• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    'Ik heb al een paar keer eten gevraagd, dus ik zou het fijn vinden als we wat te eten en drinken krijgen. En wat zouden we hier voor zinnigs moeten doen?'
    Horan was de eerste die antwoord gaf. 'Waar is hier eten?' Lina volgde, 'Wij hebben honger.'
    Hmm, eerlijk gezegd had ik deze dag ook nog niks gegeten. 'Misschien. En misschien is het zinnig om te stoppen met huilen, je komt er toch niet verder mee.'
    Ik draaide mij om, om de kamer uit te lopen. De ramen zaten dicht en de deur deed ik ook op slot dus ze konden nergens heen. Ik liep naar de keuken waar ik wat oud en keihard brood pakte. Ook pakte ik een fles water dat al een maand geleden gekocht was. Voor mezelf pakte ik wat verse koekjes en stopte die in mijn mond. Ik liep weer terug, opende de deur, en gooide het eten naar hun hoofd. 'Vangen,' riep ik net wat later dan het op hun schoot viel.


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'Misschien. En misschien is het zinnig om te stoppen met huilen, je komt er toch niet verder mee.'hoor ik haar zggen en besluit haar te negeren. Ze loopt weg en sluit de deur. Iets latwr roept ze vangen en iets hard valt op mijn schoot. Hongerig open ik de zak brood. Het brood was mega hard en er zat schimmel op. ' wat is dit nou verdomme wat we ook doenn en hoe we ook feageren get boeit jullie geen fuck. Geef ons verdomme gewoon eten of niks' ik besloot dat ik niets ging eten end an zou ik Niall het op een manier laten weten dan hoefde hij niks te doen.. Hij zoh zich schuldig voelen maar ik was van alles dan af, hier hadden ze geen lol meer aan me en Niall zou geen gekke dongen doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lina

    ik voel aan het harde brood. dit ging ik niet eten! straks kreeg ik nog zwangerschapsvergiftiging. ik pak wel de fles water en drink hem half leeg. het was heerlijk om weer even veel te drinken. normaal drink ik ook altijd veel en als je dan heel lang niks gdronken had. ik veeg met mijn mouw over mijn mond om het laatste beetje water weg te vegen. ik keek naar Lysan, die compleet gelijk had over het eten, en keek daarna naar Ryanne.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ik kijk Lina aan ' drink jij maar je hebt het nodig en ik hoef niet' zeg ik zacht en redelijk chagerijnig. ik maak mijn knot los en kam mijn haren met mijn vingers. Als ik iets scherps in handen kreeg zou ik mezelf open snijden en zorgen dat de rest iets tegen NIall zou zeggrn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik grinnikte van hun reacties. 'Ik hou van jullie drama,' zei ik zachtjes binnensmonds, zodat geen van beide het zou horen.
    'Jullie moeten het hier maar mee doen, punt. En nee, lieverd, het kan ons geen ene reet schelen. Zolang die broers en vriendjes van jullie maar eens gaan veranderen. Hebben jullie al eigenlijk iets van ze gehoord? Nee? Nou, waarschijnlijk geven ze dus helemaal niks om jullie. Anders waren ze toch allang op zoek naar jullie geweest?'
    Ik keek spottend van de één naar de ander.


    Do what people say you can't.

    Lina

    ik keek Ryanne met een hatelijke blik aan. 'ze zijn naar ons op zoek. en denk maar niet dat ze jullie ons iets aan laten doen.' Ikmkeek naar haar broekzak waar ik een vorm van een mobiel zag. doe zou ik nooit af kunnen pakken. shit, wat nu. ik kan dat brood niet eten, en zij maar koekjes eten. 'Wat moet zayn eigenlijk doen? en wat gebeurt er als hij dat niet doet?' vraag ik met een hese stem. ik ga dicht voor haar staan. als ik zelf vind dat ik iets te dichtbij sta doe ik nog een stap naar achter, maar verder ga ik niet.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Jullie moeten het hier maar mee doen, punt. En nee, lieverd, het kan ons geen ene reet schelen. Zolang die broers en vriendjes van jullie maar eens gaan veranderen. Hebben jullie al eigenlijk iets van ze gehoord? Nee? Nou, waarschijnlijk geven ze dus helemaal niks om jullie. Anders waren ze toch allang op zoek naar jullie geweest?' pissig kijk ik haar aan' tsja ze hebben ook echt de mogelijkheid om wat te zeggen of wat te laten weten hier aan ons' kaats ik naar haar toe. Ik kijk haar en Lina aan. ' ja wat moet Niall eigenlijk doen. Je vtiendje worden? Je in de spothlights zetten omdat je zelf niks weet te verzinnen en te hopeloos bent?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    'Ze zijn naar ons op zoek. En denk maar niet dat ze jullie ons iets aan laten doen. Wat moet Zayn eigenlijk doen? En wat gebeurd er als hij te niet doet?'
    Lina was zelfs zo zeker van zichzelf dat ze gaat staan. 'Tsja, ze hebben ook echt de mogelijkheid om wat te zeggen, of wat te laten weten hier aan ons.'
    Lysan kwam er ook even tussen. 'Ja, wat moet Niall eigenlijk doen. Je vriendje worden? Je in de spotlights zetten omdat je zelf niks weet te verzinnen en te hopeloos bent?'
    'Wat een vragen,' grijnsde ik, 'Maar dat gaat jullie helemaal niks aan lieverds. En trouwens, dat van Niall, like I already said, ik bepaal niks over hem. Hij is van Tyler.'
    Weer haalde ik het mes uit mijn zak, maar ga nu met de scherpe kant over haar kaak tot haar kin. Ik drukte wat harder zodat er na de eerste keer al bloed uit kwam. 'En nu ga je heel snel weer normaal doen, of al jouw bloed komt er nog eens een keer uit.' Siste ik en duwde haar weer bij Lysan.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 14:20 ]


    Do what people say you can't.

