• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Inferno schreef:
    [ @Bronze, @Bezema? D': ]

    Sorry dat ik zo weinig van me liet horen, ik probeer morgen te reageren maar kan niks beloven. Doordeweeks Qverbod.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Timelesss ~ Windlesss


    I like my choices. I hope she likes hers.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 14:50 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [Goed zo Fenz!]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 14:53 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Olivia Rose Johnson

    Samen met Alice zat ik in de Ravenclaw common room te wachten op Cindy, die zoals gewoonlijk weer veel te laat was opgestaan. 'Heb jij zin in Hogsmeade?' vroeg Alice. 'Zeker! Eindelijk eens iets anders doen dan huiswerk. En misschien stopt Cindy nu ook een keertje met het praten over haar date voor het bal, Jim...' 'Ja, echt he. Ik bedoel, wij hebben nog niet eens een date, wrijf het er maar lekker in.' Ik moest lachen om Alice. Van alles wat ik serieus niet leuk vond, kon zij altijd een grapje maken. 'Maareuh... hoe zit het nou met dat groepje van Aimee en Sophia?' 'Nog net zo gemeen als vorig jaar...' zei ik. 'Gewoon niks van aantrekken, je bent veel aardiger dan zij en ze proberen je alleen maar te kleineren om zichzelf hogerop te krijgen. 'Weet ik...' zei ik. Ik wist dat ze me zonder reden kapot probeerden te maken, maar het maakte me alsnog super onzeker... Toen zag ik Cindy aankomen lopen. 'Hallootjes!' zei Cindy vrolijk. 'Komen jullie mee?' Alice en ik stonden op en met zijn drieën liepen we naar Hogsmeade.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 14:51 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Mason
    'Weet ik veel. Dat zei dat kind. Zal wel weer eens door onze achternaam komen.' antwoord James. 'Ga jij maar met je vader, Of met een vaag eerstejaars kind.' Ik negeer hem. 'Je kan ook met een huiself gaan. Ja, laten we gaan. Ik heb zin in chocokikkers.' zegt hij en ik knik. Ik volg hem naar buiten, waar we het stuk naar Zweinsveld lopen. Het is lekker weer. 'Laten we eerst naar de drie bezemstelen gaan.' stel ik voor. Ik heb echt zin in boterbier.

    Fred
    'We zien wel. Er zijn vast andere tweedejaars die zich vervelen en zin hebben in een potje Zwerkbal. Desnoods vragen we een stel Griffoendors of Huffelpufs,' zegt Quinten. Ik knik. 'Ja, ik denk het ook. Anders vragen we Barney, maar die kan vast totaal niet zwerkballen.' Barney is een dikke jongen uit ons jaar, die liever lui is dan moe. 'Hey Barney!' roep ik naar de dikzak die in een stoel en boek zit te lezen. Hij kijk me vragend aan. 'Doe je mee een potje zwerkbal?' vraag ik hem terwijl ik nonchalant tegen de muur aan leun. Hij lijkt even na te denken. 'Ja.' glimlacht hij dan waarna hij opstaat. 'Wacht, ik pak even mijn bezem.' Barney stampt naar boven. 'Opschieten!' roep ik hem na. 'Wie vragen we nog meer?' vraag ik Quinten dan. 'Wel iemand van Barney's niveau, anders is het niet eerlijk.' Ik grinnik.

    Roxanne
    Ik sta op en loop met Zoey naar de deur. Emma en Eloise volgen ons vast wel. We lopen naar buiten, het is lekker weer. 'Waar gaan we eerst heen?' vraagt Zoey nieuwschierig. Ik haal mijn schouders op. 'De drie bezemstelen? En anders Zonko's.' stel ik voor. Zoey knikt instemmend. 'Ik ga Zonko's helemaal leeg kopen.' zegt ze vrolijk. Ik grinnik. Ik kijk achterom om te kijken of Emma en Eloise eraan komen. 'Schiet eens op!' roep ik naar ze.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Praattopic 2


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    - Wil je Teddy's laatste reactie quoten? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Wood
    Ik liep achter Zoey en Roxanne aan. Er zat wel een stuk tussen ons, maar ik kon ze nog wel goed verstaan.
    'Waar gaan we eerst heen?' vroeg Zoey nieuwsgierig.
    'De drie bezemstelen? Of anders Zonko's?' stelde Roxanne voor. Zoey en ik knikte instemmend. 'Dat lijkt me een goed plan,' zei ik, niet wetend of ze me konden horen.
    'Ik ga Zonko's helemaal leegkopen,' zei ze vrolijk en ik lachte om haar enthousiast.
    Roxanne keek om naar Eloise en mij.
    'Schiet eens op!' riep Roxanne naar ons. Ik trok Eloise aan haar hand mee. 'Kom, Eloise,' zei ik vrolijk. 'Trouwens, weet je al met wie je naar het bal gaat?'


