• Hey, ik was op zich wel benieuwd naar jullie obsessies . Zoals jullie misschien kunnen zien op mijn profiel. ben ik erg geobsedeerd door jc caylen en de rest van O2L. maar ik heb ook echt een obsessie voor one direction. je kan voor alles een obsessie hebben bijvoorbeeld voor dieren of weet ik veel.
    Maar laat het weten, Ik vind het altijd leuk om te lezen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    Musicaaals :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Riker lynch
    Nolan funk
    One direction
    Gustin grand
    The warblers (glee)
    Csi
    Bones
    Dingen wat met crime te maken heeft
    Geschiedenis en dan voornamelijk de wo2

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 18:05 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ~Wolven
    ~Verzamelen, ik verzamel véél dingen. Ik knip vooral pics van 1d uit als ze ergens in een krant of tijdschrift staan. Ik moet gewoon elke dag de Spits nakijken of er geen plaatje bij zit. Niet altijd.. Ook kijk mijn verknipte tijdschriften nog 1000 keer na of ik niks gemist heb. Dus ja, dat is een obsessie.
    ~Muziek luisteren. De hele dag door <3
    ~Harry Styles... niet normaal ik irriteer mijn vriendje er elke keer mee.. hehe.
    ~Chocolaaaaa D:


    I see you, over there! Sexy cookie! Cookie Cookie, HAH cookie cookie!

    Boybands.
    Voetbal.
    En uh, Degrassi acteurs.
    HAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Twilight, Twilight, Twilight, Twilight, Twilight, TWILIGHT, twilight, Tw....

    Ik denk dat het nu wel duidelijk is :P


    Don't Worry, Be Happy :D

    Uhm. LOTR, fotografie, fantasie, mythes, boeken, Kerstmis (geen idee maar Kerstmis heeft iets met magie)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik heb geen obsessie :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Boeken, lippen invetten (punt is, dat je daaraan verslaafd kan raken. Héél vervelend)
    Voor de rest weet ik het zo niet geloof ik


    Miep

    Eeehm
    Harry Potter
    muziek
    boeken
    Bullet For My Valentine
    Mijn ex wss ook


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    The hobbit, lord of the rings, Harry Potter ...

    Disney.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lezen, schrijven en thee. Quizlet hoort ook bij de obsessie, maar dat hoort bij schrijven en af en toe lezen. (:


    Pretty is just a pretty word.

    - Lezen
    - Schrijven
    - Kunst
    - Speculoos Rolls van Lotus
    - Series: TVD, PPL, Revenge, Beauty & the Beast, GG, ...
    - Covers die beter zijn dan het originele liedje
    - Quizlet, en sinds enkele minuten ontwikkel ik ook een kleine obsessie voor het forum (:
    - "Hete heren voor bij het studeren" op FB
    - ...


    We are only a moment.

    P!nk, Disney


    26 - 02 - '16

    Haar.

    Might've said that before.


    No growth of the heart is ever a waste