    Lina

    ik svhrik als ze het mes tevoorschijn haalt. ik denk dat ze bluft maar dan zet ze het mes tegen mijn keel. ik blijf heel stil staan en luister goed naar de woorden die ze zegt. hoezo gaat dat mij helemaal niks aan? het is mijn vriendje! wil ik schreeuwen maar dat bewaar ik tot later. waarom waren ze allemaal zo bruut. ik snapte pook wel dat je geen softys als ontvoerder zou zijn, maar iedereen zn pijn veroorzaken. ik val terug op het bed. direct breng ik mijn hand aan mijn keel. ik voel vloeistof, als ik mijn hand bekijk zie ik bloed. zou ze me echt durven doden of xou ze bluffen. 'hoezo gaat dit mij niks aan, hij is mijn vrien ja?!' komt er dan toch uit mijn mond. ik heb direct spijt van dat ik het gezegd heb.

    (of was je nog niet klaar. anders pas ik m ook zo aan)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 14:15 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (mijn stukje past nog steeds yay)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lyasn Horan

    'Wat een vragen,' , 'Maar dat gaat jullie helemaal niks aan lieverds. En trouwens, dat van Niall, like I already said, ik bepaal niks over hem. Hij is van Tyler.'
    Ze pakt een mes en snijd over de kel van Lina. 'En nu ga je heel snel weer normaal doen, of al jouw bloed komt er nog eens een keer uit' dreigt ze naar ons 'hoezo gaat dit mij niks aan, hij is mijn vrien ja' kaatst Lina. 'Niall is mijn fucking broer dus het gaat me wel aan en hij is niet van Tyler, hij is vna mijn ouders en zfamilie. Hij is van niemand dus houd je fucking klote bek ens erover. Geef ons uberhaupt eens een goede reden dat we heir zitten' ratel ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xAlways schreef:
    (...)

    [Voor Harry is er nog niet erg veel gebeurt. Hij heeft een berichtje van Zayn gekregen vwaarin staat dat de meiden zijn ontvoerd, en een videoboodschap van Kathy waarin ze vertelt dat Georgia eraan gaat als hij niet haar vriendje wordt]


    [.ik heb het even heel
    Snel een beetje globaal terug gelezen, maar kan die videoboodschap niet vinden ;x
    Verder weet ik nog altijd niet wat ik met Harry aan moet, want alles gebeurd in dat huis...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Zayn wil alle band leden samen roepen want hij weet wat er is. Misschien kun je de beruchten van zayn. X always terug lezen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    'Hoezo gaat dit mij niks aan, hij is mijn vriend ja?!' Volgens mij ontploft dat kind ooit nog. Oh, dit was alleen maar entertement voor mij.
    'Niall is mijn fucking broer dus het gaat me wel aan en hij is niet van Tyler, hij is van mijn ouders en z'n familie. Hij is van niemand dus houd je fucking klote bek eens erover. Geef ons überhaupt eens een goede reden dat we hier zitten.' Lysan kwam er ook weer eens bij. Ik denk dat zij ook nog een keer ontploft van al dat geschreeuw.
    'Kalm aan, girls.' zei ik rustig, 'Lina, het gaat jou totaal niks aan. Oh, en ik moest van Zayn zeggen dat hij een ander heeft.' Ik glimlachte lief naar haar. 'En jij Lysan, Niall mag dan wel jouw broer zijn, hier is 'ie van Tyler. Thuis kan 'ie doen wat 'ie wil. Een reden zeg je? Omdat die lieve boyband van jullie ons allemaal, stuk voor stuk, iets vreselijks heeft aan gedaan. En het gaat jou geel bal aan wat dat allemaal mag zijn.' Elke keer ging mijn stem iets harder. 'En nu flikker je op met al die fucking vragen.'


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'Kalm aan, girls.' 'Lina, het gaat jou totaal niks aan. Oh, en ik moest van Zayn zeggen dat hij een ander heeft.'grijnst ze naar Lina. Ik laat een bespottend lachje horen 'kun je lang wachten voor dat dat zo is' kaats ik naar haar 'En jij Lysan, Niall mag dan wel jouw broer zijn, hier is 'ie van Tyler. Thuis kan 'ie doen wat 'ie wil. Een reden zeg je? Omdat die lieve boyband van jullie ons allemaal, stuk voor stuk, iets vreselijks heeft aan gedaan. En het gaat jou geel bal aan wat dat allemaal mag zijn.'Elke keer ging mijn stem iets harder. 'En nu flikker je op met al die fucking vragen.'. Ik kijk haar bitcherig aan, ik was er gewoon klaar mee. 'Girl er zit dus ook geen fucking logica in je hoofd. Je loopt te zeiken dat we iets nuttigs moeten doen en nu dit. Echt waar jullie i]zijn allemaal hier zwaar gestoord

    [moeeee ging om half vijf slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan