• Neen, dit is geen suggestie om oude users te verwijderen or something like that
    Laat dat duidelijk zijn ^^
    Maar nu dus mijn daadwerkelijke suggestie:
    omdat er veel geklaag is over oude usernames die al in gebruik zijn, stel ik het volgende voor:
    je zou de mogelijkheid hebben oude usernames uit je "username-history" te verwijderen. Zo kun je de oude usernames die je leuk vind blijven gebruiken, maar usernames waarvan je toch weet dat je ze nooit meer zult gebruiken (stel nu dat je eerste username"Live4Ever" of zoiets was, en je weet dat je die toch nooit meer gaat hergebruiken), kun je verwijderen.
    Zo voorkom je dus toch enkele van die irritaties. Natuurlijk ga je ze nooit helemaal voorkomen, maar daar kan niemand wat aan doen.
    Als ik iets over het hoofd zie waarom het niet zou kunnen, hoef me je ook niet direct aan te vallen ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 17:40 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dumbledore schreef:
    Tegen. Ik denk dat het erg verwarrend gaat worden én dat weinig mensen er gebruik van zullen maken.

    Dan kloppen modlogs en berichten over users van vroeger opeens niet meer, doordat diegene gewoon die username verwijderd heeft. Ik ben echt heel erg tegen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 17:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het geen slecht idee! Al denk ik dat er te veel goede tegenargumenten zijn, waardoor het niet zal lukken.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 17:58 ]


    You are beautiful, you are love.

    Persoonlijk denk ik dan dat users voornamelijk de usernames vrijgeven die tóch niet echt in trek zijn. En daarnaast denk ik niet dat ik voor mezelf spreek als ik zeg dat veel hun oude usernames niet zullen vrijgeven. Natuurlijk zijn er nog de vele inactieve users waardoor voornamelijk irritaties ontstaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dumbledore schreef:
    Tegen. Ik denk dat het erg verwarrend gaat worden én dat weinig mensen er gebruik van zullen maken.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is dat heel verwarrend als Mods een user nodig hebben voor een onderzoek.


    Tijd voor koffie.

    Is al eens voorgesteld en afgewezen. Juist om verwarring te voorkomen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wunjo schreef:
    Dat lijkt me erg verwarrend. Als ik Wunjo zou verwijderen uit mijn username-history en er zou opeens iemand anders Wunjo heten...


    + ik denk dat je hierdoor ook kunt ''faken''.


    Some people are art and do art at the same time

    Zoals al wordt gezegd zou het vrij verwarrend zijn en kán het al niet worden toegestaan om de simpele reden dat het dan erg lastig zou worden voor de mods (en alle anderen natuurlijk ook) om iemand terug te vinden. Als iemand met de username LOL123 bijvoorbeeld wordt geband van de SOTM wedstrijden, daarna die username weggooit en hij door iemand anders wordt gebruikt, zal die andere persoon zonder reden opeens op de lijst met users die van de wedstrijden zijn geband staan, zonder dat zelf überhaupt te weten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
    Ik ben dus tegen, en ik weet vrij zeker dat dit er gewoon niet zal komen. Het is in theorie een leuk idee en ik snap echt wel dat het vervelend kan zijn als een username bezet is, al helemaal als de persoon die hem ooit gebruikte hem niet eens meer wil, maar usernames verwijderen of hergebruiken zou helaas voor een behoorlijke chaos zorgen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 19:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Zoals al wordt gezegd zou het vrij verwarrend zijn en kán het al niet worden toegestaan om de simpele reden dat het dan erg lastig zou worden voor de mods (en alle anderen natuurlijk ook) om iemand terug te vinden. Als iemand met de username LOL123 bijvoorbeeld wordt geband van de SOTM wedstrijden, daarna die username weggooit en hij door iemand anders wordt gebruikt, zal die andere persoon zonder reden opeens op de lijst met users die van de wedstrijden zijn geband staan, zonder dat zelf überhaupt te weten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
    Ik ben dus tegen, en ik weet vrij zeker dat dit er gewoon niet zal komen. Het is in theorie een leuk idee en ik snap echt wel dat het vervelend kan zijn als een username bezet is, al helemaal als de persoon die hem ooit gebruikte hem niet eens meer wil, maar usernames verwijderen of hergebruiken zou helaas voor een behoorlijke chaos zorgen.

    Hier sluit ik me helemaal bij aan.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik begin onderhand ook al door te krijgen dat het niet zo'n fantastisch idee is, hoor...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried