• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Ik adem in en uit totdat ik iets gekalmeerd ben. Als ik mensen hoor en de deur kijk ik op. Er komt een man binnen, hij lijkt me vriendelijk. Ik zie Daey naar hem uithalen en zeg dat het allemaal goed is. Dat ze opstandig doet tegen Ryanne maakt me niks uit.Eigenlijk wou ik naar hem schreeuwen dat we hier vast zaten, maar als hij niet snel naar mijn buik keek ging het misschien wel mis. Ryanne beheleidde hem naar mij en ik wees naar mijn buik. Ik voelde me nooit zo comfortabel bij doktoren maar het moest maar.
    Ik voelde het koude ijzeren ding op mijn buik. Ik voelde de baby een beetje bewegen en wist gelukkig dat het goed was. Dat er een dokter bij hij was maakte me nog rusiger. 'Kunt u het zien? Weet u misschien hoe lang ik al zwanger ben?' Vroeg ik aan hem. De zwangerschapstest had 15weken gezegd maar mijn buik was al aardig dik. De dokt er gaat verder met het onderzoek. Op een gegeven moment knikt hij en loopt naar Daey en Ryanne, waarschijnlijk Eggen wat de diagnose is.

    (Nu wel ;))

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 22:58 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Okay... Nu klopt het niet meer...]


    Bowties were never Cooler

    Megan Jade Tomlinson
    'Zullen we een deal maken? Als jij je vriendjes vertelt normaal moeten doen, krijgen ze per drie uur te eten. Lijkt me eerlijk?' Stelde Jacelynn voor. Ik kijk haar even aan en zeg dan 'Dat zijn mijn vrienden niet, maar die deal, ik weet niet. Denk je nou echt dat zij naar mij gaan luisteren, straks denken ze nog dat ik een van jullie ben geworden, nee, daar zitten we op te wachten.' Ik lach even en kijk haar dan weer aan. Toen ik zei dat ik het raar vond dat ik nog niet dood was lachtte zij en zei ze 'Voor ik hieraan meedeed, had ik mezelf beloofd om geen mensen te gaan vermoorden. Alleen martelen.' Ik knik even en zeg dan 'Nou, marteling geslaagd, kun je nu eindelijk die verdomde pijlen wegdoen en ze niet meer tevoorschijn halen?'


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Toen Lina zei dat het goed was kalmeerde ik wel was en schoof een klein stukje opzij om de man erbij te laten. Hij keek me niet eens echt vuil aan. Dat viel mee. Toch keek ik met arendsogen toe. een verkeerde beweging en hij zou dit een nog onprettiger bezoek gaan vinden. Ik was inmiddels gaan staan en volgde de doctor toen hij bij mij en dat kind in de deuropening kwam staan. "30 weken. Laat haar rustig aan doen, dan komt alles goed." zei hij voor hij ging. Mijn mond viel open van verbazing. 30. Dat was een heel ander getal dan dat Lina had gezegt. Direct trippelde ik naar haar toe. ik hurkte voor haar neer. "Je test had het fout. Je zit op het dubbele." zei ik zacht, maar toch met een standvastige stem. Zoals de doctor zei: Ze moest rust hebben en als ik ging paniekeren hielp dat neit.

    [Als je dit neit wil pas ik het aan]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    Ze keek me even aan, 'Dat zijn mijn vrienden niet, maar die deal, ik weet niet. Denk je nou echt dat zij naar mij gaan luisteren, straks denken ze nog dat ik een van jullie ben geworden, nee, daar zitten we op te wachten.' Ik rolde met mijn ogen. "Als je vrienden niet zijn, waar wacht je nog op? Als je er gewoon voor zorgt dat ze een beetje normaal gedragen, krijgen ze wat te eten. Jij meer." Zei ik en haalde een hand door mijn haren. 'Nou, marteling geslaagd, kun je nu eindelijk die verdomde pijlen wegdoen en ze niet meer tevoorschijn halen?' Ik haalde mijn schouders op. "Als jij niet meer probeert te ontsnappen.. Dan kijk ik wel even. Ik houd ze wel bij me, voor nu dan."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lina

