• ~
    - U t o p i a -

    Het is het jaar 2156. De wereld is niet langer zoals wij die kennen. Werelddelen zijn weggevallen, en voormalig Engeland heet nu Utopia. Het is een stad die de regering het liefst presenteert als perfect. Met schone straten, vriendelijke buren en geweldige scholen is er niets om te klagen. Ook de economie verloopt smetteloos. Helaas, voor de regering, zijn er ook mislukkingen. Geen voorwerpen die niet functioneren, of een scheve lantaarnpaal - maar mensen.
    Er is namelijk niemand meer die voor zichzelf hoeft te denken: de regering zorgt immers prima voor zijn volk, niet waar? Mensen slikken dan ook alles wat hen verteld en voorgelegd wordt. Tot op een zeker punt. Niet iedere mens is zo afhankelijk van de regering. In de leeftijdscategorie 16 - 24 jarigen is het één en ander verkeerd gegaan. Er zijn namelijk mensen die niet kunnen worden bestuurd door de regering. Maar deze zijn dan ook moeilijk op te sporen.
    Vaak weten ze zelf niet eens dat ze losstaan van de macht die de regering van Utopia op zijn volk uitoefent. Tot die ene, speciale dag waarop alle inwoners samen komen om het nieuwe jaar te vieren. Ze weten het zodra ze elkaar zien; ze zien elkaar, de vrijheid en hun onafhankelijkheid.
    Pas dan begint de strijd tegen de regering, en zullen ze samen moeten werken om te overleven. Alleen.. als je allemaal vrij denkt, wie zegt dan dat je te vertrouwen bent?
    ~



    Rollen:
    Niall James Horan - Aquari
    Harry Edward Styles - Dobreva
    Louis William Tomlinson - Script
    Liam James Payne - KiliOfDurin
    Zayn Javadd Malik - Wals

    Odile Delilah Winslow - Number
    Dawel Eira Jones - KiliOfDurin
    Lauren Elizabeth Harrison - Regbo
    Alice Victoria Newman - Raccoon
    Charlot "Charlie" Phyllisia Griffith- Arratay

    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Rang:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - Geen perfecte personages.
    - Geen bromances.
    - 16+ mag, maar houd het netjes/realistisch.
    - Topics worden alleen aangemaakt door; Number en Aquari.
    - Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    - Als je offtopic gaat, doe dit tussen haakjes; ( ), [ ], | |, { }.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het kan volgen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:58 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nu alleen nog wachten op Cambiare haar rol. ^-^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jace = Regbo


    To love is to destroy.

    Er is weer een meisje vrij gekomen aangezien Cambiare haar rol niet af had binnen de tijd die ik haar had gegeven.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh, no D:


    Because I love him, do I need another reason?

    Het laatste meisje is gereserveerd door Raccoon. Zodra zij haar rol af heeft kunnen we beginnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Alvast mijn topics c; ik maak zo meteen mijn rol aan ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Meisje nummer 4
    Volledige naam: Alice Victoria Newman
    Leeftijd: 18 lentes jong. Ze verjaard op de eerste dag van mei
    Nationaliteit: Deels brits deels Canadees
    Innerlijk: Alice is een aardig en sociaal meisje ,die er wel van houd plezier te hebben en te kunnen lachen en avontuurlijke dingen ,maar ook houd ze wel van de rustige stilte en een gezellige warme sfeer. Lynn is een creatief iemand, vooral in de keuken. Alice is een best wel ijdel type en kan best wel rap van gedachten veranderen, wat best wel op de zenuwen van anderen kan werken.Ze houd soms wel va uitdagend zijn en ze niets zal haar rap afschrikken, maar als er iets eenmaal niet lukt dan kan ze wel rap de moed opgeven. Alice is sportief en heeft elf een paar jaar boogschieten gedaan, maar ze moest er mee ophouden ,omdat het niet meer goed in de nieuwe samenleving paste. Daarna heeft ze een paar jaar muziek gedaan, wat haar iets minder boeide. Ze leerde viool spelen ,maar ze vind het alleen maar leuk als je er een leuke beat inzet.Ze is streng opgevoed geweest en is best wel beleefd ,ookal haalt ze liever het 'lieve' maskertje af en is ze haarzelf. (Meer in Rpg)
    Uiterlijk:


    Rang: Student
    Extra: Alice houd van sporten en heeft nog steeds haar oude boog liggen. Vaak jogt ze dan naar het bos om daar wat aan sport te doen en met haar boog te werken.

    Zo goed ? :3

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Shaughnessy --> Walsh]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kunnen we nu beginnen of heb ik iets over het hoofd gezien?


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Kunnen we nu beginnen of heb ik iets over het hoofd gezien?


    Ik moet eerst nog wat overleggen met Number, daarna kunnen we beginnen. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gaan we ooit nog beginnen?


    Bowties were never Cooler

    Ik hoop het.


    Because I love him, do I need another reason?

    Topic 1


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.