• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik keek hoe Lina opstond. 'Laat Lysan vrij! Zo is nog maar een kind! Waar is ze?'
    Argh, dat kind werkte me op mijn zenuwen. 'Weet ik veel, ze is van Tyler,' antwoordde ik koel. 'En bovenal, jij gaat helemaal nergens heen. Ik ga wel.'
    Ik zuchtte, stond op, duwde Lina terug waar ze zat. 'Als jij ook maar probeert te ontsnappen...' Ik keek haar doordringend aan. Ik liep door de ruimte. Op zoek naar, hoe Tyler haar noemde, Horan slet. Lina hield ik nog wel in de gaten in mijn ooghoeken. 'Waar zit je?' snauwde ik. Dat kind kon me totaal niet schelen. Maar aan een overspannen Lina had ik al helemaal niks.


    Do what people say you can't.

    Lysan Horam

    Ik hoor haar nee roepen en langzaam aan raak ik in paniek. Alleeen en geen raam of licht. Ik had misschiemn geen claustrofobie maar wel lichtjes dat ik er eigenlijk geen last van had. ' laat me hier uit laat me eruit nu alsjebliefd haal me hier wg ik word gek haal me eruit haal me weg' schreeuw ik huilens en trillend overstuur. Hard bonk ik en trap ik op de deur en schreeuw verder. Ik hoor haar vaag veagen waar ik zit nou als ze het niet hoorde dan wist ik niet

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 22:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Weet ik veel ze is van Tyler' antwoord ze. Van tyler? Wat betekent dat nou weer? Was ik dan van haar? En boven al, jij gaat helemaal nergend heen. Ik ga wel.' Ik voelde een hand mij duwen en kwam ploffens neer op mijn bed. Eigenlijk wou ik schreeuwen, maar ik had tenminste iets berwikt. Ze zou Lysan halen. Ik hoopte dat het niet te lang zou durwn. Ik hoordw Lysan al overstuur op een daar bonsen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    'Laat me hier uit, laat me eruit nu alsjeblieft, haal me hier weg, ik word gek, haal me eruit, haal me weg!'
    Aha. Daar zat ze. Ik haalde de sleutel van de deur van één van de touwtjes aan mijn broek af. Ik stak de sleutel in het gat en deed de deur een klein stukje open. 'Wat moet je? Wide je er soms uit? Oh ja, vergeten. Wat dom van me.' zei ik sarcastisch.
    Ik pakte zonder op antwoord te wachten haar arm en sleurde haar mee naar Lina. Zonder ook maar enige medelijden gooide ik haar naast Lina neer. 'Zo, ga elkaar nu maar gek maken.' Ik ging tegenover beide staan met mijn armen over elkaar.


