• ~
    - U t o p i a -

    Het is het jaar 2156. De wereld is niet langer zoals wij die kennen. Werelddelen zijn weggevallen, en voormalig Engeland heet nu Utopia. Het is een stad die de regering het liefst presenteert als perfect. Met schone straten, vriendelijke buren en geweldige scholen is er niets om te klagen. Ook de economie verloopt smetteloos. Helaas, voor de regering, zijn er ook mislukkingen. Geen voorwerpen die niet functioneren, of een scheve lantaarnpaal - maar mensen.
    Er is namelijk niemand meer die voor zichzelf hoeft te denken: de regering zorgt immers prima voor zijn volk, niet waar? Mensen slikken dan ook alles wat hen verteld en voorgelegd wordt. Tot op een zeker punt. Niet iedere mens is zo afhankelijk van de regering. In de leeftijdscategorie 16 - 24 jarigen is het één en ander verkeerd gegaan. Er zijn namelijk mensen die niet kunnen worden bestuurd door de regering. Maar deze zijn dan ook moeilijk op te sporen.
    Vaak weten ze zelf niet eens dat ze losstaan van de macht die de regering van Utopia op zijn volk uitoefent. Tot die ene, speciale dag waarop alle inwoners samen komen om het nieuwe jaar te vieren. Ze weten het zodra ze elkaar zien; ze zien elkaar, de vrijheid en hun onafhankelijkheid.
    Pas dan begint de strijd tegen de regering, en zullen ze samen moeten werken om te overleven. Alleen.. als je allemaal vrij denkt, wie zegt dan dat je te vertrouwen bent?
    ~



    Rollen:
    Niall James Horan - Aquari
    Harry Edward Styles - Dobreva
    Louis William Tomlinson - Script
    Liam James Payne - KiliOfDurin
    Zayn Javadd Malik - Wals

    Odile Delilah Winslow - Number
    Dawel Eira Jones - KiliOfDurin
    Lauren Elizabeth Harrison - Regbo
    Alice Victoria Newman - Raccoon
    Charlot "Charlie" Phyllisia Griffith- Arratay

    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Rang:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - Geen perfecte personages.
    - Geen bromances.
    - 16+ mag, maar houd het netjes/realistisch.
    - Topics worden alleen aangemaakt door; Number en Aquari.
    - Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    - Als je offtopic gaat, doe dit tussen haakjes; ( ), [ ], | |, { }.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het kan volgen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:58 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ja, sorry had het de laatste tijd een beetje druk.
    Ik zal degene die hun rol niet af hebben een GB sturen dat ze 24 uur de tijd hebben om hun rol af te maken. En we hebben een Zayn nodig, iemand nog interesse in een tweede personage?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Ja, sorry had het de laatste tijd een beetje druk.
    Ik zal degene die hun rol niet af hebben een GB sturen dat ze 24 uur de tijd hebben om hun rol af te maken. En we hebben een Zayn nodig, iemand nog interesse in een tweede personage?


    Ik ga nu beginnen dus (;

    Owja
    Sivan --> Cambiare (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil opzich wel, maar ik ben echt een flut Zayn


    Bowties were never Cooler

    Ik kan wel iemand vragen of die wil? ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Louis Tomlinson.

    Volledige naam: Louis William Tomlinson.

    Leeftijd: 21, 24-12-1991.

    Nationaliteit: Brits / Utopisch.

    Innerlijk: Louis is vaak een vrolijke en aanwezige jongen, behalve wanneer hij zijn dag niet heeft. Dan heeft hij werkelijkwaar nergens zin in en kan je ook maar beter ver bij hem uit de buurt blijven. Louis houd er niet van als mensen hem verbeteren, of zeggen dat hij iets niet goed heeft gedaan, dan kan hij aardig kwaad op je worden. Ook is hij standvastig in zijn mening, als Louis iets wilt, dan moet het ook allemaal volgens zijn regeltjes gaan, hij accepteert niet snel de goede bedoelingen van andere. Louis is totaal niet gierig, zoals de meeste andere, hij deelt graag alles met iedereen.

    Uiterlijk:


    - Mijn favo gif. c:



    Rang: Louis werkt af en toe in een schoenenwinkel.

    Extra: Louis is biseksueel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ramazzotti -> Script.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    Ik kan wel iemand vragen of die wil? ^.^


    Hm, is goed (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil Zayn wel. c:
    Thanks to Lieke, hehe.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:20 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Rol: Zayn
    Volledige naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 20, jarig op 12 januari.
    Nationaliteit: Brits / Utopisch.
    Innerlijk: Zayn is een gevoelige, lieve jongen. Hij wordt vaak als stoer en mysterieus gezien, maar eigenlijk is hij dat helemaal niet. Zo nu en dan heeft hij ook zijn gekke momenten. Omdat hij best wel eens onzeker kan zijn is hij redelijk ijdel. Om deze eigenschap staat hij onder velen bekend. Voor zijn vrienden zal hij altijd klaarstaan. Als zij in de problemen zitten of gewoon even iemand nodig hebben, zal hij er voor hen zijn. Als hij zelf verdrietig is zal hij het zeker niet opkroppen. Eén van zijn beste vrienden zal hij het zeker wel vertellen. Gelukkig is hij niet zo vaak echt verdrietig. Wat hij wel regelmatig is, is chagrijnig. Vooral 's ochtends vroeg. Wanneer Zayn in een chagrijnige bui is, kun je maar beter even uit zijn buurt blijven.
    Uiterlijk:


    Rang: Zayn werkt in een fietsenwinkel.
    Extra: Hij rookt. Hier is hij overigens niet erg trots op, maar hij kan er niks aan doen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb degene die hun rol niet af hebben wat meer tijd gegeven om het af te maken. En er is trouwens een meisje vrij gekomen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Die wil ik wel. ik vul haar vanavond of morgen ochtend in


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Die wil ik wel. ik vul haar vanavond of morgen ochtend in


    Is goed :'D.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Dawel Eira Jones
    Leeftijd: 17 [29-02]
    Nationaliteit: Welsh/Utopian
    Innerlijk: Dawel is op het eerste gezicht een rustig, teruggetrokken, zorgzaam en stil meisje, maar als je probeert dichterbij haar te komen merk je pas hoe stil ze is: doodstil. Ze doet haar naam dus eer aan, want die betekent stilte in het Welsh Ze zegt namelijk nooit iets. echt nooit. Dat heeft ze ook nog nooit gedaan. Comuniceren doet ze door middel van aanrakingen of schrijven, maar spreken doet ze niet. Ook is ze ontzettend achterdochtig en zal ook dat beetje communiceren wat ze doet niet snel met een ander delen. Ze is hierdoor niet de emotioneel stabielste. Daardoor kan ze soms als ze alleen is plots in huilen uitbarsten om iets wat ze heel lang heeft opgekropt. Wel staat ze altijd klaar voor mensen als ze een luisterend oor nodig hebben. Ze blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan haar dierbaren komt, dan ontwaakt haar leeuwenhart en moet je je bergen. Als ze zich eenmaal op zijn gemak bij je voelt, is Dawel een echte malloot en worden de gekste acties normaal. Dan leer je ook haar vreemde kant kennen, met allerlei rare trekjes zoals dansen door de straten.
    Uiterlijk:




    Dawel's lange sneeuw witte haar geeft de duidelijke reden weer voor haar tweede naam: Eira, wat sneeuw betekent in het Welsh. Ze heeft een vrij fraille meisjesachtige bouw, blauw-groene ogen en een lichte huid. In haar ogen kan je haar gevoelens en gedachten vaak goed aflezen als ze dat toelaat. Dawel is niet erg groot, maar zo'n 1,60, maar ze heeft toch wat statigs in haar doen en laten.
    Rang: Dawel bezorgt kranten en weet zo heel veel van heel veel mensen zonder dat zij het doorhebben.
    Extra: Dawel heeft nog nooit gepraat, al is haar gehoor goed. Zelf vind ze het te riskant. Zij ziet de wereld namelijk hoe het is en had al heel jong door dat dat juist gevaarlijk was. Om haar stress te verichten die er niet uit kan door geluiden schrijft ze in een dagboek en rookt ze.

    [Is ze zo goed?]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 20:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Ja, ze is goed (;


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol:
    • Eén van de meisjes.
    Volledige naam:
    • Odile
    [Betekenis: Zwarte zwaan] Delilah [Betekenis: Verleidster] Winslow
    Leeftijd:
    • 17, drie Augustus.
    Nationaliteit:
    • Schots, Utopisch.
    Innerlijk:
    • Odile is een model burger. Niet dat ze veel keuze heeft, maar dat beseffen de meesten niet. Odile kent alle regels uit haar hoofd, en neigt nog wel eens naar de betweterige kant. Toch is zij ook zeer nieuwsgierig, van nature. Al weet zij dat natuurlijk perfect te maskeren met een perfecte opvoeding. Op iedere vraag heeft ze wel een standaard antwoord. Omdat Odile's instinct en opvoeding kriskras door elkaar strijden, heeft zij het nog wel eens moeilijk met zichzelf. Haar is immers altijd geleerd dat Utopia het antwoord op alles is, dat is dan ook de reden dat zij niet op zichzelf durft te vertrouwen. Je zou dus best eens kunnen vaststellen dat Odile onzeker is. Al zal zij dat perfect verbergen onder een modelversie van zichzelf. Odile is er erg goed in om mensen uit te horen, zonder iets over zichzelf te hoeven zeggen. Eigenlijk gaat dat bijna vanzelf. Er rust veel druk op haar smalle schouders, en dat vergeten mensen nog wel eens.
    Uiterlijk:
    • Odile heeft het gezicht van een engel. Met grote ogen, fijne lippen en een kleine neus weerspiegeld ze het uiterlijk van een poppetje. Met een smalle nek, slanke schouders en fraille vormen ziet ze er niet bepaald sterk uit. Om heel eerlijk te zijn, is Odile fysiek dan ook zeer kwetsbaar. Het feit dat Odile dan ook maar 158 centimeter groot is, maakt dat ze veelal als klein en zwak bestempeld wordt. Gelukkig voor Odile, is haar mooie gezichtje genoeg om haar niet geheel te laten verdwijnen in de menigte. Voor een Utopische inwoner is haar huid typisch blank, en haar lokken haast honingbruin. Met ogen als de zomer krijgt ze vrijwel alles voor elkaar. Dromerig groot, met een mix van bruin, groen en blauw is er zeker niet aan haar blik te ontkomen. Vooral niet omdat deze nog eens extra worden benadrukt door haar donkerbruine, krullerig lange wimpers en perfect geëpileerde, lichtbruine wenkbrauwen.


    Rang:
    • Odile is de dochter van het hoofd van Utopia.
    Extra:
    • Dat het uitgerekend de dochter van de leider van de stad is die ''afwijkt'', maakt het er voor Odile niet makkelijker op om te kiezen bij wie ze nu eigenlijk hoort.
    Ook heeft Odile last van claustrofobie.


    x