• Bedenk een Wat als? zin en beantwoordt de vraag boven je!
    Bijv. Wat als er een reuze hond op je af zou rennen?
    Gillen! Wat als je bijna zou verdrinken?
    etc.

    Wat als er duiven op je zouden poepen vlak voor je op een feest moest?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dan flip ik en bel ik op & bied ik echt een miljoen keer mn excuses aan
    Wat als je net je examens afgerond hebt en blijkt dat ze ongeldig zijn verklaard, om wat voor reden dan ook?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Snel feliciteren. Heel erg boos worden. (cat)

    Wat als je plots een tovenaar blijkt te zijn?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 20:32 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dan zou ik nadenken, denk ik.

    Wat als je ineens te horen krijgt dat er een bom op je school is gegooid en dat je je opleiding niet af kan maken en je ergens anders helemaal opnieuw moet beginnen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 20:33 ]


    26 - 02 - '16

    Dan word ik echt helemaal gek en zit ik er waarschijnlijk helemaal doorheen
    Wat als één van je ouders plotseling in de gevangenis terecht komt?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Verbaast, verward, zijn. Wss zou ik er niks aan kunnen doen en hoop niet dat die een te erge straf dat die er dan jaren moet zetten.
    Ook zal ik vaak op bezoek komen dan.

    Wat als als iemand je probeert te vermoorden met een mes, en jij het mes in je handen kan krijgen.

    Ga ik hem ermee dreigen tot ik weg kan. Zou hem graag neersteken, maar dan zul je net zien dat ik degene ben die fout zit en een hele aanklacht en shit krijg.

    Wat zou je doen als the one that got away je na 1 á 2 jaar weer tegen je gaat praten?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 21:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Me heel erg verward voelen.

    Wat als je op een examen opeens een black-out hebt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    had it... ;) Rustig ademhalen en positief denken...!! Als je goed genoeg geleerd hebt kun je er niks aan doen!! (dat zei iemand daarna tegen me)

    wat doe je als je beste vriendin een kamer/huis zou huren/kopen,,, en jou niet zou uitnodigen om te komen kijken..??

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 22:12 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Zelf een keer bellen waarschijnlijk. Zij kwam hier thuis gewoon een keer binnenvallen omdat ik geen tijd had om af te spreken.
    Toen ik niet though, maar ik houd er niet van als iemand zomaar zonder een afspraak binnen komt vallen.

    Wat als opeens je favoriete acteur/actrice, zanger/zangeres, etc. bij je thuis kwam om te overnachten omdat hij perrongeluk iets fout heeft gedaan en moet vluchten voor de politie.

    Dan zou ik een luchtbedje oppompen en hem een dekentje geven. Blijven crashen mag wel; mits hij geen persoontje vermoord heeft.

    Wat als je te horen zou krijgen dat ze je opleiding per direct schrappen?


    We need a bigger boat.

    Dan zou ik huilen en niet weten ik zou moeten doen. Daarna zou ik boos zijn en keihard protesteren.

    Wat als er geen muziek meer bestond?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Niks dan had ik er geen besef van en zou ik het ook niet missen.

    Wat als je wakker word als diegene aan wie je een hekel hebt.

    Ik heb aan niemand echt een hekel, dus no problem (nee ik ben serieus)

    Wat als bananen opeens rood zijn?


    Alleen maar tranen van geluk

    dan zou waarschijnlijk freddy me achtervolgen

    Wat als je grootste liefde je zou verlaten?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Huilen.
    Wat als een famous persoontje verliefd wordt op JOU?


    Let's all take a moment and be thankfull spiders don't fly.