    Ik kijk Daey raar aan. 30. Dreund door mijn hoofd. Hoe kan een zwangerschapstest er zo naast zitten? Heel erg vond ik het niet, ik ben al over de helft en mijn kind is bijna niet kwetsbaar meer. 'Wacht' zeg ik tegen Daey 'kun je misschien vragen of hij kan zien of het een meisje of een jongen is?' Vraag ik rustig. Ik bedacht me dat ik nog steeds zeker wist dat het van Zayn was, ik heb het nooit met een ander gedaan. Ik wijs naar de dokter, en kijk hoe Doet opstaat en naar de dokter loopt. Het is een meisje, wist ik al zeker. Ik hoefde nog maar 10 weken. Zo weinig. Ik voelde me door de steken heen toch al w beter en er kwam een kleine glimlach tevoorschijn.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Ik zag haar me raar aankijken, maar ze leek er wel vrede mee te hebben. Ik keek haar aan toen ze wacht zei. Ik knikte en sprong weer soepel op mijn voeten voor ik naar de doctor liep. ik vroeg het aan hem en hij schudde zijn hoofd. Van buiten kon hij het niet zien. Ik bedankte hem en liep toen weer terug. Weer hurkte ik bij haar neer. "Hij weet het niet. Zonder echo kan hij het echt niet zien. Je hebt nog tussen de 6 en de 10 weken als het goed is. Veel preciezer kan hij niet zijn." Ik zag de doctor weg lopen na Lina nog een kort 'Sterkte' op haar hart te hebben gedrukt. Gelukkig zag ik haar wel weer glimlachen, wat voor mijn gevoel erg positief was."Mogen we wat water?" vroeg ik kortaf aan het meisje in de deuropening. Mooi niet dat ik beleefd ging doen. Dat was ik trouwens nooit, behalve tegen mijn vrienden en familie, zoals mijn moeder, Lina en Zayn, maar vreemden hoefden het niet te verwachten.


    Bowties were never Cooler

    Megan Jade Tomlinson
    Ze rolde met haar ogen en zei 'Als je vrienden niet zijn, waar wacht je nog op? Als je er gewoon voor zorgt dat ze een beetje normaal gedragen, krijgen ze wat te eten. Jij meer.' Ik zuchtte nog een keer. Ik zeg 'Jacelynn, als je nou is goed luisterde naar wat ik godverdomme net zei, dan wist je dat ze niet naar me zouden luisteren, zij luisteren naar niemand. Níemand.' Ik sta alvast op om terug te kunnen lopen, terwijl zij zegt 'Als jij niet meer probeert te ontsnappen.. Dan kijk ik wel even. Ik houd ze wel bij me, voor nu dan.' Ik rol even met mijn ogen en zeg dan 'Ik beloof niks schat' en ik loop langs haar. Ik geef haar nog even een stomp tegen haar schouder en loop dan richting het huis. Wegrennen heeft nu toch geen nut.


    That is a perfect copy of reality.

