• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    lYsan Horan

    Ik zie dat ze begint te kronkelen en ze grijpt naar haar buik. Zou er iets mis zijn met haar buik. 'W-wat gebeurt er?" vraagt ze vol angst. 'Ik weet het niet' fluister ik. Er was niets te zien namelijk maar misschien zat er iets in de pijl ofzo of had ze last van uithongering. Het kleine beetje water sproei ik voorzichtig over haar gezicht aangezien ze zich aan het rot zweten was en misschien zou ze zo rustigter worden. 'Heb je ergens bpijn?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik werd pissig omdat ik niet wist waarom ik pijn had. 'Nee, ik heb helemaal geen pijn.' begin ik sarcastisch. 'KOm op zeg, waar denk je dat ik pijn heb' zeg ik chagrijnig, ook al is het lief bedoeld. Ik trek mijn deken over me heen en kalmeer een beetje. 'Mijn buik okee.' fluister ik, nog steeds in de hoop dat Ryanne niks hoort. 'Mijn buik.. het steekt.' zeg ik en ik moet denken aan a;alle slechte dingen die haar kunnen overkomen. Shit, wat moest ik nou, geen mobiel geen computer, geen bereik naar dokters, straks ging ik dood. Ik werd helemaal gek en begon raar te ademen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    . 'Nee, ik heb helemaal geen pijn.' 'KOm op zeg, waar denk je dat ik pijn heb' zeg t ze pissig en teleurgesteld zie ik he ze onder de deken kruipt. 'Mijn buik okee.' 'Mijn buik.. het steekt.' ze begint langzaam aan te hyperventileren. J adat herkende ik omdat ik vaak genoeg mee gemaakt had dat Niall last van zijn Claustrofobie kreeg en begon te hyperventileren. Ik zoek het brood en gooi dat op de grond. Ik schud de broodzak leeg van kruimels en trek de deken van haar af. Ik zet haar tussen mijn benen in zodat ze zwaar op mij leunde. Daarna houd ik het zakje voor haar mond en wrijf over haar rug. Het was zwaar maarja. 'shhhh rustig, adem in en uit heel rustig alles komt goed echt waar' stel ik haar gerust


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik probeer tegen te stribbelen maar het was Lysan. Ik voelde dat ze me probeerde te helpen en liet dat toe. Ik ademde in en uit in het zakje en ik werd langzaam rustiger. Alleen de steken gingen niet weg. Ik duwde de zak van mijn mond. 'Kan er niet iemand gebeld worden ouzo? er is iets mis.' en ik keek omlaag.' en ik weet niet wat' en een traan rolde over mijn blote buik, ik had net mijn shirt ervan afgehaald.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia madison Rose

    Ik open mijn ogen omdat ik iets hoor. Opeens merk ik dat ik op de grond lig en mijn rug ontzettend veel pijn doet. Het geluid komt uit mijn zak, dus pak ik het eruit. Mijn mobiel! Ik word gebeld door Harry. Meteen neem ik op.'Harry.' Zeg ik fluisterend. Ik kan niet harder praten, want dan hoort iemand me. 'Ik wordt gevangen gehouden door een paar mensen. Kathy, jacelyn, Tyler en Rianne. Die Kathy wil iets van jou maar dat moet je niet doen, als je dat niet wilt.' Zeg ik zo snel mogelijk, want erkan ieder moment iemand naar me toekomen die me weer pijn gaat doen. Nu weetHarry ten minste dat hij niet moet doen watKathy zegt, en dat is alles wat ik echt nodig heb.

    (Sorry voor spellingsfouten)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [mag ik zeggen, dat ik het raar vind dat de helft hun mobiel heeft en er nog niet is opgekomen om gewoon de politie te bellen? ;x]

