• Hey guys! (:
    Aan de titel te zien weten jullie waar dit over gaat!
    Ik heb kaarten voor het concert van One Direction op 25 juni 2014
    en mij leek het leuk om een meeting te organiseren.
    Ik zou graag jullie mening daarover willen hebben, hoe jullie daarover denken.
    Mij lijkt het in ieder geval super gaaf om mensen, uit België en Nederland, van Q te ontmoeten om te praten over Q, interesses en over One Direction ofcourse!

    Dus de belangrijkste vraag voor deze topic is:
    • Zouden jullie een One Direction meeting willen op 25 juni 2014 bij de Amsterdam Arena?

    LET OP! Dit is nog niet georganiseerd, dus er is nog géén meeting!




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 9:16 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Liesiemo schreef:
    (...)

    O beter dat er een Twitter voor is aangemaakt. Dan is het wel iets betrouwbaarder dan marktplaats bijvoorbeeld. In mei waren er volgens mij 300 meiden die het Ziggo Dome niet in konden vanwege valse kaarten. Zo sneu :c

    Wij onder andere en ik heb ook veel andere verhalen gehoord idd :$
    (Sorry dat ik er ineens bij in spring...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Wij onder andere en ik heb ook veel andere verhalen gehoord idd :$
    (Sorry dat ik er ineens bij in spring...)


    Seriously? Wauw dat is echt heel f.cked ..

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Wij onder andere en ik heb ook veel andere verhalen gehoord idd :$
    (Sorry dat ik er ineens bij in spring...)


    Awh, dat spijt me voor je :c
    Ben je er wel de 24e of 25e bij?? :]


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    (Thanks allemaal. Ik ben er denk ik al overheen ;) ik ge de 25e. Maar met ehm. De 'vriendinnen van mijn ja ik moet haar zus noemen en mijn zus zelf en me moeder :$$ maar he ONE DIRECTION <3 <3)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (Thanks allemaal. Ik ben er denk ik al overheen ;) ik ge de 25e. Maar met ehm. De 'vriendinnen van mijn ja ik moet haar zus noemen en mijn zus zelf en me moeder :$$ maar he ONE DIRECTION <3 <3)


    Exactely! :P


    imperfection is beauty

    MYxLoubear schreef:
    (Thanks allemaal. Ik ben er denk ik al overheen ;) ik ge de 25e. Maar met ehm. De 'vriendinnen van mijn ja ik moet haar zus noemen en mijn zus zelf en me moeder :$$ maar he ONE DIRECTION <3 <3)

    Ook jouw vriendinnen hoor! <3


    :)

    Alter schreef:
    (...)
    Ook jouw vriendinnen hoor! <3

    Never said they weren't awesome too ;)
    Niks persoonlijks maar ik vind het wel jammer dat ik niet met hun ga. Want ja, ik heb ze wel opgevoed als directioners. Ik heb ze aangespoord en ben ze altijd gevolgd xD


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Never said they weren't awesome too ;)
    Niks persoonlijks maar ik vind het wel jammer dat ik niet met hun ga. Want ja, ik heb ze wel opgevoed als directioners. Ik heb ze aangespoord en ben ze altijd gevolgd xD

    Snap ik! Maaaaaar je gaat wel naar het concert! (:

    Ps: Wel fucked up van die kaarten van Marktplaats....
    Dat er zulke zieke mensen zijn die valse kaarten verkopen..


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    LittleVirag schreef:
    (...)
    Snap ik! Maaaaaar je gaat wel naar het concert! (:

    Ps: Wel fucked up van die kaarten van Marktplaats....
    Dat er zulke zieke mensen zijn die valse kaarten verkopen..

    Niet ziek, een slim handeltje.
    Wie koopt er dan ook kaarten via marktplaats van een uitverkocht concert? Dat is gewoon vragen om problemen, lol.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 2:08 ]


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    (...)
    Niet ziek, een slim handeltje.
    Wie koopt er dan ook kaarten via marktplaats van een uitverkocht concert? Dat is gewoon vragen om problemen, lol.


    Ik zou er niet intrappen. Maar als je af en toe die ads leest dan komt het zo geloofwaardig over.
    Het kan wel een "slim handeltje" wezen maar toch is het ziek om mensen te belazeren.


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Robbery schreef:
    (...)
    Niet ziek, een slim handeltje.
    Wie koopt er dan ook kaarten via marktplaats van een uitverkocht concert? Dat is gewoon vragen om problemen, lol.

    Klopt, de kans is klein dat je normale echte kaarten krijgt. Maar niet alles is nep.
    Ik heb mijn lowlandskaartje ook via Marktplaats verkocht en daar had ik ook geen slechte bedoelingen mee.
    Je moet er wel heel voorzichtig mee zijn, net als de jongen die hem van me overgekocht heeft. Die wilde alles zien, zoals ticketmaster geschiedenis, afschriften, bevestigingsbrief.
    Zulke dingen moet je ook niet via de post doen, maar gewoon gaan ophalen of laten ophalen.
    Zodra mensen dit allemaal niet willen, weet je dat het niet goed zit. Want anders hebben ze niets te verbergen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ga helaas op 24 juni ... Maar ik zou anders wel gekomen zijn !


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    Styles schreef:
    (...)
    Klopt, de kans is klein dat je normale echte kaarten krijgt. Maar niet alles is nep.
    Ik heb mijn lowlandskaartje ook via Marktplaats verkocht en daar had ik ook geen slechte bedoelingen mee.
    Je moet er wel heel voorzichtig mee zijn, net als de jongen die hem van me overgekocht heeft. Die wilde alles zien, zoals ticketmaster geschiedenis, afschriften, bevestigingsbrief.
    Zulke dingen moet je ook niet via de post doen, maar gewoon gaan ophalen of laten ophalen.
    Zodra mensen dit allemaal niet willen, weet je dat het niet goed zit. Want anders hebben ze niets te verbergen.

    Absoluut, zo moet het ook. Ik heb zo ook ooit mijn Pinkpop kaartje verkocht en een ander jaar juist mijn kaartje gekocht via marktplaats. Maar ben bij die persoon thuis geweest, alle bewijzen willen zien, etc. Mensen zijn soms gewoon erg naief wanneer het aankomt op kopen via sites als marktplaats, zorg dat het je zelf niet overkomt.


    ars moriendi

    4NipsNoHips schreef:
    (...)
    Snap ik! Maaaaaar je gaat wel naar het concert! (:

    Ps: Wel fucked up van die kaarten van Marktplaats....
    Dat er zulke zieke mensen zijn die valse kaarten verkopen..

    Yaay!!! :)

    Wij hadden de kaartjes eigenlijk niet zelf gekocht. Een vriendin van me had ze op marktplaats gekocht en wie ben ik om daar nee tegen te zeggen? ;p
    Bij ons leek het ook wel erg geloofwaardig. de 'vrouw' had een kopie van haar rijbewijs gestuurd en nog zo iets...

    Maar idd TEEHEE I'm going <3


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Heyy,
    Ik ga ook naar het concert de 25ste met een vriendin, het lijkt me super om naar de meeting te komen! Ook nog eens bij mij in de stad :)
    Dus ja.. zet mij maar op de lijst!


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.