• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek grijnzend naar de twee mensen die nu bewusteloos op de grond lagen, de man lag nu tenminste wel in zijn huis - dus ik deed de deur zachtjes dicht, voor het geval er iemand thuis was en keek toen lipbijtend naar Horan. Hoe zou ik haar moeten brengen naar het huis? Aan Kathy had ik even niks, ik vertrouwde haar immers niet meer. Zuchtend deed ik haar capuchon op haar hoofd en pakte haar voeten vast om haar zo naar het huis te slepen. Ik had geen andere snellere keuze. Toen ik bij het huis was liep ik een blanke kamer binnen, zonder iets erin, zelfs geen raam. Ik dumpte haar daar maar daar en deed de deur op slot, de sleutel deed ik in mijn decolleté. Niemand zou daar kijken en liep weer naar Tyler toe. Zijn neus bloedde. Oh damn. ''Waar zijn ze?!'' riep ik en keek naar de deur die open was, met het raam nog open. Ik kreunde geërgerd en liep weer het huis uit. Dit was absoluut niet leuk. Ik pakte een pijl uit mijn koker en rende naar buiten. Ik schoot een pijl in iemand's rug en ook één in de ander. Dat was Megan en Georgia. Wat fijn zeg. ''Megantje toch. Had ik niet gezegd dat je op moest passen?'' zuchtte ik en haalde de pijlen hardhandig uit hun ruggen, om ze weer in mijn koker te doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Even gezorgd dat jullie beiden kunnen reageren.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Jade Tomlinson
    Ik sta hier met Georgia, en ik heb echt geen flauw idee waar ik heen moet gaan dus ik blijf maar even staan. Oppeens zie ik in de verte dat Lysan wordt meegesleurd door niemand minder dan die bitch van een Jacelynn. Ik schrik even en ik wil wegrennen, maar mijn voeten willen om een of andere reden niet meewerken. Ik zucht even diep, dan maar wachten tot dat ik naar binnen gesleurd word. Ik voel al snel aanwezigheid van iemand anders en voordat ik me om kan draaien zie ik een pijl in de rug van Georgia verschijnen, shit. Jacelynn is achter ons aangekomen. Weer probeer ik weg te rennen, te laat natuurlijk, want ik krijg ook een pijl in me rug en ik val om. Ik hoor Jacelynns voetstappen onze kant opkomen en daarna een scherpe pijn in mijn onderrug. Mijn gezicht laat geen schrijntje pijn zien, omdat ik onderhand wel aan die pijlschoten gewend ben. 'Megantje toch. Had ik niet gezegd dat je op moest passen?' vraagt Jacelynn zuchtend. Nep zuchtend, weet ik bijna zeker. 'Ja, maar wie heeft gezegd dat ik naar jou moet luisteren?' beantwoord ik spottend haar vraag. Ondanks de pijn die ik vandaag al heb gekregen, kan het me er niet van weerhouden om opstandig te blijven doen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 20:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan.

    Langzaam verdwijnt het zwart en ik kreun even pijnlijk. Ik kom langzaam omhoog en kijk rond als ik toch niets zie. 'Is er iemand?" vraag ik mompelend en geen reactie. Ik was dus niet bij de rest. Mijn rug was pijnlijk en mijn knieën zouden nog openliggen, mijn hand had een wond van de eerste pijl toen TYler me bijna wurgde en ik had een wond in mijn been van de laatste pijl die ze in me hadden geschoten. Ik kom langzaam overeind en begin tegen de deur te bonksen. HEEY LAAT ME ERUIT" schreeuw ik hard. Ik wou dat Niall er was om me vast te houden, lieve woordjes te fluisteren en te zeggen dat hij van me hield en het wel goed kwam al zou dat laatste totaal gelogen zijn. Ik begin naast te slaan ook te trappen tegen de deur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik rolde met mijn ogen en keek haar sarcastisch aan. Was ze echt serieus? 'Ja, maar wie heeft gezegd dat ik naar jou moet luisteren?' Ik keek haar weer aan en schudde afkeurend mijn hoofd. "Ik dacht dat je zei dat je verstandig was, dat ben je blijkbaar niet schat. Als je een beetje verstandig was, had je geweten je allang gewaarschuwd om alert te blijven. Trouwens, als je eten wilt, moet je zelf naar binnen komen. Ik twijfel of je dat kan Megan, sinds je een paar pijlen hebt gehad van mij. Die Horan slet was echt vermoeiend." Zei ik en keek haar aan met een neppe engelachtige glimlach aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Jade Tomlinson
    Ze schudde afkeurend haar hoofd en zei 'Ik dacht dat je zei dat je verstandig was, dat ben je blijkbaar niet schat. Als je verstandig was geweest had je geweten je allang gewaarschuwd om alert te blijven. Trouwens, als je eten wilt, moet je zelf naar binnen komen. Ik twijfel of je dat kan Megan, sinds je een paar pijlen hebt gehad van mij. Die Horan slet was echt vermoeiend' zei ze en ze keek me aan met haar stomme kut kop. 'Denk je nou werkelijk dat ik uitgeschakeld ben door een paar pijlen van je?' Vraag ik spottend tegen haar. 'Dan heb je dat toch echt mooi fout, bitch' sis ik dan tegen haar. Ik zucht even, ik vind dit erg voor Georgia, maar het is voor mijn eigen bestwil. Ze kan haar boog toch niet gebruiken. Ik sta op en ik ren zo hard als ik kan de bossen in.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 22:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Praattopic 2


    Spoiler alert: you will save yourself

    Georgia Madison Jaspers

    Ik gil als we op de gang komen. Dit herken ik. Niet uit een herinnering, maar uit een droom. Verstijfd blijf ik staan, en ik hoor niets meer. Deze droom heeft me jarenlang gepest, zodat ik niet meer durfde te slapen. Ik weet nog hoe ik soms dagen achter elkaar niet was gaan slapen. Op een gegeven moment voel ik iets in mijn rug. Ik gil van de pijn, en voel aan mijn rug. Een pijl. Ik begin te huilen en schreeuwen, en degene die het gedaan heeft te trappen. 'Haal het eruit! Haal het eruit!' Gil ik hard zodat iemand mij wel moet horen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Denk je nou werkelijk dat ik uitgeschakeld ben door een paar pijlen van je?' zei ze spottend, waarna ik opnieuw zuchtte. Wat had ik zin om die jongens te bedreigen, in plaats van dit. Dit was echt irritant aan het worden, die mensen wilden steeds ontsnappen en dat was voor ons niet bepaald een pretje. ''Langzamerhand wel, je bent hier pas een dag schat. Vergeet dat niet.'' zei ik met een grijns. 'Dan heb je dat toch echt mooi fout, bitch' Ze zette het op vluchten, de bossen in. Ik kreunde geërgerd en gooide mijn armen in de lucht. ''Jezus man.'' Ik rende achter haar na de bossen in en pakte mijn speer uit mijn koker. Ik had geen zin meer pijlen, maar ik gebruikte mijn boog nog wel. In deze pijl zat verdovend spul, die je bewusteloos maakte voor een half uur, minstens. Ik richtte de pijl op Megan en loste. In haar enkel. Ik zuchtte diep en rolde mijn ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Jade Tomlinson
    Ik voel al snel voor de zoveelste keer een vreselijke pijn in mijn lichaam. Ik val weer op de grond en laat de pijl of speer of wat dan ook in mijn enkel liggen. Ik ben het nu zat, ik doe wel wat zij willen, want zo gaat het me echt niet langer. Ik vraag me af waar Jacelynn blijft en wat er met Georgia gebeurt. En natuurlijk wat er straks met mij gebeurd als ik weer terug kom in dat freaking huis waar we in opgesloten zaten, krijg ik nog meer klappen van zowel Jacelynn als Tyler? Of zullen ze het hierbij laten?


