• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hahahah droogkloot die je ook bent]

    Lysan Horan

    Ik adem zo zacht mogelijk als ik zijn voetstappen hier heen hoor komen. . 'Come out, come out wherever you are.' hoor ik hem mompelen 'Zo dom.' ik vloek als hij de deuren open en hij me de kast uit duwt. Hij duwt me tegen de grond 'BLIJF VAN ME AF, LAAT ME GAAN LAAT ME VERDOMME GEWOON GAAN' schreeuw ik hard in zijn oor.Ik begin te spartelen maar het heeft allemaal geen nut, hij had me te stevig vast.. 'Je ontkomt er toch niet aan schat.' grijnst hij gemeen en steekt de spuit in mijn arm opneiuw en spuit hem leeg 'En nu is het een kwestie van geduld.' 'jIJ LUL ALS NIALL ERACHTER KOMT DAT JE ME VERKRACHT HEBT BEN JE DOOD" krijs ik, deels in de hoop dat iemand anders kwam en iets anders deed wat ik liever had dan een verkrachting. Boos kijk ik hem aan als ik mijn spieren niet meer voel. Ik probeer wanhopig te gillen, te spartelen en van alles maar ik kon niets meer. Ik voelde iets nattigs over mijn wangen glijden. Fijn, ik voelde alles maar ik kon dus geen flikker, fijn fin fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    Ik had al die tijd rustig rondgekeken, maar nu kreeg ik er toch wel genoeg van. Ik stond op en liep naar de tuthola met de boog in haar handen. Ik sta op en duw dat kind van achter op de grond. Op momenten zoals deze ben ik redelijk gevaarlijk. Ik schuif haar boog weg met mijn voet en ga dan boven haar staan. 'Ik zeg het je alvast, raak je een keer met je poten mij of de andere aan, dan heb je problemen. Ik ben niet zo'n bang kind dat begint te janken. Néé, vele mensen beschrijven mij als gévaarlijk. Óppassen dus' sis ik tegen haar. Ik geef haar een stomp tegen haar neus en loop dan weg. Dat zal ze is moeten leren om jongere meiden mee te moeten nemen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik grijns even als haar spieren verslappen, nu zal het in elk geval een stuk makkelijk worden. Eerst verslapte je, dan werk je makkelijk mee, en een paar uur later kan je het je weer herinneren. Geweldig.. Ik trek Lysan omhoog en neem haar weer mee naar de slaapkamer. Het is best vermoeiend, maar het is het waard.. 'Je gaat het wel leuk vinden, trust me.' grijns ik en buig naar beneden. Ik was nog steeds een stuk langer, dus het was wel nodig. Ik druk mijn lippen in haar nek en zuig zachtjes...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Opeens werd ik weer op de grond gegooid. Serieus, konden ze Kathy niet gewoon op de grond gooien?! Ik zuchtte diep en rolde met mijn ogen. Jezus man. Wat een stelletje kinderachtige mensen. "Ik zeg het je alvast, raak je een keer met je poten mij of de andere aan, dan heb je problemen. Ik ben niet zo'n bang kind dat begint te janken. Néé, vele mensen beschrijven mij als gévaarlijk. Óppassen dus" zei ze en gaf me een stomp tegen mijn neus. Ik voelde haast niks, dit was me al veel te vaak gebeurd. Zuchtend pakte ik haar enkel vast en gooide haar op de grond, waarna ik op haar ging zitten en mijn zakmes uit mijn achterzak haalde - die legde ik tegen haar nek aan en grijnsde. "Wees niet stoer met je praatjes. Megan Tomlinson, niet? Ik mag je geliefde broer als mijn vriendje nemen." Zei ik met een grijns op mijn gezicht. Ik pakte haar bij haar haren terwijl ik mijn zakmes tegen haar nek hield. Mijn benen hield ik tegen haar armen. "Denk nooit, maar dan ook nooit dat je beter dan ons bent." Siste ik nog.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Eventjes werd alles zwart en raakte ik van de wereld. Toen ik bij kwam voelde ik gezuig aan mijn keel wat gelijk gekreun uit mijn mond liet leveren. 'Je gaat het wel leuk vinden, trust me.' hoor ik een zwoele warme stem zeggen. Ik glimlach breed maar ik blijf liggen aangeizen nog niet alles mee wou werken. Ik kreun zachtjes en keek hem aan. 'TYler' mompel ik half onverstaanbaar omdat mijn lippen wel van lood leken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Tyler' mompelt ze half onverstaanbaar, maar dat maakt niet uit. Het is genoeg om te weten dat het spul werkt, zoals gewoonlijk. Mijn vrienden testen het wel is, ik ken de verhalen. ; Told ya.' grijns ik tegen haar huid en mijn lippen strijken langzaam naar haar lippen. Ik zoen haar vol op haar mond en laat mijn hand naar de rand van haar shirt gaan...


    El Diablo.

