan naar de meeting maar dit is juist een goed moment om mensen van Q te leren kennen. (:


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    xVixncxiex schreef:
    Ik ga met twee meiden naar het concert die niet eens weten wat Quizlet is haha
    Het had me wel leuk geleken om dan te meeten, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken :(

    Jammer! Je kan altijd proberen om hun mee te nemen. Dat is geen enkel probleem! ;-)


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    ik heb ook kaarten voor 24, maar het is een hartstikke leuk idee (: ik zou het doorzetten als ik jou was
    xxx


    Love me or hate me, both r in my favor. If u love me Ill always be in your heart. If u hate me Ill always be in ur mind.

    Headlines schreef:
    Ik heb kaarten voor 25 juni, maar ik ga met een groepje meiden die niet op Q zitten. Dus voor mij zit het er niet in.

    Je kan de meiden gewoon meenemen hoor. Geen probleem. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! (:


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Hii
    Ik heb ook een kaartje voor 25 juni en het lijkt me leuk zo een meeting. Ik ga in me eentje dus zo'n meeting is altijd leuk dan :), vind het een leuk idee. Als je hulp nodig bij hebt wil ik je gerust helpe.