• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik hoorde Lysan even lachen. Ik denk dat het bespottend bedoeld was. 'Kun je lang wachten voor dat dat zo is,' zei ze. Oke, wacht. Die moest ik even verwerken. De eerste keer snapte ik 'm niet helemaal. 'Nee, my dear, hij heeft het me zelf gezegd.'
    'Girl, er zit dus ook geen fucking logica in je hoofd. Je loopt te zeiken dat we iets nuttigs moeten doen en nu dit. Echt waar jullie zijn allemaal hier zwaar gestoord.'
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. 'Wat zei je? Dat wij gestoord zijn?' Siste ik.
    Ik pakte haar polsen. en duwde haar tegen de muur. Haar hoofd naar mij gedraaid. Terwijl ik met mijn mes een aantal lange krassen kerfde in haar arm, draaide ik langzaam maar hard haar polsen door. Ook zette ik nog een paar stipjes in haar polsen. 'Durf dat ook nog maar één keer te zeggen.' ging ik door en gooide haar weer terug.

    [sorry als ik wat laat reageer, m'n tante is bij ons thuis. :3]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 17:29 ]


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'Nee, my dear, hij heeft het me zelf gezegd' Ik zie haar ogen tot spleetjes knijpen na mijn tirade. 'Wat zei je? Dat wij gestoord zijn?" droogjes knik ik op haar gesist. Ik voel hoe ze pijnlijk mijn polzen pakt maar ik laat haar niets zien. Ze duwt me tegen de muur en met een mes snijd en drukt ze wondjes in mijn armen die gelijk beginnen te bloeden. 'Durf dat ook nog maar één keer te zeggen.' zegt ze en pijnlijk klap ik op het bed. Snel verman of naja vervrouw ik mijn gezicht en dodelijk kijk ik haar. 'Jullie zijn allemaal een stelletje aandachtzoekers, een beetje mensen dreigen zodat je aandacht krijg, zelf ben je zo zielig dat je niet eens aandacht kunt krijgen en daarom zijn jullie allemaal gestoorde psycho's' zeg ik dodelijk kalm.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    De ogen van Lysan spuwde ondertussen vuur, of bijna dan. 'Jullie zijn allemaal een stelletje aandachtszoekers, een beetje mensen dreigen zodat je aandacht krijg, zelf ben je zo zielig dat je niet eens aandacht kunt krijgen en daarom zijn jullie allemaal gestoorde psycho's,'
    Het viel me nog mee dat haar stem kalm was. 'Wie zegt dat we het voor aandacht doen? Misschien is het wel gewoon voor de lol.' grijnsde ik.

    [Ik heb in het rollentopic de reden bij Ryanne aangepast. Ik zal het later in een post verwerken.]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 17:56 ]


    Do what people say you can't.

    Lina

    'Hij heeft geen ander. En als dat wel zo was waarom zou hij het dan tegen jou zeggen? en waarom eindigden zijn smsjes dan op xxx?' Ze blofde en ik wist het. Ik zag hoe ze Lysans pols gebruikte om duidelijk te maken dat ze niet gestoord genoemd wil worden. Ik durfde niet op te staan, maar liet dat niet merken. Ik probeerde op te staan maar iets hield mij tegen.

    (inspiloos >.<)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    wreid ik dacht dat ik al getypt had en verzonden

