• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik heb om eerlijk gezegt op dit moment niet veel inspiratie. ;p]

    [ @Wunjo is goed, ik post morgen! ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel

    'Kom op, jongens, kunnen we ook ergens anders naartoe?'
    Mijn smeekbedes leken geen effect te hebben. Albus en Scorpius leken wel me lijm vastgeplakt te zitten aan de vloer. We stonden midden in Zonko's, en ik werd een beetje misselijk van al de geuren die op me af kwamen. Daarbij was het snoeidruk en dus stikbenauwd in het kleine pand. Opeens botste er iemand tegen me aan. Ik draaide me vlug om en zag nog net Max wegschieten. Hij liep naar Milan toe, die in gesprek was met een meisje uit ons jaar waar ik de naam even kwijt van ben.
    'Je kan met élk meisje uit het derde jaar en je gaat met Weasley?'
    Ik stopte en stond op het punt me alweer om te draaien toen ik Milans antwoord hoorde.
    'Ja, ik ga met Roos. En ik kan echt niet iedereen krijgen.'
    Het meisje liep boos weg. Max mompelde iets tegen Milan wat ik niet kon verstaan en zwaaide toen naar me. 'Als we het toch over dates hebben, daar is Roos,'
    Ik liep nogal ongemakkelijk naar hen toe. 'Eh, hoi. Vinden jullie het hier al een beetje leuk?'
    In mijn ooghoek zag ik dat Scorpius Albus meesleepte naar een schap met allerlei grote lolly's. Dit ging nog wel even duren.


    -

    Victoire Weasley.
    "Ja, is goed. Ik had al afgesproken met Andreas ook. En ik zie Cat naast hem staan, dus dan kunnen we allen samen gaan, als dat goed is voor jou?" Een lichtelijk teleurgestelde blik schoot over mijn gelaat. "Hmm, oke. Maar zou je het ook leuk vinden dat we wat eerder gaan, samen nog even naar Madam Puddifoots?" Zei ik zacht, zodat we niet gehoord werden. Nog steeds was onze relatie een geheim, gewoon omdat er nog steeds veel roddels waren over de Lupin-Weasley-Yorkwill driehoek. Ik keek Teddy verleidelijk aan, zodat hij misschien liever meewilde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin
    Teddy glimlachte afwachtend op Victoires antwoord. "Hmm, oke. Maar zou je het ook leuk vinden dat we wat eerder gaan, samen nog even naar Madam Puddifoots?" vroeg ze zachtjes. Victoire wilde duidelijk niet dat iemand hen hoorde. Teddy knikte meteen, maar was nog enthousiaster door Vics verleidelijke blik. "Natuurlijk." Teddy keek op toen Cat hen kwam vergezellen. "Hey." Teddy keek haar glimlachend aan. "Hoi Cat." - "Hebben jullie zin om met z'n vieren bij The Three Broomsticks wat te gaan drinken? Met Andreas?" Teddy knikte en grinnikte. "Telepathie. Vic en ik wilden net hetzelfde vragen."

    [Aangezien Bezema niet meer reageert: iemand voor Andreas? (: ]


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    "Natuurlijk." Ik glimlachte. Cat kwam ons vergezellen. "Hey." "Hebben jullie zin om met z'n vieren bij The Three Broomsticks wat te gaan drinken? Met Andreas?" Teddy grinnikte knikkend. "Telephatie. Vic en ik wilden net hetzelfde vragen." Ik keek Cat glimlachend aan. "Is goed, dan zie ik jullie straks wel." zei ik. Ik gaf Teddy nog kort een veelbetekenende blik, en toen ik eenmaal de Grote Zaal uit was sprintte ik naar de Ravenclaw tower om mijn mantel te halen. Ik twijfelde even, maar stopte toen toch mijn onzichtbaarheidsmantel in mijn tas. Hij was dan wel niet zo goed als die van James, maar opvallen zouden we dan zeker niet als het echt niet anders kon. Algauw stond ik bij Plaetbek, die me prikte met de Securety Sensors. Ik wachtte buiten de deur op Teddy, en ging op een bankje zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin
    Victoire keek Cat glimlachend aan. "Is goed, dan zie ik jullie straks wel." En met die woorden liep ze de Grote Zaal uit. Teddy trok een wenkbrauw op en nam nog de tijd om zijn ontbijt af te maken, waarna hij Cat en Jason gedag zei en naar buiten liep. Aan de deuren stonden een aantal leerlingen die onderzocht werden door Plaetbeks Securety Sensors en toen ook Teddy daar voorbij was gegaan ging hij buiten op zoek naar zijn vriendin. Hij vond haar op een bankje en sloop achter haar rug naar haar toe. Ondertussen veranderde hij zijn uiterlijk naar dat van Monarde Masquere., docent Toverdranken en afdelingshoofd van Gryffindor. "Juffrouw Weasley, kunt u verklaren waarom u halsoverkop uit mijn les was verdwenen de vorige dag?" Hij zette dramatisch zijn handen in zijn zij en tuitte zijn rode lippen.


    kindness is never a burden.