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    Iemand die ik nog niet echt gezien had open de der. Wat moet je? Wide je er soms uit? Oh ja, vergeten. Wat dom van me.' ik knik en kijk smekend. Ze sleurt me mee en ik knipper met mijn ogen tegen het ineens felle licht. Ze gooit me hardhandig bij Lina neer. ' ga elkaar maar gek maken nu' zegt ze en kijkt ons aan.met een vies gezicht zie ik sat mijn broek vol bloed zat bij mijn knieën en enkels. ' gaat het met jou en je baby
    Ik was bijna ontsnapt Kathy zei dat ik Tyler mocht vermoorden en toen vluchtte ik en toen heeft Jace de man die me wou helpen neergeschoten en mij ook' ratel ik fluisteremd naar haar en trek haar voorzochtig in een knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik laat me meeslwuren in Lysans knuffel. Ze praat maar door en ik snap Ed helemaal niks van. 'Rustig maar. ' zeg ik zacht. En ik kijk een beetje chagarijnig naar Ryanne. 'Waar was je? Wat is Ed gebeurt?' Vraag ik zacht om ruatig over te komen. Ik pak de deken en trek die als een schold om ons heen. Ik had het best koud, kwam vast door het te weinige eten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Rustig maar. ' zegt Lina verward en ze knuffeld me terug. ' waar was je , wat is er gebeurd' door haar stem word ik zelf ook wat rustiger. Ze slaat een deken om ons heen doe ik stevig vast houd. 'Tyler had me naar een slaapkamer gesleurd en toen ben ik via het raam ontsnapt. Kathhy kwam me achterna en liet me vallen dus toen begon ik alles te roepen. Maar blijkbaar had Tyler zich niet aan een afspraak gehouden ofzo dus ze hielp me overeind en zei dat we hem samen zouden vermoorden. Toen heb ik me los gerukt en ben naar ewn huis gerend. Daar was een man die ik om hulp vroeg en ineens viel de man op de grons en kort daarna ik ook wat Jacelyn was gevolgd en had verdovingspijlen. En toen ikbijkwam was ik in een donkere krappe kamer waar ik een soort claustrofobie aanval kreeg en kort daarna werd ik hierheen gesleurd en nu ben ik duizelig' het laatste mompelde ik meer naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik weet niet wat te doen dus ik knuffel maar door. 'Wat moeten ze van ons?' fluister ik zodat Ryanne het niet kan horen. 'Waarom zijn we hier?' een traan rolt over mijn wang. Ik werd plots van boos naar bang. Alles flitste door mijn hoofd. Mijn buik lag open, Zayn was dood. Het duurde niet lang of ik begon heel hard te huilen. Ik verschool mijn hoofd in de deken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik zuchtte diep en liep naar Megan toe. Dit werd me veel te vermoeiend. Ik pakte de pijl uit haar enkel en trok aan haar arm. ''Ben je nog bij bewustzijn?'' mompelde ik en deed de pijl in mijn koker, misschien was dit geen slimme zet - om haar een verdovende pijl te geven. Nu moest ik wachten of haar meeslepen, maar ik had geen zin meer om haar mee te slepen dus dat werd wachten als ze nu al niet meer bij bewustzijn was. Zuchtend liet ik haar arm los en pakte een pijl om klaar te staan als ze nog wilde aanvallen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Wat moeten ze van ons'Waarom zijn we hier?'ik kijk haar aan ' ze willen iets van de band niet van ons dit is zodat ze doen wat ze willen' fluiter ik. Ineens begint Lina te huilen. Troostend wrojf ik over haar rug. 'mogen we alsjeblieft wat eten?' vraag ik zacht en rustig aan het meisje.. 'ik mis Niall' zucht ik zachjes en ik kijk Lina aan. ' ik zou nu met alle plezier naar school gaan' zucht ik. Ik zat in mijn eindexamen jaar en ij wou mijn diploma wel hebben maar dat ging zo niet lukken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik had aardig honger gekregeb en was opgelicht toen Lysan om eten vroeg. Ik haalde mijn hoofd uit de deken en veranderde positie. Maar wat wouden ze dam van Zayn? Ik was nog steeds bang maar hoopte op wat te eten. Ik verwachte eigenlijk niet dat we iets zouden krijgen, aangezien iedereen hier O bruur is. 'Ik mi zayn ook. ' zeg ik ook Uchtend tegen Lysan.

    (Sorry voor weinig tekst)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik volgde de twee elke seconde die verliep. Wat een mietjes waren het, ze zaten om de seconde te janken. Het meeste van wat ze konden zeggen verstond ik, maar een aantal dingen waren net iets te zacht. Ik haal even mijn mobiel uit mijn zak. Ik maak een foto van de twee en hou mijn mes een klein stukje boven de twee. Daarna stuurde ik hem naar Zayn. Tik tak, tik tak. Typte ik er nog bij.
    'Gaan jullie hier nog iets zinnigs doen of zeggen? Of lukt dat ook al niet meer?' vroeg ik geïrriteerd.


    Do what people say you can't.

    Megan Jade Tomlinson
    Ik voel nog zachtjes dat Jacelynn de speer of pijl uit mijn enkel trekt. Ik ben bijna weg, maar ik kan nog net horen dat Jacelynn wilt weten of ik nog bij bewustzijn ben. Ik mompel een zachte ja, en blijf maar gewoon liggen, aangezien ik mijn lichaam nu wel genoeg damage heb aangedaan. 'Wat wil je van me?' mompel ik dan zachtjes. 'Je hebt genoeg gedaan, ik kan niks meer' mompel ik dan nog een keer. Dan maar doen alsof ik toch zwak ben, dat toneelstukje heb ik al vaak genoeg moeten doen.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik zie dat ze eem mes en haar mobiel te voorshijn haalt en ze typt wat. 'gaan jullie hier ook nog iets zonnigs doen of zeggen?'ik kijk haar didelijk ulaan. ' ik heb al een paar keer etwn gevraagd dus ik zou het fijn vinden als we wat eten en drinken krijgen' zeg ik zachtjes ' en wat zouden we hier voor zinnigs moeten doen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Bij het tevoorschijn halen van het mes kreeg ik kippevel. Gelukkig deed ze er niet veel mee. Ik haalde de deken van me af want ik had het zo langzamer hand erg warm gekregen. Ze restjes makeup en tranen veegde ik van mijn wangen af.NNee, als ik hier wil over leven en uitkomen moet ik sterk zijn.'waar is hier eten?' Vraag ik. 'Wij hebben honger.' Zeg ik namens mij en Lysan. Als ik nu niet snel eten kreeg zou ik weer flauw vallen. Ik wriemelde wat aan mijn ring met een hartke erop die ik van Zayn had gekregen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!