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierdejaars

    Iedereen was blijkbaar uitgegeten en Emma moest alleen nog even haar tas halen voor we konden gaan. Ik stond op en deed mijn jas alvast aan, waarna ik mijn tas over mijn schouders hing, zodat ik helemaal klaar stond. Ondertussen was Emma ook weer terug -dat ging verbazingwekkend snel- en liepen Roxanne en Zoey al naar buiten. Zo, die hadden haast zo op hun vrije dag. Ik liep rustig met Emma mee, waarna het gesprek begon over waar we als eerste heen gingen. Ik was alleen nog nooit in Zweinsveld geweest, dus had ik geen flauw idee wat Zonko's was, even als De drie bezemstelen, hoewel dat als een kroeg of zo klonk.
    'Schiet eens op!' hoorde ik Roxanne roepen, waarop Emma mij meetrok richting de twee meiden.
    'Kom Eloise,' kwam er vrolijk uit de mond van Emma. 'Trouwens, weet je al met wie je naar het bal gaat?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op om aan te geven dat ik daar verder niet echt mee bezig was geweest en dus geen idee had.
    'Weet niet, maar iek heb nog tijd zat. Iek kan altijd nog die ene jongen vragen die de eerste avond had laten zien waar de leerliengenkamer was. Die was aardig en niet lelijk. Hij zat ien de vijfde. Rich of zo... en anders lopen er nog zat andere jongens rond die te schijterieg zijn om iemand te vragen en dus op het laatste moment nog geen dat hebben,' antwoordde ik simpel, waarop ik grijnsde. 'Iek zie iemmers meer meisjes die strijden om een date dan jongens. Die zijn er nog niet eens mee bezig joh. En wat is Zonko's in Merlijns naam?'


    Happy Birthday my Potter!

    Voor Bezema:

    Andreas Nikolaus Donovan
    Alessandra knikte instemmend. "Mhm, nou dan ben ik er dus bij," grinnikte ze. Vervolgens vroeg Andreas haar hoeveel jaar ze al Drijver was in het team van Slytherin. "Dit wordt mijn vierde jaar, begonnen in het tweede jaar," vertelde ze. "Het heeft me nog nooit verveeld.. Maar het mooiste was toch wel in mijn derde jaar toen Zwadderich kampioen was." Andreas herinnerde zich dat nog wel. Ravenclaw had dat jaar niet goed gespeeld, meende hij te denken. "Maargoed.. Even wat anders.. Met wie ga jij naar het bal?" Andreas wilde net zijn mond openen toen Cat naast Alessandra verscheen. "Sorry dat ik stoor," zei ze en keek de Slytherin even aan. "Ik hoop niet dat het belangrijk was, maar goed." Vervolgens keerde Cat zich terug naar de jongeman. "Zoals je weet ben je ingedeeld als Wachter in ons Zwerkbal team," startte ze haar verhaal. Andreas wist het nog maar van deze ochtend, toen een ander teamlid hem had verteld dat er geen Wachter was gekozen op de try out en dat hij daardoor zijn oude positie terug kreeg. "Een aangezien we als wat lessen achter de rug hebben, hebben we ook onze tactiek al besproken, dus ik dacht ik we bespreken dat even in The Three Broomsticks vanmiddag is dat goed?" Andreas knikte onmiddellijk. "Ja, is goed. Ik had er nog niet aan gedacht, om eerlijk te zijn. Fijn dat je er op kwam, Cat." Hij glimlachte breed en dronk toen zijn drinken uit in één teug. "Ik was van plan om met Teddy naar de Drie Bezemstelen te gaan en ik denk dat Victoire hem gaat vergezellen, dus misschien kunnen we gewoon met z'n allen gaan?"

    Catherine Gabriëlle Yorkwill
    Andreas knikte onmiddellijk. "Ja, is goed. Ik had er nog niet aan gedacht, om eerlijk te zijn. Fijn dat je er op kwam, Cat." Hij glimlachte breed en dronk toen zijn drinken uit in één teug. "Ik was van plan om met Teddy naar de Drie Bezemstelen te gaan en ik denk dat Victoire hem gaat vergezellen, dus misschien kunnen we gewoon met z'n allen gaan?" "Prima" stemde ik in. "Gezellig" ik bekeek het meisje nog eens goed en ging opzoek naar Teddy in Victoire, die ik al snel vond aan de Hufflepuf tafel. "Hey" ik keek het stel blij aan "Hebben jullie zin om met z'n vieren bij The Three Broomsticks wat te gaan drinken? Met Andreas" In die 2 weken had ik het er moeilijk gehad, maar uiteindelijk had ik het geaccepteerd. En eigenlijk passen ze écht heel goed bij elkaar, ik was blij voor die twee.