    Lysan horan

    'Wie zegt da tik het voor de aandacht doe misschien doe ik het wel voor de lol' grijnst ze naar me. Ik zie dat Lina niets doet en dat wou ik houden. Ze moest niet in gevaar komen met haar kind dwant het was wel haar kindje. 'Jullie zijn echt ziek, als je slim was had je juist lief gedaan dan was je dichterbij gekomen en had je meer bereik maa rjullie zijn allemaal lompe koeien. En zeker Jij, Tyler en Jacelyn zijn het meeste ziek van jullie allemaal. Met je zieke hoofd mensen schieten met pijl en boog, mensen verkrachten en een beetje snijden en zielig voor de aandacht. Je doet dit voro de aandacht, je praat hierzodat je aandacht krijgt en meer niet' sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    'Hij heeft geen ander. En als dat wel zo was waarom zou hij het dan tegen jou zeggen? en waarom eindigden zijn smsjes dan op xxx?'
    Oh jongens, Lina was er ook weer bij. 'Ik moest het van hem tegen jou zeggen,' antwoordde ik.
    'Jullie zijn echt ziek, als je slim was had je juist lief gedaan dan was je dichterbij gekomen en had je meer bereikt maar jullie zijn allemaal lompe koeien. En zeker Jij, Tyler en Jacelyn zijn het meeste ziek van jullie allemaal. Met je zieke hoofd mensen schieten met pijl en boog, mensen verkrachten en een beetje snijden en zielig voor de aandacht. Je doet dit voor de aandacht, je praat hier zodat je aandacht krijgt en meer niet' siste Lysan.
    'Oh gaan we het zo doen?' Ik trok mijn wenkbrauw omhoog en keek haar even spottend aan.
    'Ten eerste, ik ben helemaal niet ziek, ik voel me hartstikke goed, helemaal als ik iemand pijn mag doen. Waarom zouden we lief doen? Volgens mij bereik je dan nog minder. Een lompe koe zeg je? Heb je ooit al eens naar jezelf gekeken. Ik bedoel, zijn er echt ooit jongens voor je gevallen?
    Ik zal het tegen Tyler en Jace zeggen, zullen ze zeker waarderen. Lieverd, ik heb genoeg aandacht. En als ik het zou willen zou ik toch iets bekende mensen nodig moeten hebben dat die One Direction van jullie.' Kaatste ik rustig, maar met een luide stem, terug.

    [Woah, ik had niet gedacht dat 'ie zó lang was]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 18:22 ]


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'Oh gaan we het zo doen?' Ik trok mijn wenkbrauw omhoog en keek haar even spottend aan.
    'Ten eerste, ik ben helemaal niet ziek, ik voel me hartstikke goed, helemaal als ik iemand pijn mag doen. Waarom zouden we lief doen? Volgens mij bereik je dan nog minder. Een lompe koe zeg je? Heb je ooit al eens naar jezelf gekeken. Ik bedoel, zijn er echt ooit jongens voor je gevallen?
    Ik zal het tegen Tyler en Jace zeggen, zullen ze zeker waarderen. Lieverd, ik heb genoeg aandacht. En als ik het zou willen zou ik toch iets bekende mensen nodig moeten hebben dat die One Direction van jullie.' verdomme waarom werkte mijn plan nou nooit eens mee?! 'ow ja hoor er is wel eens iemand gevallen voor me hoor maar ik ben geen slet zoals jij die zich overal laat neuken dat ben jij aar je laat verdomme mijn broer en zijn vrienden met rust'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    Ik voel nog zachtjes dat Jacelynn de speer of pijl uit mijn enkel trekt. Ik ben bijna weg, maar ik kan nog net horen dat Jacelynn wilt weten of ik nog bij bewustzijn ben. Ik mompel een zachte ja, en blijf maar gewoon liggen, aangezien ik mijn lichaam nu wel genoeg damage heb aangedaan. 'Wat wil je van me?' mompel ik dan zachtjes. 'Je hebt genoeg gedaan, ik kan niks meer' mompel ik dan nog een keer. Dan maar doen alsof ik toch zwak ben, dat toneelstukje heb ik al vaak genoeg moeten doen.


