• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    'Je denk vast dat hij je kent. Dat hij weet wie je bent. Maar weet je hoe het zit hij kent je niet. Je bent gewoon weer een of ander gillend meisje die achter hem aanzit en denkt dat jullie elkaar kennen. Hij houd van mij en enik van hem. Daar kun jij niet tussen komen. En o ja als jij zulke dikke vrienden met hem bent had ik dat heus wel geweten. Ik ken al zijn vrienden zelfs een aantal fans maar jou? Jou ken ik niet!' Zei ik nu pissig. Nu moest ze echt even ophouden met dat irritante gedoe. Ik kon haar hoofd er wel af rukken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Denk je nou echt dat ik daar van op kijk Horan? Denk je dat je ook maar iets over mij weet?' Sist ze en haar nagels krassen over mijn wangen. Ik krimp kort ineen en voel bloed glijden over mijn wang. Zonder na te denken of wat sla ik haar met mijn vlakke hand op haar wang. Een pets geluidje vult even de ruimte en haar wang klert rood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    'Je denk vast dat hij je kent. Dat hij weet wie je bent. Maar weet je hoe het zit hij kent je niet. Je bent gewoon weer een of ander gillend meisje die achter hem aanzit en denkt dat jullie elkaar kennen. Hij houd van mij en enik van hem. Daar kun jij niet tussen komen. En o ja als jij zulke dikke vrienden met hem bent had ik dat heus wel geweten. Ik ken al zijn vrienden zelfs een aantal fans maar jou? Jou ken ik niet!' Lina begon volgens mij boos te worden.
    'Misschien deed hij dat wel allemaal achter je rug om.' grijnsde ik.
    Nadat ik antwoord gaf voelde ik een hand tegen mijn wang slaan. 'Hoer!' gilde ik.
    Weer pakte ik mijn mes. Ergens in mijn achterhoofd wist ik dat er ook nog een pistool ergens in deze ruimte lag. Ik rende er heen., pakte 'm en liep terug naar haar. Net niet zo lang geleden, duwde ik haar tegen uur muur. Het einde van het pistool duwde ik tegen haar slaap. 'Nu ga jij je eens heel normaal gedragen, of ik vermoord je echt nog een keer.' gromde ik.

    [laatste post voor vandaag. :c]


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'hoer' gilt ze naar me en ik grijns. Ze rent weg en komt terug. Ze duwt me tegen de muur en houd het pistool tegen mijn slaap. Mijn hart raast tekeer maar ik was er klaar en tevreden mee. Ik leefde lang niet het perfecte leven zoals vele dacten. Nu ga jij je eens heel normaal gedragen, of ik vermoord je echt nog een keer.'  ' vermoord me maar' mompel ik naar haar. ' Lina zeg tgen Niall en mn ouders dat ik van ze houd' zeg ik tegen Lina. ' nou schiet dan of durf je niet' ik kijk haar weer uitdagend aan. Dan was ik er qel snel vanaf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Je geeft dat watje een zware verdoving, terwijl zo'n lichte genoeg voor haar is, en mij laat je hier liggen tot dat die eindelijk inwerkt, wat ben je toch voor een hatelijke bitch' Ik glimlachte even en hoorde hoe haar stem langzaam zachter werd. "Ik weet het, maar ik moest snel handelen en dus pakte ik de pijl met sterkere verdoving." Zei ik. "En ik weet dat ik een hatelijke bitch ben, maar ik neem aan dat je mij niet erger wilt zien." Zei ik. 'Tot over een half uur of langer" Ik glimlachte en deed mijn boog wat omlaag. Eindelijk. Een béétje rust. Ik leunde wat tegen een boom aan en zuchtte diep. Mijn haar zat helemaal in de war en ik werd een beetje gepikeerd, maar ik moest me inhouden anders ging ik nog stomme dingen aan Tyler vragen. Of hij even wat drugs in me kon spuiten. Nee dank je, ik was al door die fase heen. Ik stond weer rechtop, met mijn boog klaar voor het geval Megan wakker werd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Zo'n tour, putten me helemaal uit. Ik wist niet hoe lang ik geslapen had, maar dat het lang was wist ik wel. Ik voelde me enorm brak en wist met moeite me bed uit te komen. Een warme douche deed me redelijk goed, maar echt top fit, zou ik me vandaag niet meer voelen. Gelukkig had ik nog helemaal geen plannen, behalve dat Georgia vandaag langs zou komen. Ik had alleen geen flauw idee hoe laat.
    Ik zetten een bak thee voor mezelf en nestelde me in de enorme bank, voor de tv. Ik zou straks eerst Louis bellen om te vragen of die ook langs kwam. Ondanks dat we altijd alleen maar op elkaars lip zaten tijdens zo'n tour, leek het wel of ik geen moment zonder hem kon. Of heel mijn systeem op hol sloeg, zodra ik niet met hem in dezelfde kamer zat. Het was belachelijk, maar waar. Dus pakte ik mijn mobiel van de salontafel om hem te bellen, toen ik zag dat ik een berichtje had van Zayn. Ik trok bedenkelijk mijn wenkbrauwen op, toen ik zijn berichtje las. Waar had die last van dan. Zayn, grappenmaker, ga terug je bed in mate. Ik heb Geo gister avond nog gesproken en er was niets aan de hand.
    Stuurde ik terug. Ik wist niet wat die jongen op had, maar dit klonk echt nergens naar. Toch? Wie wilde onze meiden nou iets aan doen, dat sloeg echt nergens op. Toch sloeg langzaam de twijfel toe en belde ik in plaats van Louis, Georgie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Megan Jade Tomlinson
    Iets meer dan een half uur later word ik weer wakker. Ik kijk even rond om te kijken of ik daadwerkelijk op de zelfde plek lig als eerst. Ik knipper even met mijn ogen om weer scherp te kunnen zien, en als dat uiteindelijk gebeurd, zie ik dat ik nog op dezelfde plek lig. Ik duw mezelf omhoog en ik zie Jacelynn zitten met haar verrekte boog. 'Goed. Wat moeten we met Georgia, die ligt er ook nog steeds' zeg ik dan tegen haar. Ik voel me oppeens helemaal fit, en ik weet dat ik meer energie heb dan dat ik had voor. Dit kan me nog wel is helpen om voor altijd te ontsnappen.


