• Bedenk een Wat als? zin en beantwoordt de vraag boven je!
    Bijv. Wat als er een reuze hond op je af zou rennen?
    Gillen! Wat als je bijna zou verdrinken?
    etc.

    Wat als er duiven op je zouden poepen vlak voor je op een feest moest?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zou denken "Wtf," want ik weet niet wat het is :').
    Wat als je wakker wordt in een ander lichaam?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou waarschijnlijk denken: "Holy crap" en bedenken wat ik dan ga doen.:'D

    Wat als je een monster tegen komt?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Me wakker maken uit mijn droom.
    Wat als je op het internet het nieuws leest en opeens tegenkomt dat jij de beste schrijfster/schrijver bent van 2013 en je je prijs mag ophalen?


    Some people are art and do art at the same time

    Die prijs ophalen en de eer in ontvangst nemen (A)

    Wat als de kerstman al je koekjes heeft opgegeten en nergens meer koekjes verkrijgbaar zijn?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De kerstman opzoeken en hem dwingen koekjes voor me te bakken.

    Wat als je opeens onzichtbaar blijkt te zijn?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Nice! Eindelijk 's een keertje rust.
    Wat als je achter een verschrikkelijk geheim komt, die jou dierbaar is, en je totaal een ander beeld van diegene krijgt (negative)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan beslis ik toch om het geheim mee in mijn graf te nemen maar zou ik wel even nadenken of ik die persoon nog in mijn leven wil.
    Tenzij ik al veel met die persoon heb meegemaakt en ik weet dat hij of zij de moeite waard is om het te vergeten.

    Wat als je er achter komt, dat alle sprookjes en verhalen die je kent, geen fictie blijken te zijn maar het allemaal echt bestaat?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    YAAAY blij zijn WARRIORS IN REAL LIFE !
    But on the other side... NEE WE MOETEN ELKAAR DODEN IN THE HUNGER GAMES

    Wat als je geraakt wordt door een auto en wakker wordt als een leeuw?


    May StarClan light your path.

    Dan beland ik probably in de dierentuin. Maar zou liever in het wild willen leven dan ^^

    Wat als ouders een dagje uit zijn, jij naar een vriendin bent en je thuis komt en het hele huis is afgefikt?

    Dan zou ik me waarschijnlijk erg kut voelen

    Wat als blijkt dat je ouders je geadopteerd hebben en je biologische ouders niet meer leven?

    Ik zou het jammer vinden dat ik mijn echte ouders nooit heb gekend maar ik ben opgevoed door mijn adoptieouders dus ik zou hen als mijn ouders beschouwen en er niet te veel om treuren omdat ik mijn biologische ouders toch nooit gekend heb

    Wat als je plotseling in een film terecht komt die je aan het kijken bent?


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    zal dan reuze nieuwsgierig worden en gaan rondkijken gezellig mee gaan doen en de leukste guy uitpikken ^^ :P
    tenzij het een horror is zoals saw of zo dan rennen en knokken voor je leven :P

    wat als je een miljoen euro zou winnen en uiteindelijk het toch een mis verstand blijkt te zijn en het jou geld dus eigenlijk niet is maar je het toch al heb wat dan?


    You can't touch music but music touch you

    Ik zou hogerop gaan, hadden ze maar beter moeten opletten. :'D
    Wat als Jennifer Lawrence je zou vragen om mee te spelen in The Hunger Games (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    UHM YES!?

    Wat als je buurman je ten huwelijk zou vragen?

    Uhm hij is like 60 jaar of zo en ik ben 12....
    ''sorry, but no''

    Wat als je wakker werd, je in de spiegel kijkt en ziet dat je geen haar meer hebt?


    May StarClan light your path.