    Megan Jade Tomlinson
    Voordat ik het weet word ik bij me enkel vastgepakt en gaat dat kind op me zitten. Ze pakt een zakmes uit haar achterzak en legt dat tegen me keel aan. 'Oh, ga je me nu al vermoorden, zonde van de ontvoering, vind je ook niet?' Vraag ik sissend aan haar. 'Wees niet stoer met je praatjes. Megan Tomlinson, niet? Ik mag je geliefde broer als vriendje nemen.' Zei ze met een grijns op haar gezicht. Ik lach spottend. 'Wie wil jou nou? Met die attitude van jou ziet een opa je nog niet eens staan' zeg ik tegen haar. 'Denk nooit, maar dan ook nooit dat je beter bent dan ons' sist ze naar me. 'Dat denk ik niet, dat weet ik, lieve schat' zeg ik tegen haar. Dan draai ik me om, zodat zij onderop komt te liggen en graai ik de zakmes uit haar hand. Ik leg hem nu tegen haar keel en sis 'Waar is dat lieve vriendje van je, Tyler heette hij toch? Of die zielige vriendinnetjes van je? Willen ze liever toekijken hoe je vermoord wordt door een ontvoerde?' Ik druk haar zakmes harder tegen haar keel, en er komt nu een klein straaltje bloed uit. 'Niemand die je helpt' zeg ik tegen haar en ik duw nog iets harder. 'Als ik jou was zou ik allang naar iets of iemand geroepen, want je bent machteloos nu' sis ik tegen haar en grinnik even.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik hoor en voel zijn warmte tegen mijn huid. Hij zoent me en ik begin hem terug te zoenen. Mijn tong glipt zijn mond binnen en ik voel hoe zijn handen onder mijn shirtje verdwijnen. Grijnzend trek ik mijn shirt uit en begin hem weer te zoenen en ik kreun zachtjes terwij ik mijn heupen soepel wat omhoog beweeg tegen Tyler zijn lichaam aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    "Oh, ga je me nu al vermoorden, zonde van de ontvoering, vind je ook niet?" Ik rolde weer met mijn ogen en keek haar aan. "Dat is inderdaad zonde. Dus we gaan je eerst martelen." Gromde ik. "Dat denk ik niet, dat weet ik, lieve schat" Dus opeens dacht ze dat ze stoer was? Een andere flauwe grap. Ze drukte het zakmes in mijn keel en voelde het bloed al druipen. Fijn. Ik trok mijn knieën omhoog en schopte haar in haar buik. Snel pakte ik de zakmes uit haar handen en gooide die de muur in, raak recht in het plafond. Daar kon ze zo niet meer bij. Ik pakte mijn pijl en boog en schoot in haar been, weer raak. "Probeer niet met ons te dollen. Je krijgt er nog van langs." Ik schoot weer een pijl, maar dan recht in haar bovenarm. De grijns speelde weer rond mijn lippen en pakte een doek om het bloed af te vegen. Als Tyler hier was ging ik hem wel om hulp vragen. Nu niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ik grijns even klein als ze zelf haar shirt uit trekt, minder werk voor mij. Ik trek in een snel tempo mijn shirt uit, waardoor mijn gespierde bovenlichaam verschijnt. Ik voel haar heupen tegen mijn lichaam bewegen en in een beweging heb ik haar rokje uit. Het was een simpel iets voor mij geworden, niet gek als je het zo vaak doet... Ik druk mijn lippen weer in haar nek en plaats een paar kusjes.


    El Diablo.

    (O.o guys you're so fast D: en ik voel me nu echt jong :X)


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    Hij trekt zijn shirt uit en ik begin te grijnzen. Vervolgens doet hij mijn rokje uit en kust me weer. Ik bgin hard weer te kreunen.grijnzend laat ik mijn vingers over zijn borstkast glijden richting de knoop van zijn broek die ik langzaam open maak. Ik glijd over zijn bobbel en trek daarna tergend langzaam zijn broek omlaag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik hoor haar kreunen waardoor mijn grijns alleen maar breder word. Ik voel hoe ze me broek langzaam omlaag trekt en ik klik in een paar seconden haar bh open. Ik gooi hem op de grond net zoals de rest van de kleding. Ik ga eerlijk zeggen dat ze niet de beste is in bed, maarja. Wat kan je verwachten van een maagd? Ik trek langzaam haar onderbroek naar beneden en zuig zachtjes in haar nek..


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Zijn broek is uit en hik schuift mijn onderbroek omlaag en zuigt in mijn nek. Ik voel het bloed omhoog komen en kreun hard. Ik trek met een simpele snelle beweging zijn boxer uit en begin hem weer te zoenen.

    Slape hij is wele cht lief nu hoe hij doet met haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    'Dat is inderdaad zonde. Dus we gaan je eerst martelen' gromt ze. 'Oh, ik ben zó fucking bang nu' zeg ik vol sarcasme. Dan krijg ik haar knieën in mijn buik en lig ik weer op de grond. Ouch. Ze pakte de zakmes uit mijn handen en gooide hem in het plafond. Toen liep ze van me weg en pakte ze een doek om het bloed mee weg te vegen. Niet veel daarna richtte ze met haar boog op mij. Ik voel al snel een hevige pijnscheut in mijn been. Ik keek er even na, en ik zag dat ik een mooie pijl in mijn been had. 'Probeer niet met ons te dollen. Je krijgt er nog wel van langs' zegt ze en ik rol even met me ogen. Ze schiet nog een keer een pijl en deze keer in me boven arm. Ik trek ze eruit en verga van de pijn. Megan, laat niet zien dat je pijn hebt, dan toon je zwakte. Ik sta op en ik schuif met mijn linkervoet haar richting op. Ik geef haar een duw met mijn goede arm en sis tegen haar 'Ik zeg het nog een keer Jacelynn, onderschat mensen niet.' Ik loop half en ik schuifel half achter haar langs en ga de deur uit. Weg proberen te komen van hier. Ik loop een gang door en ik zie wel vier deuren. Ik zucht, dit gaat nog wat worden.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:59 ]


    That is a perfect copy of reality.