    That is a perfect copy of reality.

    Lina

    'Misschien deed hij dat wel allemaal achter je rug om.' Zegt ze alsof ze er van geniet. Ik kon haar wel slaan. Wat dacht ze wel dat zayn zomaar zou vrwemdgaan? Als er iemand was die betrouwbaar was, was het zayn wel. 'Tuurlijk niet! Jij bent hier degene die je niet kan vertrouwen, dus denk maar niet dat ik dat ga doen!' Zeg ik en ik voel langs mijn kin die gestoptis met bloeden. Gelukkig had ze niet zo hard ggesneden. Als lysan zich op offert en zegt dat ze dood wil hou ik het niet meer. Ik knijp haarop een bepaalde plek ik haar arm waardoor ze het pistool llos liet. Ver volgens duwde ik haar andere arm ook van Lysan af. Ik tfok lysan naar je toe. 'Denk maar niet dat wij voor jou gaan knielen.' Is het laatste wat ik nog te zeggen heb en ik ga zitten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    Mijn ademhaling ging steeds wat sneller, zo boos werd ik van haar. 'Vermoord me maar,' mompelde Horan, ' Lina zeg tegen Niall en m'n ouders dat ik van ze houd. Nou schiet dan of durf je niet'
    Nog voor dat Lysan dat zei hoorde ik Lina nog iets over Zayn zeggen. Dat kind kon zich druk maken zeg. Alleen om zo'n patsertje.
    Ik kon Lysan eigenlijk niet schieten omdat ik over Lina ging, maar wat kon het me ook schelen.
    Net op het moment dat ik de trekker wil overhalen, voelde ik een pijnlijke kneep in mijn arm. 'Godver!' gilde ik en liet het pistool vallen. Ik hield er totaal niet van als mensen aan me zaten. 'Denk maar niet dat we voor jou gaan knielen?' zei Lina en ging zitten.
    Ik raapte snel de revolver op, verdomme. 'Knielen? Alsjeblieft, zo ver in de middeleeuwen zitten we niet.'
    Ik schudde mijn hoofd. Dom kind. Weer richtte ik de pistool, deze keer op beide. 'Nu gaan jullie je eens heel gauw gedragen, of er gaat jullie iets nog veel pijnlijkers te gemoed.' gromde ik.


    Do what people say you can't.