    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek schuin naar het lichaam van Megan. Ze mompelde een zachte ja, maar bleef stil liggen. Mijn pijl en boog nog steeds gereed voor aanval, keek ik het lichaam aan. 'Wat wil je van me?' Ik zuchtte diep. Dit kon ze toch niet menen. ''Zoveel dingen en één ding is dat je met ons meewerkt, dan gebeurt niks met je broer. Ik neem namelijk aan dat er niks gebeurd bij je geliefde broer?'' zei ik. 'Je hebt genoeg gedaan, ik kan niks meer' Ik zuchtte diep. ''Megan, ik weet dat je nog genoeg energie hebt om me aan te vallen, tenzij de verdoving inderdaad werkt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik grinnikte en grijnsde om Lysan. God, wat kon dat kind zich opwinden. 'Ow ja, hoor er is wel eens iemand gevallen voor me hoor, maar ik ben geen slet zoals jij die zich overal laat neuken, dat ben jij, maar je laat verdomme mijn broer en zijn vrienden met rust.'
    'Lysan, Lysan, Lysan toch. Waar maak je je zo druk om. Het gaat om jouw broer en zijn vriendjes. Het gaat om jullie. Wij willen hun hierheen krijgen en dan zien we nog wel wat we doen. En dan nog iets, ik ben Godverdomme geen slet!' Siste ik en was al bijna van plan om haar nu echt te slaan met een bed.


    Do what people say you can't.

    lina

    'Hij zou dat nooit zomaar tegen iemand seggen. hij zou het tegen MIJ zeggen, niet tegen een of ander achtelijk meisje die hij niet kent.' zeg ik boos. 'En als jullie willen dat ze deze kant op komen neem ik aan dat jullie levend aas nodig hebben. En als je ons geen eten geeft, komen wij om van de honger, en heb je geen aas meer. dus wees nou eens verstandig en zoek iets te eten voordat je geen aas meer over hebt.' zeg ik aan een stuk door. ik stond op en keek haar in de ogen, ook in de hoop dat ze Lysan met rust zou laten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    'Lysan, Lysan, Lysan toch. Waar maak je je zo druk om. Het gaat om jouw broer en zijn vriendjes. Het gaat om jullie. Wij willen hun hierheen krijgen en dan zien we nog wel wat we doen. En dan nog iets, ik ben Godverdomme geen slet!' zegt ze sissend en ik begin te grijnzen als ik door krijg dat ik richting mijn plan aan het werken ben en dat het werk. 'Waar ik me druk om maak? Ow nou ik zou graag dit schooljaar mijn examen willen halen en ehm misschien heet dat familieliefde. Liefde die jij vast niet kent zeker. Goedkope hoeren hebben en kennen geen liefde. Nee en je familie wilt vast neits meer met je te maken hebben dus je snapt niet dat ik zorgen maak over mijn ouders en broer en zijn waarschijnlijk ook om mij maar dat is te moeilijk om uit te leggen, je moet dat voelen en daar kun jij heel lang op wachtne' ik kijk haa raan met een uitdagende blik . Dit was stiekem nog eens best leuk om te doen ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    'Zoveel dingen en één ding is dat je met ons meerwerkt, dan gebeurt er niks met je broer. Ik neem namelijk aan dat er niks gebeurd bij je geliefde broer?' zei Jacelynn tegen me. Ik grom even geluidloos, dus ik moet met dat stelletje moordenaars meewerken, anders gaat mijn broer eraan? Dan zou hij nu toch allang dood moeten zijn, aangezien ik nogal opstandig bezig was. Ik negeer haar, en blijf stil liggen. Wanneer ik zeg dat ik niet verder kan, zucht ze diep, ik weet dat ze me niet geloofd, al is het echt zo. Nou ja, half dan. 'Megan, ik weet dat je nog genoeg energie hebt om me aan te vallen, tenzij de verdoving inderdaad werkt' zegt ze. Ik denk even na, ik moet die verdoving erbij betrekken om haar in mijn toneelstukje te laten trappen. 'Ik meen het Jacelynn, als je me niet snel overeind helpt, mag je me mee gaan trekken' mompel ik tegen haar. Ik zie zwarte vlekken voor me ogen komen. Haar stomme verdoving werkt dus echt, maar wat gaat het traag, hoort zo'n verdoving niet in een paar seconden te gaan? 'Trage verdoving heb je hoor, normaal hoor je toch al bewusteloos te zijn?' vraag ik nog zachter aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Wat had ik zin om die jongens te bedreigen, alles was op het moment beter dan hier. Geloof me, zelfs een paar jaar geleden had ik het nog makkelijker dan dit. Oké, misschien ook niet want ik had namelijk echt een rotleven drie jaar geleden. Dronken moeder, vader die aan de andere kant van de wereld was. Wauw, anderen dachten vast dat ik een interessant leven had. Nee, gewoon niet. Ik was wel rijk ja, dat wel, maar ik was nog niet oud genoeg om even weg te gaan en een ander leven op te bouwen. Ach ja, ik ging een beetje de verkeerde kant op en werd een sadistisch mens. Ik had er zelf geen problemen mee. 'Ik meen het Jacelynn, als je me niet snel overeind helpt, mag je me mee gaan trekken' Ik rolde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. ''Nee, ik ga hier liever dertig minuten wachten dan dat ik je mee moet slepen.'' zei ik, nog steeds mijn pijl en boog klaar voor aanval. 'Trage verdoving heb je hoor, normaal hoor je toch al bewusteloos te zijn?' Ik zuchtte en knikte. ''Eigenlijk wel, maar ik heb mijn goede pijlen gebruikt voor Horan toen ze ontsnapte.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Jade Tomlinson
    ''Nee, ik ga hier liever dertig minuten wachten dan dat ik je mee moet slepen.'' zei Jacelynn terwijl ze nog steeds haar pijl en boog op me richtte, klaar voor een aanval. 'Trage verdoving heb je hoor, normaal hoor je toch al bewusteloos te zijn?' Jacelynn zuchtte en knikte. ''Eigenlijk wel, maar ik heb mijn goede pijlen gebruikt voor Horan toen ze ontsnapte.'' mompelde ze. Ik kijk haar even aan. 'Je geeft dat watje een zware verdoving, terwijl zo'n lichte genoeg voor haar is, en mij laat je hier liggen tot dat die eindelijk inwerkt, wat ben je toch voor een hatelijke bitch' mompel ik tegen haar. Ik zie meer zwarte vlekken voor me ogen en ik besluit me ogen maar open te doen. 'Tot over een half uur of langer' mompel ik nog en ik val nu echt weg. Thank you Jacelynn, kan ik eindelijk in rust slapen zonder dat ik de hele tijd wakker gemaakt wordt.