    Harry Styles
    ik had me ondersteboven op de bank gelegd, met mijn voeten in de lucht. dat deed ik wel vaker als ik me verveelde, mijn bank als klimrek gebruiken.
    ik had mijn telefoon aan mijn oor, terwijl ik de tv zachter zetten en zuchtend naar het gepiep luisterde. .'Harry.' ik slaakte een geruststellende zucht. Zayn altijd met zijn verhaaltjes. 'Ik wordt gevangen gehouden door een paar mensen. Kathy, jacelyn, Tyler en Rianne. Die Kathy wil iets van jou maar dat moet je niet doen, als je dat niet wilt.' ik schoot recht, waardoor, ik van de bank af flikkerde en ik vloekte hard. Mijn mobiel viel naast me neer, maar deze had ik in enorme snelheid weer bij mijn oor. 'Geo, waar heb je het over? door wie? waar ben je en wie is Kathy?' Ik krabbelde overeind en begon mijn zoektocht naar mijn schoenen, terwijl mijn mobiel, geen seconde het contact met mijn oor nog verliet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daenerys Sansa Malik
    Ik werd wakker met een knallende koppijn. Ik wreef ruw in mijn ogen en merkte dat ik de stugge banden die ik tijdens te trainingen altijd rond mijn knokkels had nog om had. Vreemd. Misschien was ik wel knocky gegaan door een dreun tegen mijn hoofd, al was dat na het eerste jaar ofzo nooit meer gebeurt. Ik opende mijn ogen en zag dat dit ook niet eens maar het kleinste beetje leek op enige plaats die ik kende. Heel vreemd. Direct waren al mijn zintuigen op scherp. Ik keek snel de kamer rond en zag nog een aantal bekende gezichten, onderandere de vriendin van mijn grote broer. Een traan zag ik over haar wang lopen. Wat zou er zijn. Toen zag ik haar buik. Het zou toch niet? Ik keek en luisterde nog verder, maar zag niemand die een drijging kon zijn. Wel merkte ik dat ik nog de strakke zwarte t-shirt en shorts aan had van de training en dat ook mijn voeten nog ingewikkelt waren. Nu herrinderde ik het me weer. Ik was aan het sparren met Max, toen ik opeens iets hoorde. Ik kon me alleen niet zomaar omdraaien, omdat ik emt Max bezig was en ondanks dat hij bijna een halve meter langer was wilde ik hem niet laten winnen. Toch nog voor ik hem kon werpen om me tijd te geven om te kijken had ik een klap tegen mijn hoofd gehad en was ik knock out gegaan. Lekker dan. Ik sprong op en liep lichtvoetig naar Lina toe. "Hey. Wat is er?" vroeg ik voorzichtig voor ik in kleermakerszit bij haar ging zitten. Mijn knokkels en voeten liet ik ingewonden, je wist maar nooit.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 21:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Lysan

    Ik zie en hoor haar praten en haal het zakje weg ' rustig aan ik zal je helpen' ik laat haar zelf wat zitten en wrijf over haar rug. Uit het niets staat het zusje van Zayn bij Liba en vraagt wat er is. ' ze heeft steken in haar buik en ze maakte net spastische bewegingen. Ik denk dat we moeten rwgelen op elke manier dan ook we naar de dokter kunnen' zg ik zachtjes. Zayns zisje leej zo niet op haar broer. Totaal het tegenover gestelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lina

    Ik keek om me heen en ik zag Daey op me aflopen. Was zij ook hier?! dat wist ik niet. Ik hoor Lysan uitleggen wat er met mij is en ik verkramp ondertussen nog meer. 'Alsjeblief' zeg ik tegen Ryanne. Ik probeer op te staan met mijn hand onder mijn buik als ondersteuning. Ik zet een stap en voel de pijn, snel zet ik nog een stap. Ik MOEST bij de deur komen. Er MOEST iemand naar haar kijken. Wat als alles niet goed was. Ik zet nog een stqp en pak de hand van Daey vast als ondersteuning. Als ik nu maar bij die deur kwam.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Een of ander meisje begon de situatie uit te leggen, maar dat hielp niet met mijn temprament. "Heb je nooit een verdomme politieserrie gekeken?! We zijn ontvoert. Dan kan je niet zomaar een doctor regelen." beet ik haar toe. Toen voelde ik Lina opkrabbelen en mijn hand grijpen. Met een vrij soepele beweging tilte ik haar op en liep naar de deur, maar die zat na wat gerammel duidelijk stevig op slot. "Lina... Kan het zijn dat je zwanger bent?" Ik ademde de vraag bijna. het zou toch niet kunnen dat Zayn nu vader werd en wij daar niets over hadden gehoord. Haar buik leek namelijk wat boller dan de laatste keer dat ik haar gezien had... 15 weken geleden, bij het familie dinner... Ik zette haar voorzichtig tegen een muur aan. "Rustig ademen. Concentreer je daar op en op mijn stem. Dan kan het goed zijn dat de pijn weg trekt." Dat was een truc die mij was aangeleerd om altijd door te kunnen vechten ookal was je bebloed en verging je van de pijn. Op je stoten, ademhaling en je tegenstander blijven letten, dan is er geen plek meer voor de pijn.


    Bowties were never Cooler

    Megan Jade Tomlinson
    'Zij is niet mijn probleem, dat is Kathy's probleem' zegt Jacelynn. Ik rol met mijn ogen, natuurlijk is Georgia je probleem niet. Jou gevangene zit hier recht voor je. Ik zucht even 'En wat wil je nu gaan doen, hier de hele avond blijven?' Vraag ik even geïrriteerd. Waarom kon ze gewoon het fatsoen niet even opbrengen om ons gewoon te laten doen wat we willen, maar toch niet kunnen ontsnappen. Dan was ik veel aardiger geweest. 'Ik snap eigenlijk niet dat ik nog niet dood ben' zeg ik dan half tegen Jacelynn, half tegen mezelf.