    That is a perfect copy of reality.

    Ryanne Lucy McGurr


    Zo onopvallend mogelijk haalde ik mijn mobiel uit mijn zak. Wat die die jongen nu weer? Dan zorg ik ervoor dat jij The Wanted ontmoet, en niet zomaar een uurtje ofzo, maar dan gaan we iets doen ofzo.
    Hmm, niet slecht, maar het kon beter. Ik denk er over na. typte ik terug, waarna ik hem weer terug in mijn broekzak deed.
    'Wat bedoel je nu doen? En wie bedoel je met we?' Lina's stem was duidelijk overgeslagen.
    'Heb je hier dan nog geen mensen gezien, lieverd? Oh, en ik bedoelde wat we gaan doen met dat beroemde vriendje van je, en dat ding was daar in jouw buik zit.' grijnsde ik.
    Ik haalde het mesje uit mijn zak en draaide er wat mee voor haar gezicht.

    [Meh, ik vind dat met The Wanted stom, maar ik wist/weet niks anders]


    Do what people say you can't.

    Lina

    Ik zie haar wat op haar mobiel. Even wil ik hem afpakken maar ik bedenk me dat dit misscjien een slecht plan is. 'heb je hier dan nog geen mensen gezien?Oh, en ik bedoel de wat we gaan doen met wat beroemde vriendje van je.en dat ding wat daar in jou buik zit.' Zeg ze met een stem die mij eeg irriteerd. Wacht wat zei ze? Wat was ze van plan? Ik zie haar een mesje uit haar zak halen en dijns achteruit. Ze zwaait met het mesje voorijn gezicht. 'Wat gaan jullie met hem doen? En haal dat ding weg!' Acht eeuw ik hard in de hoop dat iemand wakker wordt. 'En je blijft van ons af!: zeg ik nog harder. En ik keuip helemaal tot het hoofd gedeelte van het bed.

    (Sorry voor typfouten)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 21:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ik hoor wat geschdeeuw en ik krijg weer hoop. Mijn hele lihaam was pijn. Mijn knieen lagen open,ik had een wond in mijn been en een bloedwond bij mijn hand.' halo iemand help me verdomme haal me erjit' krijs ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    Dit kind was echt een watje. Bang voor zo'n klein mes dat helemaal niet zo scherp was al normaal. Ik had heb al drie dagen niet geslepen. 'Wat gaan jullie met hem doen? En haal dat ding weg! En je blijft van ons af!' Schreeuwde ze.
    'Bek dicht, anders gaan die mooie lippen van jouw een lange tijd dicht.' Snauwde ik terug.
    Ergens hoorde ik nog iemand schreeuwen. Vast die Horan. 'Nee.' Riep ik daarna terug.
    Ik hield er niet van als mensen tegen mij schreeuwden. Dan voelde ik me aangevallen. Maar nu was het minder dan vroeger. Toen begon ik al te huilen wanneer iemand een niet zo aardige opmerking maakte. Gelukkig heb ik geleerd om nog harder terug te schreeuwen. 'En gedraag je normaal anders gaan er nog minder leuke dingen gebeuren.'

    [inspiloooosss ;c]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 21:59 ]


    Do what people say you can't.

    Lina

    Ik kijk ryanne boos aan. Ik ga mij echt niet zo op mijn kop zitten. En ik hoorde een svhreeuw. Het klonk als Lysan. Waar was ze? Toen ik glauw vielwas ze er nnog. Ik stond op. Ik moest Lysan helpen. Ik ging wat rechter op staan. Een hand op mijn buik en de ander wijzend naar de deur. 'Laat Lysan vrij! Ze is nog maar een kind!' Ik dacht direct aan mijn leeftijd ook niet al te oud. Ik keek Ryanne doodringend aan. 'Waar is ze?!' Vraag ik opdringerig.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!