• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Blancefloer schreef:
    Vraagje: als jullie het met condoom doen, hebben jullie dan wel eens van de ribbelcondooms geprobeerd? Ik vraag me af of dat lekker is haha,

    Geldverspilling, je merkt er toch niets van :P
    Symmetry schreef:
    Dusss, wat vinden jullie van standje 69?

    Dat gaat gewoon amper D: Ik snap niet hoe mensen dit zo leuk kunnen vinden, want het is kei ongemakkelijk om te doen én je kan je amper concentreren (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Doen jullie het altijd met condoom? Want ik deed dat lange tijd wel, maar sinds ik aan de pil ben nooit meer. En oh, het zal wel tussen mijn oren zitten maar het is zoveel beter. :'D


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    Doen jullie het altijd met condoom? Want ik deed dat lange tijd wel, maar sinds ik aan de pil ben nooit meer. En oh, het zal wel tussen mijn oren zitten maar het is zoveel beter. :'D

    Ik en mijn ex deden het nooit met condoom, enkel in het begin :'') Ik vind het ook veel fijner zonder. Maar ik zou het enkel zonder doen als ik een vaste vriend heb haha


    -

    Robbery schreef:
    Doen jullie het altijd met condoom? Want ik deed dat lange tijd wel, maar sinds ik aan de pil ben nooit meer. En oh, het zal wel tussen mijn oren zitten maar het is zoveel beter. :'D
    Mijn vriend en ik doen het nooit met condoom. Natuurlijk is dat beter, je voelt dan alles ook beter :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Robbery schreef:
    Doen jullie het altijd met condoom? Want ik deed dat lange tijd wel, maar sinds ik aan de pil ben nooit meer. En oh, het zal wel tussen mijn oren zitten maar het is zoveel beter. :'D

    Altijd. Ookal ben ik ook aan de pil. Ik wil geen risico's nemen, haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mugen --> Kyubey


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als je gaat beginnen, wat is dan beter, pil of condoom?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    Als je gaat beginnen, wat is dan beter, pil of condoom?
    Beide. Hoeft niet persé, maarja.


    I live for the applause, you will die for it.

    PinkRock schreef:
    Als je gaat beginnen, wat is dan beter, pil of condoom?

    Ik zou zeggen condoom, omdat die ook beschermt tegen SOA's.


    I am an idiot, I move.

    PinkRock schreef:
    Als je gaat beginnen, wat is dan beter, pil of condoom?
    ik had de pil en het condoom... pil had ik sowieso en condoom altijd... je weet nooit wat de ander heeft tot je allebei getest bent


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)ik had de pil en het condoom... pil had ik sowieso en condoom altijd... je weet nooit wat de ander heeft tot je allebei getest bent


    Yup, behalve als je maagd bent uiteraard.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yup, behalve als je maagd bent uiteraard.
    Dat is waar, maar toch je partner kan heel makkelijk zeggen dat hij maagd is ^^ goed gelovig zijn is niet echt verstandig op dat gebied.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    PinkRock schreef:
    Als je gaat beginnen, wat is dan beter, pil of condoom?

    Beide :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PinkRock schreef:
    Als je gaat beginnen, wat is dan beter, pil of condoom?

    Het beste is allebei, maar in mijn ogen neem je meer risico als je alleen een condoom gebruikt dan alleen de pil (mits je 'm goed inneemt). Dit als je van elkaar weet dat je geen soa's hebt natuurlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mugen --> Ruskow


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.