    That is a perfect copy of reality.

    Ryanne Lucy McGurr



    'Hij zou dat nooit zomaar tegen iemand zeggen. hij zou het tegen mij zeggen, niet tegen een of ander achterlijk meisje die hij niet kent.' zegt Lina ineens boos. 'En als jullie willen dat ze deze kant op komen neem ik aan dat jullie levend aas nodig hebben. En als je ons geen eten geeft, komen wij om van de honger, en heb je geen aas meer. dus wees nou eens verstandig en zoek iets te eten voordat je geen aas meer over hebt.'
    Ik schoot in de lach. 'Nee, hij kent mij eigenlijk al heel lang. Ik denk zo'n drie jaar ongeveer, als het niet langer is.' zei ik.
    'Waar ik me druk om maak? Ow nou ik zou graag dit schooljaar mijn examen willen halen en ehm misschien heet dat familieliefde. Liefde die jij vast niet kent zeker. Goedkope hoeren hebben en kennen geen liefde. Nee, en je familie wilt vast niets meer met je te maken hebben dus je snapt niet dat ik zorgen maak over mijn ouders en broer en zijn waarschijnlijk ook om mij maar dat is te moeilijk om uit te leggen, je moet dat voelen en daar kun jij heel lang op wachten'
    Weer schoot ik in de lach. 'Denk je nou echt dat ik daar van op kijk Horan? Denk je dat je ook maar iets over mij weet?' Siste ik terwijl ik naar haar wang uithaal en wat flinke krassen maak met mijn nagels.


    Do what people say you can't.