    Lina

    Ik bleef Ryanne boos aankijken en vertrek geen spier als ze het pistool op mij richt. 'Misschien he. Als je ons wat beter verzorgt en ons iets minder gewelddadig behandeld, zijn wij niet zo opstandig.' Zeg ik een beetje uitgeput. Ik begon het warm te krijgen en adem de iets sneller. 'En als je gewoon je wapens ergens neerlegd waar wij er niet bij kunnen en jullie ook niet heeft niemand last van moord of zelfmoord neigingen.' Zeg ik er nog snel achteraan. Misschien deed dit haar inzien dat het ook anders kan en dat dat beter was voor ons beide, wat het misschien niet was voor ons maar dat stuk was miaschien nu heel even niet van toepassing.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    Mijn ademhaling was ondertussen best wel zwaar, dat gebeurde altijd als ik een wapen in mijn hand kreeg. 'Misschien he, als je ons wat beter verzorgt en ons iets minder gewelddadig behandeld, zijn wij niet zo opstandig. En als je gewoon je wapens ergens neerlegt waar wij er niet bij kunnen en jullie ook niet heeft niemand last van moord of zelfmoord neigingen'
    Lina was duidelijk uitgeput. 'Heel misschien, als jullie voor een tijdje normaal doen, zal ik kijken wat ik kan doen.'
    Eigenlijk wist ik ook wel dat ik niet normaal meer bezig was. Maar dat deed er niet meer toe. Ik had toch al amper vrienden, waarom zou dit dan niet kunnen?
    'Deal?' zei ik duidelijk.


    Do what people say you can't.

    Lina

    'Als jij iets minder wapens op ons richt..' zeg ik en ik begin me steeds slechter te voelen. Ik voel steken in mijn buik en weet niet waar het vandaan komt. Mijn buik was al zichtbaar geworden en ik aai de eroverheen. Ik hoopte dat Ryanne het niet zou merken, straks zou ze haar nog wat aan doen. Ik weet niet waarom, maar al vanaf het begin denk ik dat het een meisje word
    Ik begin nu erg zwaar te ademen en draai mijn hoofd weg van Ryanne. Please... zie dit niet. Dacht ik bijna hard op.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ik hopr hoe ze de trekker over haalt en sluit tevreden mijn ogen. Eindelijk het was me gelukt. Thuis zouden ze verdrietig zijn maar ik hoopte dat ze het begrepen.ineens hoor ik een schreeuw en ik vervloek LIna. Ik hoor hun amper prayen omdat ik met mezelf bezig was. Het wapen kon ik niet agpakken... Ik zag dat Lina pojn had en loop naar haar toe eersy woi ik er wat van zehgen dat ze mijn kans verpest had maar ik zag dat het echt niet goed ging. Water was mijn eerste gedachte. Ineens bedenk ik me dat Lina mijn deel niet op had. Snel zoek ik dde fles waar nog een flinke laag in staat em draai de dop open ' srink wat'zeg ik haar als il haar op bed zet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik lig te verkronkelen op mijn bed. Dit moet Ryanne wel gezien hebben shit.'drink wat' hoor ik ineens van volgens mij Lysans stem. Ik neem het drinken aan en drink zachtjes een paar slokken. 'Wat?' Probeer ik te zeggen maar ik krimp ineen van de pijn. 'Wat... gebeurt er?' Vraag ik een beetje wanhopig. Opeens werd ik boos. 'Heeft Ryanne dit gedaan?' Roep ik zo hard als ik kan, wat dus niet hard is, en ik wou vijandig opstaan wat geen goed idee was. Ik val weer terug op het bed en zie al helemaal voor me hoe ze mijn buik had geraakt met dat akelige mes. Ik begon er helemaal van te bibberen. Ik voelde aan mijn buik maar er was geen bloed. Wat raar wat was er dan aan de hand?

    (Jullie mogen best een klein detail van mijn karakter ofzo bedenken in jullie post hoor vind ik niet erg. Bijv. Dat ik van het bed af val of dat er toch wel bloed is maar ik het niet zie. Word het interessant van ^^)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 10:39 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    Net iets meer dan een half uur was verstreken en Megan stond op. 'Goed. Wat moeten we met Georgia, die ligt er ook nog steeds' zei ze. Ik merkte aan haar dat ze wat meer energie had dan normaal, shit. Vroeg of laat moest ik haar gaan drogeren, maar dan wel met een pijl. Dat werkte namelijk het beste. Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag. ''Zij is niet mijn probleem, dat is Kathy's probleem.'' zei ik. Kathy moest namelijk zorgen voor de Styles en Georgia was er één van. Dus ik ging niks met haar doen, aangezien ze niet mijn werkje is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.