    Lina

    Ik kijk bmnaar de doktkr die door de deuropeningbverdwijnt. Jammer, ik zou het nu pas te weten komen na de geboorte. 'Mogen we wat water' hoorde ik Daey vragen. Ik dacht hetzelfde. Ook wat eten zou fijn zijn, maar voor nu slapen. Ik ging liggen en hoopte dat ik gauw in slaap zou vallen. Ik trok mijn shirt weer omlaag en Af hoe groot mijn buik eigenlijk wel niet was. Raar eigenlijk zn klein levend ding in je buik. Ik knuffel de de deken en ik hoorde de stemmen in de kamer die me deden slapen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan
    Heb je nooit een verdomme politieserrie gekeken?! We zijn ontvoert. Dan kan je niet zomaar een doctor regelen." sist het zusje en ik krimp ineen. Met een buiten esloten gevoel ga ik liggen op mijn bed. Fijn hoor ik werd zo te zoen gelojk verbangen dan hoefde ze niet meer op mijn hulp te rekenen. Tot mijn gelijk regelen ze eennarts maar alles komt maar half binnen. Ik vond dit echt een naaistreek van Lina maar okk zeker van Sansa. Ik heb haar al zo hard fholpen en schoonzuslief komt erbij en ik word elijk vollop genegeneerd terwijl ze wost dat ik daar echt heel slecht tegen kon. Zonder dat ik het door had stroomde de tranen uit mijn ogen. Ik wou nu niets liever dan dood zijn maar dat plannetje had Lina laten mislukken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Als ik wakker word is het eerste wat ik zie een huilende Lysan. Ik voel me schulsig omdat ik weet waar het door komt. Toch vraag ik 'wat is er?' En ik kom overeind. Tot mijn. Grote berbazing is de pijn weg. Ik pak haar band, trek haar naar mijn bed en begin haar te knuffwkene. Ook begin hetzelfde liedje als eerst te zingen
    Hopend dat het haar kalmeerd. Ik bedacht me dat ik waarschijnlijk niet lang had geslapen, maar ik was er wel van opgeknapt. Misschien moet Lysan ook maar even slapen. Even van leuke dingen dromen. 'Kom maar' zeg ik en ik leg haar neer. Zelf stap ik het bed uit en ga op haar bed zitten. Ik trek de dekens over over haar heen en ga zelf ook liggen alleen ga ik door met zingen. In de hoop dat E zo sneller kan slapen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Ik zag Lina langzaam in slaap vallen. Ik sprong op en keek het meisje in de deuropening aan. Ze was een stuk langer dan ik, maar ze boezemde me echt geen angst in. Ik zette mijn voeten iets beter neer en keek haar aan. "Dus? Krijgen we nog water? Of ga je wat anders met me doen?" Ik trok uitdagend mijn ene wenkbrauw op en kraakte mijn knokkels. Ja is was een vechterbaasje en een bitch. Nee, daar ging echt niets aan veranderen. Zo was ik nou eenmaal en het kon me niets schelen wat iemand van me vond. Dat dat andere meisje nu aan het huiken was deerde me ook niet. Had ze maar niet zo dom moeten doen. Tuurlijk leek een ontvoerder uitdagen ook niet slim, maar ik wist wat ik deed. De ontvoerders blijkbaar ook niet want de helft kon nog gewoon de politie bellen met hun mobiel. Ook uet feit dat mijn armen en benen nog los waren was een fout. Mijn grote bruine ogen stonden nu geensinds vriendelijk. Alleen het feit dat ik een zware knieblessure had, die daarom ook ingetaped was, verhinderde me haar uit balans te krijgen en weg te rennen. Rennen mocht en kon ik namelijk niet. Het ging nu wel beter, maar mijn pees er helemaal af scheuren was niet slim en deed ontzettend veel pijn.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 15:46 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ramazzotti -> Script.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Georgia Madison Jaspers

    'Geo, waar heb je het over? door wie? waar ben je en wie is Kathy?'. Ik denk even na. Wat moet ik hierop zeggen? 'Hazz, we zijn ontvoerd. Ik, Lina, Megan, Kyra, Lysan en nog een paar waarvan ik de namen niet ken. De ontvoerders zijn sadistisch, en ze straffen ons voor alles, maar kom hier niet heen. Die Jace is een echte bitch die je maar al te graag in elkaar wil slaan, en Tyler is boos op jullie. O ja, hem kan je misschien op internet opzoeken. Hij heet dus Tyler en is een internetmodel. Verder weet ik niet...' Opeens hoor ik een tuut en is mijn mobiel ermee gekapt. Shit, het bereik is weg. Nu heb ik niets meer aan mijn mobiel. Waarom heb ik hem nu pas gevonden? Anders kon ik de politie bellen, maar nu is het te laat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Topic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself