• Bedenk een Wat als? zin en beantwoordt de vraag boven je!
    Bijv. Wat als er een reuze hond op je af zou rennen?
    Gillen! Wat als je bijna zou verdrinken?
    etc.

    Wat als er duiven op je zouden poepen vlak voor je op een feest moest?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dan zouden veel mensen (waaronder mijn ouders) blij zijn dat ze eindelijk te weten komen wat ik vind van veel dingen. Maar aan de andere kant zou ik niet meer durven te denken wat ervoor zorgt dat ik erover denk over hoe ik moet stoppen met denken en dat ik daar heel panisch van ga worden en me ga opsluiten in mijn kamer. :W

    Wat als Justin Bieber de enigste muziek was die er was? De rest is allemaal weggepoeft.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dan zou ik mijn eigen muziek gaan maken en zorgen dat zijn muziek ook weggepoeft werd :Y)

    Wat als je op een onbewoond eiland zou zitten met alleen een satéprikker als overlevingsmiddel?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    zal ik er van leven.:Y)

    wat als je morgen de wereld zou vergaan?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dan is het voor iedereen en zou ik in paniek raken, zelfs als het niets uit zou halen. (cat)

    Wat als je er achter komt dat je eigenlijk een prins(es) bent en dat iedereen het heeft verzwegen voor je?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I WANT EXPLANATION!!!

    wat als je er achter komt dat je over 24 uur dood gaat?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zou huilen.

    Wat als je te horen krijgt dat je een nieuw huisdier krijgt?


    26 - 02 - '16

    'neeeee niet nog een ugh.'
    Wij hebben al 4 konijnen, kippen, 2 honden, 4 katten, 2 honden, 2 schildpadden, vissen, en 3 paarden) Pas nog weer 2 konijnen erbij en ik dacht , neeeee, nog meer werk.


    Wat zou je doen als je te horen krijgt dat je uitgehuwelijkt word terwijl je een vriendje hebt.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 15:28 ]

    Gewoonweg niet gaan trouwen.

    Wat als je opeens in een draak zou veranderen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zou alle slechteriken op de wereld vermoorden :x

    Wat als...
    school niet zou bestaan?

    Dan zou ik kunnen uitslapen.

    Wat als je hele leven een droom blijkt te zijn?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan zou ik wakker willen worden en m'n leven opnieuw beginnen.

    Wat als iemand zit in een steegje die bedreigt word door een man met een pistool.

    112 bellen.

    Wat als alle elektronica (laptoppen, mobieltjes, enz.) niet zouden bestaan?

    Dan zou de wereld een stuk beter zijn, vooral zonder die smartphones :Y)

    Wat als de school afbrand en de ergste leraar, die je altijd treitert en een 1 geeft voor werkstukken, zit vast in een lokaal en kan alleen door jou gered worden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat als je onesie opeens van de hanger afvalt en er een monster voor in de plaats gaat hangen?


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    nerveus schreef:
    Dan zou de wereld een stuk beter zijn, vooral zonder die smartphones :Y)

    Wat als de school afbrand en de ergste leraar, die je altijd treitert en een 1 geeft voor werkstukken, zit vast in een lokaal en kan alleen door jou gered worden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.