    Voor Melissa:

    Teddy Lupin
    Jason vertelde net een goed verhaal over twee tovenaars uit Berlijn toen Teddy blonde haren over zijn schouder zag vallen en vervolgens Victoires zachte stem horen. "Heey." Hij draaide zijn hoofd naar haar toe en drukte een korte kus op haar wang. Niemand die dat vreemd zou vinden. Teddy schonk zijn vriendin een glimlach en schoof toen een stukje op zodat ze naast hem een een andere Huffelpuffer genaamd Jasmine kon zitten. "Zullen we samen naar Hogsmeade?" vervolgde ze en nam een blokje kaas van de plank. Teddy knikte. "Ja, is goed. Ik had al afgesproken met Andreas ook." Hij draaide zich even om naar de Ravenclaw tafel en zag daar Andreas staan, met naast hem Cat en de Slytherin Alessandra. Die lag ook goed in de markte. Teddy grinnikte kort. "En ik zie Cat naast hem staan, dus dan kunnen we allen samen gaan, als dat goed is voor jou?"

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 16:37 ]


    kindness is never a burden.

    Quinten
    Fred knikt. 'Ja, ik denk het ook. Anders vragen we Barney, maar die kan vast totaal niet Zwerkballen,' Ik schiet in de lach. Barney zit op dit moment met zijn luie, dikke reet in een stoel een boek te lezen. 'Hey Barney!' roept Fred naar hem. Hij kijkt op. 'Doe je mee met een potje Zwerkbal?' Hij lijkt even na te denken. 'Ja,' zegt hij dan. 'Wacht, ik pak even mijn bezem,' Hij stampt de trap op. 'Opschieten!' roept Fred hem na. Dan richt hij zich weer tot mij. 'Wie vragen we nog meer? Wel iemand van Barneys niveau, anders is het niet eerlijk,' grinnikt hij. 'Uhhh... Als we nou Jesse meevragen, en dan misschien nog twee mensen ofzo... Wacht, wie kan er nog goed Zwerkballen, die nu op het kasteel is en het ook leuk vindt? Niet van onze afdeling, gok ik. Weet jij iemand van een andere afdeling die goed kan Zwerkballen? Anders is het eigenlijk toch 1 tegen 1. Jesse bakt er sowieso niks van, en Barney waarschijnlijk ook niet,' Op dat moment hou ik mijn mond want Barney komt weer naar beneden.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Emma Anna Wood
    'Trouwens, weet je al met wie je naar het bal gaat?' vroeg ik aan Lois. Ze haalde haar schouders op om aan te geven dat ze daar verder niet echt mee bezig was geweest en dus geen idee had.
    'Weet niet, maar iek heb nog tijd zat. Iek kan altijd nog die ene jongen vragen die de eerste avond had laten zien waar de leerliengenkamer was. Die was aardig en niet lelijk. Hij zat ien de vijfde. Rich of zo... en anders lopen er nog zat andere jongens rond die te schijterieg zijn om iemand te vragen en dus op het laatste moment nog geen dat hebben,' antwoordde ze simpel, waarop ze grijnsde. 'Iek zie iemmers meer meisjes die strijden om een date dan jongens. Die zijn er nog niet eens mee bezig joh. En wat is Zonko's in Merlijns naam?'
    'Ja, dat is waar. Zonko's is een snoepwinkel, het is van veel leerlingen de lievelingswinkel in Hogsmeade. En oja, de drie bezemstelen is een café,' legde ik haar uit.
    Ik zag Milan en Max Zonko's net voor ons binnenlopen. Ik zal hem zo wel zeggen dat hij mam en pap maar eens moet schrijven.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [Ik voel me loner, waar zijn jullie/wat zijn jullie aan t doen/verveel ik jullie hiermee? En heeft iemand behoefte aan een andere RPG tegelijk ofzo? Ik kan me voorstellen dat als je hw hebt dat je dan ni gaat q'en, maar stel je bent net zoals ik en houdt van de Hunger Games dan heb ik een topic voor je (yeah)]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 15:51 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    James Sirius Potter

    Mason en ik lopen het stuk naar Zweinsveld. Het is best mooi weer, dat vind ik fijn. Zodra we zijn aangekomen kijk ik om me heen. 'Laten we eerst naar de drie bezemstelen gaan.' Stelt Mason voor en ik knik. We lopen er heen en ik bestel twee boterbier. Daar had ik dus echt zin in. Ik ga zitten en kijk Mason aan.
    'Je kan ook met Eloise gaan. Dan ga je met een Franse chick, kijkt niemand je vreemd aan en je gaat ook met een vriendin. Daarbij kunnen we ook nog met z'n vieren optrekken omdat ik Emma heb.' Ik grijns en neem een slok boterbier dat net gegeven wordt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!