    That is a perfect copy of reality.

    Lina

    'Lina... kan het zijn dat je zwanger bent' hoor ik Daey zeggen. 'Sorry' zeg ik tegen haar en lig bestcomfortabel iinhaar armen. 'Het is allemaal mijn schuld, niet die van je broer, hij weet het ook maar net' zeg ik snel. "Rustig ademen. Concentreer je daar op en op mijn stem. Dan kan het goed zijn dat de pijn weg trekt." Direct reageer ik hierop. Ik wist dat het zou helpen. Iets in haar stem ka Meer de mij. Ik kon haar advies beter aan dan dat van Lysan, ik wist niet waarom. Ik sloot mijn ogen en adem de zo rustig mogelijk in en uit.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik twijfelde wat ik moest doen. Helpen of niet? Maar een zwangere vrouw kon ik niet in mijn eentje aan. Ik rende naar de deur en ging er voor staan. 'Niks daarvan. Jullie blijven hier, wat er ook gebeurd. Ik bel wel iemand. Zitten nu,' zei ik streng en weer naar de bedden. Deze keer hielp ik haar wel een beetje. Ook die Daenerys was nu wakker. God, ik was haar bijna vergeten. Ach, ik martelde haar later nog wel.
    'Zitten nu.' Herhaalde ik, gewoon voor de duidelijkheid als we weer bij de bedden staan.
    Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak en belde het nummer van de huisdokter in de buurt. 'Ja, hallo? Ik heb een dokter nodig want ik zit hier met een zwangere vrouw.'
    Ik gaf degene aan de telefoon het adres en zei dat hij er verder tegen niemand iets over mocht zeggen.
    Zo'n tien minuten later kwam er een man van middelbare leeftijd de kamer binnen gelopen. Ik was even snel naar de achterdeur gelopen om hem binnen te laten, zo snel mogelijk zodat ik het drietal niet te lang alleen liet. 'Daar zit ze.' zei ik terwijl ik naar Lina wees.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 22:47 ]


    Do what people say you can't.

    Daenerys Sansa Malik
    Ik luisterde half geschokt, half nogsteeds op mijn hoede naar haar verhaal. het was dus waar. Zayn werd vader. Aan de ene kant was ik zo blij voor hem, aan de andere kant voelde ik mijn oudere broer langzaam uit mijn leven wegglippen en dat voelde verschrikkelijk. Voor nu besloot ik het te laten rusten. Dat kon later nog. Ik mocht haar nogsteeds en ik wilde niet dat ze pijn leed. Ik vertelde haar dus een truc die misschien zou werken. Het leek te helpen, want haar spieren ontspanden en haar gezicht werd meer sereen. ''Goed zo. Ga zo door." Ik negeerde alles en iedereen om ons heen. Ze leken geen bedrijging te vormen, want ze waren nog redelijk ver weg, dus ze waren nu niet erg belangrijk. Toen er opeens een man van middelbare leeftijd aan kwam haalde ik uit instinkt met een harde linkse hoek naar hem uit waardoor ik zijn neus hoorde kraken en hij achteruit tuimelde. "Poten af." gromde ik. Toen vlogen mijn ogen wild naar het meisje in de deuropening terwijl ik nogsteeds beschermend voor Lina zat. 'En wat moet jij hier? of moet ik ook jou neus breken?" siste ik ahar toe. Dat ze in de deuropening stond voorspelde al niets goeds en ze mocht prima weten dat ik niet bang was om te vechten.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 22:53 ]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    Megan rolde met haar ogen, waarna ik diep zuchtte en mijn boog naar beneden liet zakken. 'En wat wil je nu gaan doen, hier de hele avond blijven?' Ik schudde mijn hoofd en keek haar aan. "'Zullen we een deal maken? Als jij je vriendjes vertelt normaal moeten doen, krijgen ze per drie uur te eten. Lijkt me eerlijk?" Stelde ik haar voor. 'Ik snap eigenlijk niet dat ik nog niet dood ben' Ik lachte even en schudde mijn hoofd. "Voor ik hieraan meedeed, had ik mezelf beloofd om geen mensen te gaan vermoorden. Alleen martelen." Zei ik. Het was eerlijk waar, maar ik zou alleen mensen vermoorden onder omstandigheden waarbij ik het echt niet meer kon.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 22:53 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.