    -Het is actually al twee weken terug, dat van die les, x] -
    Victoire Weasley.
    Ik schrok op van een ijzige stem. "Juffrouw Weasley, kunt u verklaren waarom u halsoverkop uit mijn les was verdwenen de vorige dag?" Ik draaide me met een ruk om, en daar stond Miss Masquere. "Eh- ik, eh- het spijt me, een vriendin was helemaal overstuur, en ik..." Even was ik compleet in de war. Had ik Masquere net niet naar Hogsmeade zien lopen met Mikaelson? Ik keek weer naar 'Masquere', en een smirk verscheen op mijn gezicht. "Heel grappig, Teddy. Maar ik zag haar net naar Hogsmeade lopen met Mikaelson. Ga je mee?" Zei ik met een zoet glimlachje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Oké, dat dan [x -
    Teddy Lupin
    Teddy wilde in de lach schieten toen Victoire stotterend begon te praten. "Eh- ik, eh- het spijt me, een vriendin was helemaal overstuur, en ik..." Ze stopte met praten en verschillende gezichtsuitdrukkingen verschenen over haar gezicht. Eerst verwarring, daarna nadenkend en daarna geamuseerd. "Heel grappig, Teddy. Maar ik zag haar net naar Hogsmeade lopen met Mikaelson. Ga je mee?" Teddy vloekte luid met Masquere's stem en veranderde toen weer naar zichzelf. Zijn bekende lach verscheen meteen op zijn gezicht. Hij hief zijn handen. "Geef toe, je was er voor even ingetrapt niet?" Hij grijnsde en liep om de bank heen naar Victoire toe. Daar drukte hij een vluchtig kusje op haar wang en schoof zijn arm door die van haar. "Op naar Hogsmeade, liefste Vic?"


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley
    Hij vloekte luid, wat me deed lachen."Geef toe, je was er voor even ingetrapt niet?" ik lachte weer. "Voor even wel ja." Ik werd warm vanbinnen toen hij me op mijn wang kuste.. "Op naar Hogsmeade, liefste Vic?" Ik knikte en pakte zijn arm. Op se weg liep ik dicht tegen hem aan, en bij Puddifoots aangekomen wed ik lichtelijk nerveus. Ik stapte als eerst naar binnen en ging aan een tafeltje zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik reageer nu even met Albus, de rest komt zo.]

    Albus Severus Potter
    Bij Zweinsveld aangekomen rennen Scorpius en ik haast naar Zonko's. 'Suikerveren!' roep ik terwijl ik verlekkerd naar de de doos met suikerveren kijk. Scorpius sleept me mee naar de lolly's. Er zijn honderden smaken, en verschrikkelijk grote lolly's. Ik pak een zak suikerveren en twee lolly's die even groot zijn als mijn hoofd. Ik loop de winkel door en pak: een pakje slobber's beste bubbelgum, een zak chocokikkers, 2 zakken smekkies, knalbonbons (knallen letterlijk in je mond) en een zak met van die snoepjes waardoor je als een dier of voorwerp gaat klinken. 'Ik ben klaar.' grinnik ik tegen Scorpius.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roxanne Wemel
    We lopen Zonko's binnen, waar het al aardig druk is. Ik sleur Zoey mee naar de lolly's en pak alle soorten en smaken die ze hebben. 'Houd je in.' grinnikt Zoey die naar de bubbelgum loopt. 'Laat me,' zeg ik droog. 'Ik heb het nog niet in me om van mijn lolly verslaving af te komen.' Na de hele winkel leeg geplunderd te hebben, vergelijk ik mijn snoep met dat van Zoey. 'Hah, ik heb meer.' zeg ik grijnzend. Zoey en ik gaan altijd onze eigen gang bij Zonko's, om vervolgens de buit te vergelijken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason Joe Stafler
    We komen bij Zweinsveld aan, het is drukker dan ooit. Hopelijk kunnen we op ons vaste plekje zitten bij de Drie Bezemstelen. Anders jagen we wel wat eerstejaars weg.
    We lopen naar binnen en James besteld twee boterbier. Er zitten wat tweedejaars op ons vaste plekje, die er snel vandoor gaan als we op ze af komen. Ik grijns en ga zitten. 'Je kan ook met Eloise gaan,' zegt James opeens. 'Dan ga je met een Franse chick, kijkt niemand je vreemd aan en je gaat ook met een vriendin. Daarbij kunnen we nog met zijn vieren optrekken omdat ik Emma heb.' James neemt een slok boterbier en ik zucht. Moet hij daar nou weer over beginnen.
    'Eloise is niet mijn type. Maar goed, jij je zin. Ik vraag Eloise wel.' Ik neem een slok boterbier. 'Sterker nog, ik vraag haar straks wel. En volgens mij vind Emma je leuk. Ik heb zo'n vermoeden.' Ik neem weer een slok.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Fred Wemel
    'Uhhh... Als we nou Jesse meevragen, en dan misschien nog twee mensen ofzo... Wacht, wie kan er nog goed Zwerkballen, die nu op het kasteel is en het ook leuk vindt? Niet van onze afdeling, gok ik. Weet jij iemand van een andere afdeling die goed kan Zwerkballen? Anders is het eigenlijk toch 1 tegen 1. Jesse bakt er sowieso niks van, en Barney waarschijnlijk ook niet.' zegt Quinten. Ik knik. 'JESSE!' gil ik naar boven waardoor de helft van de leerlingen verschrikt op kijken. 'KOM NAAR BENEDEN! NU!' Jesse komt van de trap af lopen, met een boek in zijn hand. 'Wat is er?' vraagt hij verbluft. 'Ga je mee zwerkballen?' vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op. 'Oke.' mompelt hij. 'Yes,' zeg ik. 'Laten we gaan.' Ik ren naar boven en pak een oude slurk uit mijn tas. De had ik mee genomen.
    We lopen naar het veld, dat gelukkig vrij is, en ik draai me om. 'Uhm, Barney en ik tegen Jesse en Quinten? Dat is wel eerlijk denk ik.' ik grijns even naar Quinten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    BOEM
    Topic 4


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 20:53 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''